GEERT WILDERS/PVV

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Geert Wilders, Islam, Islamisering, islamitische ideologie, Islamkritiek, Patriottisme, PVV. Bookmark de permalink .

16 reacties op GEERT WILDERS/PVV

  1. Theresa Geissler zegt:

    Een bijzonder mooi affiche: Eenvoudig gehouden, maar perfect qua vormgeving.

    Like

  2. tippelaar zegt:

    tippelaar steunt Geert in al zijn uitspraken tot nu toe.

    Like

  3. Jan zegt:

    Geert Wilders’ toespraak in Horowitz Freedom Center

    Like

    • BertG. zegt:

      Hier krijgen we alleen maar twitter berichten van Geert te lezen, maar wel tijd voor speeches in de rest van de wereld.
      Duidelijk waar zijn prioriteiten liggen, niet hier.
      Maar ik had al eerder gezegd, mij stem is ie kwijt.
      Ik stem niet op mensen die onzichtbaar zijn.
      De man is overal in de wereld aanwezig, maar hier kunnen we het zelf uitzoeken.
      Daar hebben de mensen geen zak aan op zo’n manier, daarom hebben ze niet op ‘m gestemd.

      Like

    • BertG. zegt:

      En wederom, weer in de spambox verdwenen.
      Ik weet niet wat wordpress nou eigenlijk tegen mij heb.

      Like

  4. fleckie zegt:

    de Nederlandse taal is inderdaad nogal moeilijk, met bijv. Bezittelijk voornaamwoord, mijN, hun, jouW, UW,etc. En lijdend voorwerp, en…meewerkend voorwerp,….om dat uit elkaar te houden

    Like

Geef een reactie

