Berlijn: 39-jarige wegens houten kruisje aan ketting beledigd en geslagen

Screenshot_91

Tramlijn M1 in Berlin-Prenzlauer Berg.

(Vertaling: E.J. Bron)

Afgelopen vrijdag tegen 14.40 uur stapte een 39-jarige man in de tram (lijn M1) in Berlijn. Hij droeg een houten kruisje om zijn nek. Dat was voor drie “jongeren” aanleiding om een ruzie te beginnen.

PI News (2)

Volgens het politiebericht spraken ze hem aan op het kruis, waardoor een woordentwist ontstond. Een van de drie sloeg hem “met de vuist in zijn gezicht en beledigde hem homofoob”, zegt men. De drie aanvallers stapten op het tramstation Schönhauser Allee. Het slachtoffer hoefde niet medisch behandeld te worden. Bij de jonge daders zou het vermoedelijk om Noord-Afrikanen gaan. Wie had dat nu gedacht? Om je in het openbaar als Jood of christen kenbaar te maken, is inmiddels een echte kwestie van moed in Duitsland.

Bron:
www.pi-news.net

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "diversiteit", "Incidenten", "Integratie", "Religie van de vrede", "Verrijking", "Weg met ons!", asielwaanzin, Barbarisme, Berlijn, christenhaat, discriminatie, Duitsland, Eurabië, homofobie, Islam, Islamisering, islamitische ideologie, islamofascisme, Krankzinnigheid, Moslims, Multiculti, nieuw fascisme, Noord-Afrikanen, Rotzakken, tolerantie/intolerantie, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

39 reacties op Berlijn: 39-jarige wegens houten kruisje aan ketting beledigd en geslagen

  1. Heniusz zegt:

    Daders: “Vermoedelijk Noord Afrikanen”… Hoe is het mogelijk, dat zijn toch aanhangsels van die “religie van de vrede”. Ga ook maar een kruis dragen, maar dan draag daarnaast ook mijn kruisvaarders zwaard…

    Liked by 4 people

  2. guusvelraeds zegt:

    Het slachtoffer hoeft geen aanklacht in te dienen. Bij een eventuele rechtszaak zal de rechter hem beschuldigen van uitlokking.

    Liked by 2 people

  3. heeft niks met de islam te maken, zegt de staatspropaganda omroep en A. Merkel

    Like

  4. Fred R zegt:

    Met dank aan Angela Merkel. De grootste landverraadster van het continent.

    Liked by 1 persoon

  5. Marlies zegt:

    Niet alleen een kruisje is gevaarlijk, ook en vooral een davidster, maar zelfs een ankh ketting. Wat is het toch een achterlijk soort wezen, die moslim. En double whammy bij Afrikanen.

    Like

  6. Maria zegt:

    Ongelooflijk ..
    Dat is wat wij als christen en joden in islamitische land mee makte …
    Komt steeds dichter bij ..ook !! dat wij straks als vrouwen in Erupa. Met hoofd doek moeten lopen .. want dat is wat moslim jongens willen zien .

    Like

  7. Mirjam zegt:

    Ik snap alleen niet, waarom er nooit van gemeld wordt dat er iemand van de omringende personen te hulp schiet. Ik zou niet zomaar iemand door drie gekken in elkaar kunnen laten slaan en vooral niet als het ook nog, zoals zo vaak gebeurd, een jong kind of kwetsbaar oudere zou betreffen. Iedereen die aangevallen wordt heeft recht op verdediging door aanwezigen die er in hun hart tegen zijn.

    Liked by 2 people

    • kampersrene zegt:

      Die voorbijgangers waren zonder twijfel Christene-menschen die maakte een kruisteken en begonnen te bidden volgens de richtlijnen van de Paus , want geweld gebruiken tegen een naaste , een broeder dat mag niet en wij moeten onze vijanden “vergeven”

      Liked by 1 persoon

      • Mirjam zegt:

        Ik geloof ook in God, maar ik zou dit toch nooit aan kunnen zien. Men verward het geloof zo vaak met de persoon die gelooft. Het is een stigma dat iedereen die gelooft wel hetzelfde zal zijn. Dat is niet zo, gelukkig maar.

