We zien het lelijke gezicht van islam open en bloot, maar bouwen doodleuk bruggen

Screenshot_87

(Door: Annabel Nanninga)

Naïeve bruggenbouwers offeren christelijke feestdag op voor Suikerfeest

Een vriendelijke redacteur van een vriendelijke publieke omroep vroeg mij of ik voor één hunner televisieprogramma’s een dagje wilde meedoen aan de ramadan en dan des avonds bij een islamitisch gezin te gast wilde zijn aan de iftar, de maaltijd waarmee de vasten wordt doorbroken. De vriendelijke redacteur had zich hoorbaar schrap gezet, hij kondigde omstandig alvast aan dat hij me iets moest vragen, dat ik het vast een hele rare vraag zou vinden, en dat het sowieso maar een ideetje was maar natuurlijk bedoelde hij er verder niks mee, enfin, na de inleiding van zijn verzoek vermoedde ik dat hij me ging vragen of ik live onder aanmoediging van Patty Brard een uitstrijkje wilde laten maken inclusief inwendige camera, of iets dergelijks.

Maar nee, de vraag was dus: doe je een dagje mee met ramadan en een diner.

Ik lachte hem niet uit, werd niet boos en zei ook niet meteen nee. Ik zei dat ik er een dagje over na wilde denken. En dat deed ik.

Lees verder>>>
(h/t J.C. Th. Köhler)
Post online

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", "Weg met ons!", Barbarisme, Islam, Naïviteit, ramadan, Terrorisme. Bookmark de permalink .

9 reacties op We zien het lelijke gezicht van islam open en bloot, maar bouwen doodleuk bruggen

  1. koddebeier zegt:

    99% van de bevolking in West Europa zijn ziende blind en horende doof, burgers die zich door verdorven politici naar de ondergang laten lijden en 1% zijn roepende in een dorren woestijn van onbegrip, zij worden niet gehoord of geloofd !!

    Like

  2. tjonge zegt:

    alle religies dienen opgedoekt te worden want het blijkt maar weer hoe nsb de (meeste) christelijken weer zijn ?
    .

    Like

  3. Theresa Geissler zegt:

    Annabel, gelukkig, dat je niet hebt meegedaan, maar op één punt sla je de plank tóch nog een béétje mis: Die beslissing was NIET zinloos:
    Elke vorm van deelname aan die shit, met wlke achterliggende bedoeling ook, ontpopt zich voor het oog nl. ALTIJD als een zekere propaganda.
    OP GEEN ENKELE MANIER aan meewerken is het devies! NOOIT! Ook niet overwegen.
    Wij van de site van E.J. Bron hadden het zonder uitzondering meteen al geweten, zeg ik je.

    Like

  4. Marian zegt:

    Daar is maar een woord voor walgelijk. Gaan ze ook met ons onder de kerstboom zitten kerstliedjes zingen.

    Like

  5. Elisah zegt:

    En ja hoorrrr, in Duitsland is Rock am Ring (rockfestival) stilgelegd vanwege terreurdreiging. Het driedaagse festival is op de eerste dag al onderbroken vlak voor Rammstein zou optreden, of het verder nog doorgaat is onbekend.

    Like

    • Elisah zegt:

      Morgen begint trouwens Pinkpop….in Landgraaf, niet ver van de Duitse grens.
      De eerste dag is Justin Bieber (blèh) de hoofdact, hopelijk komen ze niet op rare ideeën…

      Like

  6. kampersrene zegt:

    Wordt dat onze nieuwe vacantie kaart met groetjes vanuit Berlijn , Zweden , Amsterdam , Brussel
    enz enz

    Like

  7. Claudia M. zegt:

    Q; …de overkill aan stichtelijke fopjournalistiek
    Je ontkwam er inderdaad op geen wijze meer aan… en heel eerlijk, bloed onder mijn nagels en wegzappen. Dit soort ophef, heb ik nu nog nooit meegemaakt met bijvoorbeeld: Hindoestaanse feestelijkheden, laat staan Joodse feestdagen (oeps, wat zeg ik nu toch, misschien ben ik wel een toekomstig Joodse terrorist…) of welk ander geloof dan ook, behalve de immer weer zuigende islam!

    Q; “Het zachtjesaan normaliseren en internaliseren van islamitisch gedoe en zelfopgelegde relirexia, we doen het zelf.”
    Dat zachtjesaan trachten te normaliseren gaat de doodsteek worden. Mensen die hier voortdurend overlast van ondervinden en op geen enkele wijze ondersteuning krijgen, dat is nog het ergste, gaan ook een keer uit hun plaat en dan zijn de rapen pas echt gaar!

    Lieve moeder…, wat ben ik dit zat!

    Hulde overigens Annabel Nanninga! Die van Brard; fenomenaal, tranen, dank!

    Like

  8. hslot4 zegt:

    Weekend tiet fur een filmpjuh
    The Wind That Shakes the Barley 2006

    Like

Geef een reactie

