VN verdedigt geweld tegen vrouwen als “natuurlijke reactie op Israëlische bezetting”

Screenshot_207

(Vertaling: E.J. Bron)

Eerst noemden ze terrorisme een “natuurlijke reactie” op de aanwezigheid van Joden in het Heilige Land. Nu verdedigen de Verenigde Naties (VN) Palestijnse mannen die hun frustratie over Israël op hun vrouwen botvieren.

Israel Heute

Tijdens een debat in de VN-mensenrechtenraad in het begin van de maand bekritiseerde de directeur van “UN Watch”, Hilel Neuer, een nieuw rapport volgens welk Israël voor het geweld van Palestijnse mannen tegenover hun vrouwen verantwoordelijk wordt gemaakt.

“Is het juist om Palestijnen als kinderen te behandelen, zodat, wanneer een man in Ramallah zijn vrouw slaat, wij hem ertoe aanmoedigen om te zeggen ´Israël heeft me hiertoe gedreven?´”, vroeg Neuer aan de schrijfster van het rapport, Dubravka Simoniovic, de speciale gevolmachtigde van de VN voor geweld tegen vrouwen.

Verder zei Neuer dat terwijl de Israëlische terreurbestrijding druk op de Palestijnse bevolking zou uitoefenen, dit niet zou verklaren waarom geweld tegen vrouwen ook in landen zoals Libanon, Syrië, Jordanië en Egypte net zo verbreid zou zijn. Ook zou het gebrek aan bewijzen voor de uitlatingen van Simonovic niet zijn goed te praten.

Neuer vroeg zich vooral af hoe dit rapport een twijfelachtige verbinding zou leggen tussen de Israëlische veiligheid en de Palestijnse mishandeling van vrouwen, terwijl de preken van islamitische geestelijken over huiselijk geweld volledig genegeerd zouden worden.

Neuer schijnt hier een gevoelige snaar te hebben getroffen, want de voorzitter van het debat, de vicepresident van de UMRC Amr Ahmed Ramadan, weigerde, en dit tegen het protocol in, de spreker te bedanken. In plaats daarvan zei hij: “Ik zou me graag bij u willen bedanken, maar ik kan het niet, omdat ik denk dat u deze mensenrechtenraad in het vervolg meer zou moeten respecteren.”

Bron:
www.israelheute.com

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Palestijnen", "Religie van de vrede", achterlijkheid, antisemitisme, Barbarisme, demoniseren, Desinformatie, Hypocrisie, Islam, islamappeasement, Islamisering, islamitische ideologie, islamofascisme, Islamofilie, Israël, Israël-vijandigheid, Jodenhaat, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, Mensenrechten, Moslims, nieuw fascisme, Rotzakken, Verenigde Naties, verloedering, Zelfcensuur. Bookmark de permalink .

8 reacties op VN verdedigt geweld tegen vrouwen als “natuurlijke reactie op Israëlische bezetting”

  1. BertG. zegt:

    Dus als mijn buurman niet wil luisteren naar mij omdat ik iets vind, en ik beuk mijn vrouwtje helemaal de tyfus, dan is dat de schuld van mijn buurman.
    Ja, zo lust ik er nog wel 1. Hoe krijg je het uit je strot.

    Like

  2. paulzwueste zegt:

    Ja, hoor es.
    Per slot zijn het Palestijnse vrouwen met Palestijnse kerels.
    Wie wil er nou in Godsnaam zo’n Palestijnse aap.
    Die moslimapen slaan hun vrouwen trouwens altijd.
    Nu zouden ze hun vrouwen zogenaamd moeten slaan omdat Israël zo stout is…?

    Die moslims zijn toch ongelofelijke leugenaars voor wie die leugens wil geloven…

    Like

  3. Elisah zegt:

    Hitler Neuer van de Verenigde Nazies?

    Like

  4. Feniks zegt:

    Juist ja, de VN een door mohammedanen gedomineerde vrouwenhatende club.
    Me dunkt….Duidelijker kan de VN zich niet manifesteren.

    Like

  5. ReaGluurder zegt:

    Weer een voorbeeld met wat voor DOM VOLK wij te maken hebben, ook bij de Verenigde Narigheid! Dat Israel al 100en gewonde Syriërs GRATIS heeft behandeld, daar hoor je dat Qudtvolk niet over. De grote brand in Londen was ook al een Zionisties “iets’! Ik walg van dat hele Zooitje!!

    Like

  6. kampersrene zegt:

    Dat idee is niet zo slecht …. Ik ga mijn vrouw ook eens goed aframmelen als protest tegen de Islamisering… Ik laat jullie weten , in welk hospitaal ik werd opgenomen en de bezoekuren

    Like

Geef een reactie