        Liked by 1 persoon

    • tippelaar zegt:

      Dat is een mooie gedachte Mirjam maar bedenk dat, als je iemand in zo, n situatie te hulp schiet, je ook zelf geweld zal moeten gebruiken en daarvoor kom je 100% zeker voor de rechter te staan die je ook 100% zeker, zal veroordelen, al is het maar voor 1 klap die je in je enthousiasme uitdeelde. De linkse advocatuur staat direct klaar om jouw islamitische slachtoffer bij te staan en de rekening daarvoor neer te leggen bij de belastingbetaler. Dus denken de meeste mensen, ik doe even niks maar loop wel mee met een kaarsje in de herdenkingsmars voor… (vul het doel maar in). Zelfs politieagenten zijn door de angst voor vervolging, verlamd in hun optreden. Ze kijken wel uit en gelijk hebben ze.

      Like

      • Asgard zegt:

        Tippelaar,…Schijt aan de rechter of wat voor kwezel dat ook mag zijn,..als iemand mishandeld word en je ziet het gebeuren, spreekt er een universele wet in jou zelf, het is niet normaal om iemand afgetuigd zien te worden, dat is onze eerste reactie, en te hulp schieten is onze 2e reactie,…in grote lijnen ben ik eens met de wetten en de regels die er zijn,…maar in alles bepaal ik zelf, ik ben mn eigen rechter, daar heb ik niemand anders voor nodig,..ik duld geen hogere menselijke macht boven mij die net zoals ik al zelf, van vlees en bloed.

        Liked by 1 persoon

      • Tistochwat zegt:

        @ Asgard 15 juli 2017 om 10:53

        ik duld geen hogere menselijke macht boven mij die net zoals ik al zelf, van vlees en bloed.

        Zo denk ik er ook over!
        Zodra we niet meer onder dergelijke onderdrukkers uit kunnen komen, ga ik veel liever dood!

        Like

      • Mirjam zegt:

        Ieder mens heeft het recht om zich te verdedigen, Tipperaar. Je hebt zelfs als burger het recht om iemand aan te houden die een crimineel feit pleegt. Dat is juist de ziekte in deze maatschappij, dat niemand meer durft op te treden tegen het slechte. De scheidingslijn tussen goed en kwaad komt door dat ‘gedogen’ in het geding en wordt op het laatst onzichtbaar. Men kan niet alles toelaten onder het mom dat iedereen daarvoor moet boeten.

        De wetten in een land zijn ervoor gemaakt om de burgers te beschermen en de waarheid staat voor zich en daar valt niet aan te tornen. De linkse advocatuur proberen de wetten om te buigen naar hun eigen gewin en rechters gaan vaak in hun interpretaties mee, maar dat is een vorm van intimidatie die ze hanteren ten opzichte van de burgers, van leken, omdat deze toch niet weten hoe het precies in elkaar zit. Daarom moet je dit nooit accepteren en in verweer gaan. Versla ze op hun gebied, zodat ze nooit meer durven terug te komen.

        Als iedereen gewoon zou doorzetten en al die kolder niet meer zou accepteren, dan zou de rest van de linksen en de moslims geen voet meer hebben om op te staan met hun constante-slachtofferrol-gedrag. En als iets niet meer werkt en mensen gaan zich tegen je richten, dat is het de tijd om te veranderen en de zogenaamde slachtoffers zullen dat heel gauw doorhebben.

        Like

      • Asgard zegt:

        Tistochwat schreef,…..@ Asgard 15 juli 2017 om 10:53

        ik duld geen hogere menselijke macht boven mij die net zoals ik al zelf, van vlees en bloed.

        Zo denk ik er ook over!
        Zodra we niet meer onder dergelijke onderdrukkers uit kunnen komen, ga ik veel liever dood!

        Tistochwat,…gewoon zoveel mogelijk meenemen in de strijd, wanneer het los zal gaan in Europa kun je het tij niet meer keren, en de onderdrukkers die zien de dood ook in de ogen, en de dood is niet het ergste in je leven wat je kunt overkomen, het ergste is wanneer je de zwakkeren, vrouwen, kinderen en de zachtmoedigen in de handen van de onderdrukkers laat komen, dit zijn van nature prachtige mensen die het beste met de wereld voor hebben zowel met mensen, dieren en natuur, het ergste is dat deze mensen worden overgeleverd aan de onderdrukkers die vreselijke praktijken zullen uithalen met deze groep goeie indivuduen, om daarvoor te mogen sterven is een prachtig geschenk!

        Liked by 1 persoon

  8. Tistochwat zegt:

    Maar een kopvod, het symbool van de islam van ‘mo de pedopro’ * mag natuurlijk gewoon wél!

