Zelfbescherming . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Sjaak”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

9 reacties op Zelfbescherming . . .

  1. Tistochwat zegt:

    Heel efficiënt, maar wél wat aan de ruige kant.
    Dit is wat subtieler:

    Liked by 1 persoon

    • Harry zegt:

      Beseft die dame nou niet wat ze ons mannen aandoet ?
      Om de dames “te motiveren” bij onze dagelijkse behoefte beginnen we meestal om die melkverpakking te masseren en oraal te vacumeren .
      Dat levert ook nooit weerstand op !
      Persoonlijk vind ik dat een leuke fase .
      Net zoiets als het opstarten van een grote motor op de zeevaart of zo .
      Eerst gaat het langzaam , is de olie nog een beetje dik . Een beetje schudden en trillen , onbeholpen vertwijfeld gedrag , zeg maar . Daarna snel beter .
      Als de gang er een beetje in komt , niet meer te stoppen .

      Maar ………….
      in dit geval geeft dat de illusie dat je met een varken aan het tongzoenen bent .
      Dat wil natuurlijk niemand !

      Nou wil ik niet het hele dameskoor weer over me heen – figuurlijk gesproken dan – maar wat zijn jullie toch on-tactvol .
      Geen wonder dat die tuinen van jullie er zo verwaarloosd bij liggen .

      Liked by 1 persoon

      • Tistochwat zegt:

        @ Harry 24 juni 2017 om 23:08

        Kalm, Har’, kalm, jij ouwe seksistische bok! Je zit er nu natuurlijk weer van alles bij te fantaseren. Want jij had vast liever gezien dat er geen varkentje op die siliconen zat. Weet je wat? Ik zal speciaal voor jou een plaatje plakken om je wat af te koelen.
        En nou niet gaan zeuren dat dit een vies plaatje is, hè? E.J. vindt het prima dat ik mijn reacties illustreer en hij is hier tenslotte de baas.

        Dit uitgezakte lot staat elke vrouw te wachten; ook die heerlijke werkster van je met dat lekkere kontje. Maar tegen die tijd zul je haar dan al wel ingeruild hebben voor een jonger exemplaar. Maar of je daar dan nog wat mee kunt… ik wéét het niet:

        Om je alvast de wind uit de zeilen te nemen, Har’: de foto van de enigszins minder sexy oude dame – wie gaat er nu zo op de foto – is geen foto van mij; ik ben meer zo’n type:

        In mijn vak kon je geen grote ‘jongens’ gebruiken.

        Like

  2. Jan zegt:

    Voor vegetariërs

    Like

  3. Oeps48 zegt:

    @ Harry (24 juni 2017 om 23:08)
    Tact is een waardevol talent, dat helaas niet iedereen is meegegeven.
    Een verwaarloosde tuin is veelal het gevolg van roofbouw.

    Liked by 1 persoon

  4. kampersrene zegt:

    Mooie foto voor de bescherming , nu nog tussen de benen ook een varkenskop maar eentje diie kan bijten met afstandsbediening

    Like

  5. Peacepipe zegt:

    Het lijkt me het beste dat alle Nederlanders een varken als huisdier nemen!

    Like

  6. Knorretje zegt:

    Wat een geweldig paar biggesnuiten!

    Like

  7. Kojoz8 zegt:

    Best mensen, als het over sexy dame of niet. Heer Harry vindt het altijd heel lekker te fantaseren. Bent u getrouwd? Getrouwd is een duur hobby. U krijgt toch altijd gratis s………x.

    Like

Geef een reactie

