FOTOSHOPPER Marcouch . . .

Door:
“Jan”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

10 reacties op FOTOSHOPPER Marcouch . . .

  1. Japio zegt:

    Dat zou zomaar werkelijkheid kunnen worden. Over een (paar) jaar zien vele Europese steden er zo uit.

    Like

  2. fons zegt:

    ik word doodziek van die rotkop, de leider van het kalifaat Arnhem.

    Like

  3. Er waren 21 sollicitanten voor deze job. Was er nou echt niks beters te vinden….?

    Like

  4. Flo zegt:

    21 idioten kiezen een PVDA burgemeester, in een stad waar 6 procent voor de PVDA gekozen heeft , hier klopt iets niet.

    Like

  5. Anna zegt:

    Als ik in Arnhem woonde ging ik verhuizen….

    Like

  6. IK BEN TE OUD [77] ANDERS WAS IK AL LANG VERTROKKEN UIT DIT KUTLAND

    Like

  7. Marian zegt:

    Hoe komt het dan toch, dat veel burgemeesters PvdA zijn in Nederland.Je komt maar niet van die bloedzuigers af..

    Like

  8. Bas zegt:

    Ongelofelijk Marcouch als burgemeester ? En dat in een plaats als Arnhem waar elk jaar een herdenking en een bevrijdingsparade wordt gehouden ?

    Like

Geef een reactie