    * Mohammed, de pedofiele ‘profeet’

    Like

  9. Marian zegt:

    Het gaat de goeie kant op in de wereld.

    Like

  10. tippelaar zegt:

    Kijk uit wat je zegt op dit forum. De amsterdamse politiechef Aalbers staat al in de startblokken om iedereen die iets verkeerds zegt over zijn geliefde moslims, te arresteren en voor de rechter te brengen. De nieuwe aftapwet voor emails en ander internet verkeer en het hacken van de computers van zijn tegenstanders, geeft hem (de politie en inlichtendiensten) de bevoegdheid om dat te doen. En de overheid kennende zullen ze op grote schaal van deze buitenkans misbruik maken. Nu nog het open en censureren van de briefpost regelen (afschaffing van het briefgeheim) en de speurneuzen kunnen hun gang gaan. Het begint op de duitse bezettingstijd te lijken. Een verplichting om op straat op eerste vordering van een opsporingsambtenaar tonen van een Ausweiss hebben we al. .

    Liked by 1 persoon

    • Nemesis zegt:

      Is eigenlijk te idioot voor woorden. Jaren geleden, weet niet meer hoeveel,werd er in een rechtbank vonnis gewezen. En wel ging het over email verkeer. Het vonnis luidde, dat emailverkeer gelijkt te zetten is als briefverkeer en zodoende dus zodoende ook valt onder het briefgeheim.
      Hoe dat is met wat men op een openbaar forum schrijft weet ik niet, maar is niet gelijk te stellen met een persoonlijke emai.
      Dus inderdaad oppassen wat men en hoe men een mening schrijft. Genoeg mogelijkheden om toch je boodschap af te geven.

      Like

      • Mirjam zegt:

        @BertG
        Ik heb juist duidelijk uitgelegd dat ik situaties en dingen van verschillende kanten bekijk. Daarop maak ik keuzes, of ik wel met dingen instem of niet. Ik sluit op voorhand niemand uit. Ik vertrouw mensen zover dat ze te vertrouwen zijn en dat is mijn eigen visie, welke ontstaat door observatie en door gedraging. Jij Bert geeft je mening aan een ieder, net zoals ik, gevraagd of niet. Dat is je recht, net zoals ik dit recht heb. We hebben een aanvaring gehad bij een ander onderwerp en daar gooide je ook een mening naar me toe, die ongefundeerd was en niet op de feiten beruste. Ik mag daar tegen zijn als ik dit vind en dat was ik ook, want je vormde op dat moment, zoals je zo vaak doet een Siamese tweeling met Theresa Geisler, een coalitie van willekeurig ‘haatzaaien en haatspuwen’ en jullie beiden vielen mij op bepaalde uitspraken aan. En of, zoals ik het je toen zei, het nu op waarheid beruste of niet wat je zei, daar trok je je niets van aan en het interesseerde je niet, maar gooide gewoon je visie in mijn gezicht en daarmee was voor jou de kous af.
        Net zoals je nu doet, je noemt me een NSB-er en een stasi-snol. Weet je wel wat je zegt? Vind je dat normaal? Duidt dit op fatsoen en respect voor anderen? Het is een grove belediging, een heel smerig iets om tegen een vrouw te zeggen, om tegen iemand überhaupt in het algemeen te zeggen. En het verbaast me, sorry EJ, dat je daar ook niet op de vingers getikt werd door EJ. Want iemand voor zoiets uitmaken, gewoon maar zo, is beneden peil en toont niet van veel verstand of maar enig fatsoen. Ik heb jou mijn mening gegeven, maar ik heb je nooit uitgemaakt/uitgescholden voor iets zo laag bij de grond, dan wat jij nu doet.

