Jesse wilde niet. Ik ben daar blij om

Screenshot_49

(Door: Theodor Holman)

Jesse wilde niet. Ik ben daar blij om. Want, ik zal het maar eerlijk zeggen: van het GroenLinkslinks ben ik altijd een beetje bang. Dat ligt aan mij.

Het SP-links begrijp ik. Dat is eerlijk links. Dat is links dat ruikt naar het zweet van Ron Meyer en het schoolkrijtje van Emile Roemer. Zo begrijp ik ook het PvdA-links, de omroep Max van de politieke partijen. Rollatorpolitiek op z’n best. Dat is sociaaldemocratie met zorgrimpels. Dat lust je of dat lust je niet. (‘Wat wil je, spruitjes (SP) of Brussels lof (PvdA)?’)

Maar GroenLinks is een verzonnen linkse religie, zeer geschikt voor de zelfgebreide bakfietsfamilie met een schuldgevoel dat de gehele Herengracht bestrijkt omdat ze het zo goed hebben.

Ik bedoel: GroenLinksers hebben een goed gevulde beurs en gebruiken de partij als aflaat.

Lees verder>>>
(h/t Rob Kern)
Het Parool

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Communisme, Groenen, Links fascisme, Marxisme, Nederland. Bookmark de permalink .

11 reacties op Jesse wilde niet. Ik ben daar blij om

  1. kampersrene zegt:

    Als ik de reacties lees op Elsevier in verband met Klavere (zot) dan denk ik dat het afgelopen is met denJesse . Ik hoop voor mislukte en domme politiekers dat zij kunnen genieten van een leefloon of werkloosuitkering

    Liked by 1 persoon

  2. kampersrene zegt:

    Zijn smoeleke kan nog geld opbrengen voor het maken van carnavalmaskers dan kunnen de feestvierders nog eens goed lachen (Oh ! wat heb ik toch een slecht karakter)

    Like

  3. Theresa Geissler zegt:

    “Wat D66 is voor rechts, is GroenLinks voor Links: Onbetrouwbaar.”
    Dat is een rake conclusie! Ik heb al verscheidene speculaties gemaakt over wat die twee nou precies gemeen hebben – want dat hèbben ze wel degelijk; iedereen kan dat zien – maar het lukte me tot nu toe niet zo goed om de vinger op de zere plek te leggen.
    Maar dit is het, ongetwijfeld!

    Like

  4. Henk der Niederlànder zegt:

    http://m.telegraaf.nl/binnenland/article/28384705/klaver-kort-gehouden
    Ik vraag me af wat dhr. Holman niet wil schrijven.
    Lees je even het artikel in de televaag dan kom je al gauw tot de conclusie dat het voor de groene maffia geheel niet relevant is om te regeren.
    Dat hele gespuis heeft genoeg om aan de subsidietiet te blijven hangen zodat hun meer dan riante inkomen gegarandeerd blijft.
    Feitelijk heb Ik nogal medelijden met de groen links groupys die die hele dievenbende in stand houden uiteraard met medewerking van de rest van de zakkenvullers in den Haag.

    Like

  5. CRUSADER zegt:

    Groen Links, D66 zijn voor de democratie en voor het vrije Westen een gevaar en ondermijnen op een “Smeagol” achtige manier! Dit soort zijn de oproerkraaiers, aanjagers en slechte voorbodes van een EU-regime met als gevolg een ophanden zijn de onrust naar een opbouw WIII.
    Compleet van het padje af en men heeft totaal niets geleerd van de geschiedenis.

    Like

  6. ildiko zegt:

    Jesse was geschokt over de toestand van migranten in Turkije en Afrika. IK BEN GESCHOKT OVER ALLE AANSLAGEN DOOR MIGRANTEN IN EUROPA ! Ik kan geen enkele asielmigranten zien of medelijden met hun hebben Vele van hun familieleden die nog in Syrie zitten zijn jihadisten.

    Liked by 1 persoon

  7. M.A.L. Sion zegt:

    Het is duidelijk dat we bij al die ‘toonaangevende’ politieke partijen, die nu aan het formeren zijn geweest, hebben te maken met grote NULLEN !!!
    Tijdens de verkiezingen hebben we toch voldoende kunnen horen wat een onzin deze KLAVER uitkraamde en welke indiote doelen hij nastreefde.
    Als dan toch deze topfiguren uit de Nederlandse politiek tot tweemaal toe een heleboel kostbare tijd verdoen om met deze malloot te proberen afspraken te maken schort er iets aan het intellectuele vermogen van deze politiekers.
    Het zal me benieuwen hoe lang ze er nog over doen om in te zien dat de enige oplossing is om de PVV bij de formatie te betrekken.
    malsion@orange.fr – aanspreekpunt De Patriotten – http://depatriotten.weebly.com

    Like

  8. koddebeier zegt:

    Gezien z’n uitspraken: volslagen debiel dat joch !

    Like

  9. GT zegt:

    Beste,

    Lees Econostra de groen linkse connectie maar eens.

    Het laat zien wat voor stelletje criminelen dat zijn, of dachten de heren en dames……kuch, dat we dit al vergeten waren,dacht het niet m.a.w hoe kunnen deze terroristen bv deelnemen aan een regering?

    http://liefdevoorholland.com/groenlinks/

    Like

  10. Marian zegt:

    Het lijkt erop dat hij van zichzelf geschrokken is met zijn grootheidswaanzin.

    Like

Geef een reactie

