FOTO´S . . . (satire!!!)

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Sjaak”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

14 reacties op FOTO´S . . . (satire!!!)

  1. 3. Antisemitische, anti-Joodse, anti-Israëlische, antizionistische en racistische comments worden op deze site niet getolereerd

    ma dus wel pro moslim berichten die als je de islamisering van de wereld je niet steund, je een “nazi” noemt…………………….

    Like

  2. Wat je op twitter als wegkijkend ‘linksmensch’ wel niet in hun hoofd kunt halen om het extreem linkse geweld in Hamburg te verdedigen……..

    Like

  3. Marian zegt:

    Als wij netjes en vredig willen protesteren, niks vernielen of in de brand steken worden wij weg gezet als nazi”s.

    Like

  4. Cathja zegt:

    Beste Webmaster,

    ik begrijp uw reactie op mij echt niet! Ik viel in mijn reactie @ Gerard de Boer bij, die iets zei over de tekst in de screenshot.
    Dus: die ‘Henriette_az had ik op het oog, en ik reageerde eigenlijk verontwaardigd op haar bericht.
    Als dit satire was, dan heb ik dat niet begrepen, maar ik vind dat voor u toch geen reden om zo geïrriteerd naar mij toe te reageren.
    Nogmaals en voor alle duidelijkheid: mijn reactie gold NIET Gerard de Boer! Ik hoop dat hij dit zelf wel heeft begrepen.

    Like

Geef een reactie