        Betekenis ‘snol’:
        snol zelfst.naamw. informeel prostituee, hoer

        Ik ben rechtuit, ja, dat ben ik, en iemand mag dat ook tegen mij zijn. Sterker nog, dat wil ik zelfs, want dan staan we op gelijke voet en praten we met open vizier, als volwassenen. EJ heeft dit zelfs in zijn ‘Informatie’ kolom beschreven, onder lid 4, als voorwaarde van gedrag op deze site:
        4. Op deze site wordt met open vizier gediscussieerd en er wordt NIET op de man/vrouw gespeeld! Dat recht heeft alleen de webmaster.
        Soms gebeurt dit echter wel en dat is ook niet erg, maar het gaat een stapje verder als je mensen gaat beledigen door ze uit te schelden, zoals jij nu deed. Een mens die zomaar, zonder na te denken, iemand in zijn gezicht uitscheld voor ‘zoiets’, ja, die vind ik niet te vertrouwen. En omdat jij je onschendbaar waant, of gewoon omdat je zo ignorant bent dat je lak hebt aan alles en iedereen, trek je je ook niets aan van wat je zegt. Hoe vaak ‘gooi’ jij meteen niet iets naar mensen toe over wat ze zijn en over wat ze praten, vooral als ze het over God hebben, dan maak je ze letterlijk met woorden kapot. Je slaat ze er meteen mee om de oren, je gaat niet eens een gesprek aan. Je zet ze voor schut, omdat ze niet jouw visie hebben. Het recht om in iets te geloven, wat het ook is, is ieders recht, en het is niet aan jou om die mensen daarom met de grond gelijk te maken. Zolang ze er niemand kwaad mee doen is het hun eigen zaak.
        Je moet je schamen voor je eigen woorden, BertG. Voor je eigen kleinzieligheid en gebrek aan fatsoen.
        @TheresaGeisler
        Wederom zit je als een aasgier te wachten totdat iemand mij een hak zet, Theresa, want dan kun je mede aanvallen. Haatdragendheid en het niet kunnen tolereren dat je eens één keer de waarheid onder je neus kreeg geschoven over je gedrag, zet de ‘niet aflatende pitbull’ meteen weer in werking als er een opening door een ander wordt gemaakt om dit te doen. En wederom in samenwerking met je ‘partner in crime for eternity’ BertG. Je kon niet wachten totdat HIJ eindelijk de aanval op mij opende, zodat je mee kon doen. Samen elkaars comments liken, vooral die waar hij mij voor NSB-er en stasi-snol uitmaakt. Dát is toch de ultieme kick die je je maar kunt bedenken voor jou.
        Alles wat je in je comment geschreven hebt, is dat wat je zelf anderen aandoet met je gedrag, Theresa, maar het is makkelijker voor jou om dit anderen toe te schrijven. Eigen inzicht en zelfkritiek is niet aan jou besteedt: je zult het nooit inzien.
        Je vroeg je eens in een commentaar af, waarom anderen zich niet voor je opdeden toen je door bepaalde mensen werd ‘aangevallen’ op, wederom, je gedrag en gewoon STIL bleven. Daar zal ik je een passend antwoord op geven en hopelijk valt het kwartje dan.
        WIE ZWIJGT, STEMT TOE
        Ieder mens geeft deze mensen gelijk, omdat je niet te genezen bent in je gedrag én in je manier hoe je over anderen denkt. Nu met je stipte commentaar, direct nadat BertG me aanviel met zijn woorden. Meteen zat je er bovenop en probeerde weer de situatie naar je hand te zetten en gedane zaken een andere vertaling te geven, dan de waarheid. Net zoals BertG zou je je moeten schamen, Theresa, maar daar heb je de empathie en het inzicht niet voor. Je bent gewoon zielig.

        Liked by 1 persoon

      • Theresa Geissler zegt:

        @Mirjam: 17Juli, 17.36u: Even hier kort, bondig en rechtstreeks (want dat is toch, wat jij wlt) hierop gereageerd:
        En jij stíkt van de zelfgenoegzaamheid.
        Ziedaar de hoofdoorzaak van ons conflict.

        Like

      • BertG. zegt:

        Wel goed lezen, Mirjam.
        Ik heb je niet voor stasi snol uitgescholden, maar ik schreef dat ik dat van plan was, maar toch maar niet gedaan heb.
        Dat is heel wat anders.
        En fatsoen, dat heb ik enkel voor iemand die zich ook zo gedraagt, niet voor iemand die telkens met een belerend toontje ze eigen gelijk wil halen.
        En iemand die direct beweerd dat ik niet te vertrouwen ben, valt daar niet onder.

        Like

      • BertG. zegt:

        “En wederom in samenwerking met je ‘partner in crime for eternity’ BertG. ”

        Ook voor al u plofkraken, inbraken en ontvoeringen in te huren.
        De prijs komen we wel uit.
        Dus, Mirjam, laat maar weten als je nog een klus voor ons heb.

        Like

      • Mirjam zegt:

        @Theresa
        Ik stik niet van de zelfgenoegzaamheid, Theresa. Het lijkt wel alsof je eeuwig jaloers bent op een ieder die ook maar zijn mond opendoet op deze site en daarom geef je zelf steeds kritiek op die personen. Ik zeg gewoon wat ik denk en dat kun je niet verdragen. Bovendien heb je een geheugenstoornis, want je vergeet wat je zelf in eerdere comments zegt. Je geeft likes aan iemand die tegen me zegt dat ik een stasi-snol ben. Direct of indirect maakt niet uit, hij zegt het. Laag bij de grond.

        @BertG

        Je hebt me niet voor stasi-snol uitgemaakt? Dat heb je wel en je weet het.
        Je denkt iets, je schrijft het op en daarna ontken je het. Wat laf. Maar ja, ik had niet anders verwacht. Und ewig singen die Wälder…
        Jullie twee vormen een perfect duo, Snip en Snap is er niets bij.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        @Mirjam, 18 juli 2017, 19.13u: Zi….Nu we twee dagen verder zijn en de gemoederen enigszins zijn bedaard, wou ik graag ter afsluiting nog even iets recht trekken:
        In dit geval ben ik nu eens NIET jaloers, Mirjam. Ik geef meteen volmondig toe, dat ik het vaak genoeg wèl ben, want dat heb ik nooit ontkend: In tegenstelling tot de meeste mensen beschouw ik dat nl. niet als een taboe, maar als een normale, menselijke eigenschap, die nog zelden of nooit ongegrond is ook. Maar, daar heb je het nu precies: Dan moet er wel een réden voor zijn. En die is er in dit geval niet voor mij:
        Waarom zou ik er jaloers op zijn, dat anderen hier het nodige in het midden brengen? Dat kan en mag ik zelf immers net zo goed, zoveel als ik maar wil! Het kan hooguit steken als een ander meer inspiratie blijkt te hebben om vaker artíkelen in te sturen, maar als die echt góed zijn, dan leg je je daar bij neer en zeg je tegen jezelf: Ik moet er eens over nadenken, waarover ík nu weer eens zou kunnen schrijven. Want dát is het belangrijkste: Dat iedereen die mogelijkheid in principe in gelijke mate gebóden wordt.
        Comments zijn een momentopname; je dóet maar, hoor, als je je op dát moment geróepen voelt.
        Nee, dat is geen jaloezie. Wat het wel kan zijn is: Ergernis, als iemand regelmatig een ander, bewust of onbewust, zit voor te schrijven, wat hij te doen of te denken, te zeggen of te zwijgen heeft. Als hij de neiging vertoont, om anderen ‘vermanend’ toe te spreken.
        Daar kan ik inderdaad erg slecht tegen, ja. En dat verandert niet meer óók op mijn leeftijd.
        Dus zodoende. Niet meer en niet minder eigenlijk.
        Jaloers op jóu? Néé, geen ènkele reden toe.

        Like

    • BertG. zegt:

      En toch zijn er hier enkele die dat juist schitterend vinden zo’n gluur wet, omdat niemand te vertrouwen is.
      Maar dan hoor ik jullie er niet over.

      Liked by 1 persoon

      • Mirjam zegt:

        Ja, dat klopt, BertG, daar ben ik er een van.

        Like

      • BertG. zegt:

        Voor NSB’ers hebben we dan ook een aparte lijst.

        Liked by 1 persoon

      • Mirjam zegt:

        Ik ben geen NSB-er, BertG en dat is een misselijke opmerking die je daar maakt. Als ik ergens tegen ben dan is het zoiets. Ik bekijk dingen altijd van verschillende kanten en dat wil niet zeggen dat ik heul met de vijand door dit te doen. Ik heb het beste voor met Nederland en met iedereen, dus denk maar eerst eens na voordat je zoiets zegt en iemand daarvan beschuldigd.

        Like

      • BertG. zegt:

        Ik hou er niet zo van dat er mensen bestaan die het een goed idee vinden om mij te willen bespioneren en uitpluizen wat ik allemaal uitspook op het internet, zowel op een site als in een mail.
        Mensen die mij van tevoren al vertellen dat ik niet te vertrouwen ben, zonder dat ze weten wie ik ben, mij zelf niet eens kennen.
        Hoe moet je zulke mensen dan noemen.
        Dat zijn toch mensen die het juist niet zo goed voor hebben met de Nederlander.

        Liked by 1 persoon

      • BertG. zegt:

        Ik heb het trouwens nog behoorlijk redelijk gehouden, vind ik zelf met mijn opmerking.
        Ik had er eerst stasi snol van willen maken.

        Liked by 1 persoon

      • Mirjam zegt:

        Jij kent mij helemaal niet, maar volgens jou ben ik een stasi snol én een NSB-er, natuurlijk vertrouw ik iemand niet die me voor zoiets uitmaakt en gewoon het feit dat je zoiets zegt bewijst ook al dat je niet te vertrouwen bent. Je valt mensen aan op uitspraken die je niet zinnen en dan scheld je ze uit voor iets waar je je voor moet schamen. Iets wat kant nog wal raakt. Waar komt die rancune vandaan? Is dat oud zeer of wat is het?

        Like

      • BertG. zegt:

        Nou maak jij een foutje.
        Jij begint ermee dat deze wet juist goed is, omdat niemand te vertrouwen is.
        Dus ook ik niet, bij voorbaat.
        Dat is nogal wat om dat te durven beweren.

        Liked by 1 persoon

      • Theresa Geissler zegt:

        @Mirjam, 20.12u.: Kijk, Mirjam, daar heb je het nou:
        Jij valt hier uit tegen BertG. van je kènt me helemaal niet etc., etc. maar tegelijkertijd ga je er aan voorbij, dat dat uiteraard omgekeerd met zo goed geldt:
        Een ander kent jou ook niet. En dat is dan ook de reden, dat bepaalde pontificale reacties van jou irritant kunnen overkomen:
        De manier, waarop jij van tijd tot tijd met uitgebreide, zogeheten ‘redelijke’ vergoelijkingen aan komt zetten voor dingen, die nu eenmaal door een ander als onaangenaam of onaanvaardbaar worden ervaren, komt nu eenmaal over, alsof jij de gevoelens van die ander op eigen gezag in één klap van tafel veegt. Dat getuigt van een gebrek aan empathie en tja, dat wekt vervolgens irritatie bij sommigen; dat is onvermijdelijk.
        Het verbaast me oprecht, dat jij, die er prat op gaat, onder meer psychologie gestudeerd te hebben, dat niet van zichzelf door heeft. (Wéér een bewijs, dat het mes alles kan snijden, behalve zichzelf.)
        Jou valt alleen maar aan te raden, je comments in het vervolg drie keer over te lezen, eer je ze plaatst, anders zul je in de toekomst vaker tegen dit soort conflicten aanlopen, en wel met types als Bert, mij en nog zó’n paar anderen, die het nu eenmaal niet in zich hebben om alles met de mantel der liefde te bedekken en er in geen geval voor voelen om zich en plein public als kwaaie jongens/meiden te laten toespreken.
        Een site is net de gewone samenleving, moet je maar denken; dat kom je hier net zo goed tegen als elders.
        Alwéér wat geleerd. Mooi toch?

        Liked by 1 persoon

    • Asgard zegt:

      Tippelaar,..Kijk uit wat je zegt op dit forum

      Tippelaar ik word hooguit 80 jaar oud, en er is niemand maar dan ook echt niemand die mij het zwijgen op legt, ik hoef niemand verantwoording af te leggen, maar dan ook niemand anders dan mijzelf,..dit is mijn leven en ik doe niemand kwaad, mijn mening is mijn vrijheid, die geef ik nooit op, hetzelfde is mijn overtuiging idem dito geef ik ook nooit op,..ik ken geen angst, heb ik wel gekend, maar ben ontzettend genaaid geweest ook door dezelfde overheid,…never nooit zal ik door mn knieeen gaan, NOOIT!! Laat dit een les zijn voor iedereen, ken geen angst en vooral niet dit systeem waarin je leeft die alles van je steelt en rooft!!

      Liked by 3 people

  11. Elena zegt:

    Aalbersberg &Co kan mijn kont kussen.
    Laat hem lekker met zijn kornuiten in de startblokken staan totdat hij erbij neervalt. LOL !

    Like

  12. martinskii zegt:

    Aalbers kan wat mij betreft doodvallen. Ik bepaal wat ik zeg, en het is mijn vrijheid om de waarheid te verkondigen. Moslims zijn door en door slecht, dat is een keihard feit! Honderdduizenden bewijzen te over, ik hou never nooit niet mn mond hierover.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

