PVV: Helder!

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in gezond realisme, Islam, PVV. Bookmark de permalink .

25 reacties op PVV: Helder!

  1. Mirjam zegt:

    “Europa denkt endlich um – und das ist gut so”

    Außenminister Sebastian Kurz (ÖVP) hat seine Forderung nach einer Schließung der Mittelmeerroute am Montag in Brüssel bekräftigt.

    Hier de link van het hele artikel:

    http://www.krone.at/welt/europa-denkt-endlich-um-und-das-ist-gut-so-kurz-vor-eu-rat-story-578983

    Like

    • E.J. Bron zegt:

      Persoonlijk denk ik dat Sebastian Kurz niet te vertrouwen is . . .

      Like

    • Theresa Geissler zegt:

      (Zucht) l’Histoire se repète, Mirjam? Laatst kwam je namelijk óók al zo triomferend aan met een link naar een ‘prachtig’ interview met Aboutaleb.
      Maar over de crowdfunding van Raf heb je dan opeens weer je twijfels. Het ware beter, als je dat zou omdraaien.

      Like

      • Mirjam zegt:

        Wat ben jij toch een verwerpelijk persoon, Theresa. Je haat jegens mij kent geen grenzen, hé? Gewoonweg bah, dat is alles wat ik van jouw commentaar kan zeggen. Je moet mensen niet zo bedreigen, het staat je niet. Je wilt niet op deze site overheersen, maar in je commentaar gedraag je je exact het tegenovergestelde. Je doet alsof je de baas bent. Misschien voor jou de enige plaats waar je denkt dit waar te kunnen maken.

        Like

      • Mirjam zegt:

        Over de crowdfunding van Raf heb ik geen twijfels, ik gun haar de donaties. Ze zal het geld goed kunnen gebruiken.

        Ik draai niets om, Theresa. Ik hoef me nergens schuldig over te voelen en vooral niet over het feit dat jij iets niet begrijpt.

        Like

      • Mirjam zegt:

        Ik denk bovendien dat je echt hulp nodig hebt, Theresa. Hier gaf je me ook al zo’n ‘indrukwekkende openbaring’ van je prachtige karakter.

        https://ejbron.wordpress.com/2017/07/14/berlijn-39-jarige-wegens-houten-kruisje-aan-ketting-beledigd-en-geslagen/#comment-641584

        Like

      • tinekevanschagen zegt:

        Het ware beter, als jij eens stop met zeiken

        h

        Like

      • BertG. zegt:

        Mirjam, dat gaat je niet lukken om Theresa ver te werpen als persoon.
        Dan zal je toch wel een mannetje of 2, 3, mee moeten nemen.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Zo zo.
        Wel, deze twee- of drievoudige redeloze uitbarsting bevestigt al mijn vermoedens. Verder hoef ik hier niet op in te gaan.
        @Tineke van Schagen: En Paladijnen voegen in ieder geval niets wezenlijks toe, Tineke; dat je het maar beseft. Je kunt beter voor jezèlf opkomen, dan doorlopend voor haar.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Oh, toch nog iets, Mirjam: Lees even dit comment van me om 07.58u.:
        Maakt meteen veel duidelijk.

        Like

      • Mirjam zegt:

        Tineke heeft gelijk, net als zovelen op deze site die je al tig keren de waarheid hebben gezegd, Theresa. Het wordt onderhand een hetze hoe jij mensen ‘achtervolgen’ blijft. Een ziekelijk ‘stalking’ iets. Heb je niets beters te doen de hele dag, dan alleen maar te bedenken, hoe je wraak kunt nemen op een blogsite?

        @BertG.
        Ik sta mijn ‘mannetje’ alleen, BertG. Als ik al een ‘mannetje’ ooit zou ‘nodig’ hebben om hier een battle uit te vechten, dan zou ik zeker niet iemand kiezen, zoals jij, die zich achter de ‘vrouwenrok’ van Theresa Geissler verschuilt en haar ‘likes’ nodig heeft om zich hier te profileren.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Oh, @Bert: De aap komt uit de mouw: Deze uitbarsting, dit ‘zeer’, zit ‘m goeddeels in de ‘likes’ die ik je gegeven heb!
        Tja, @Mirjam, dat kan ik me indenken: Er wás een tijd, dat ik me aan dat soort dingen óók ergerde.
        Maar dan kun je hier wel aan de gang blijven.
        En dan nog iets, Dame: Niemand heeft mij of wie dan ook hier zonder meer “de waarheid” te zeggen.
        Je kúnt het dóen, natuurlijk, maar dan kun je er op rekenen, respons terug te verwachten, zoals je hier nu, tot je agitatie, hebt kunnen merken.
        Maar kakel vooral rustig dóór: Met elk woord wordt duidelijker, dat alles, wat je mij hier voor de voeten gooit, mínstens dubbel op jezelf terugslaat (Dat noemt men het boomerang-effect.): Kennelijk heb je zelf bv. evenmin veel anders te doen.
        Zo, dat wás het weer, wat mij betreft. Wat jij ermee doet, moet je zelf weten, maar ik volg de beproefde strategie: Ik werp geen blík meer op dit topic. (is me de vorige keer óók aardig gelukt, nadat ik het zelf had aangekondigd, dús……)

        Liked by 1 persoon

      • BertG. zegt:

        Ik heb er maar even een like aan gegeven, dat doen partners in crime nou eenmaal.

        Like

      • Mirjam zegt:

        Marian geeft hier op dit artikel een heel goede comment, Theresa. Marian ik leen hem even van jou en quote hem even hier, in een andere context, als je het goed vindt?
        Ik verwissel alleen even het onderwerp. Dit zeg ik dus, en niet Marian:

        Quote: ‘De comments van Theresa Geissler op iemands commentaar zijn nog veel erger dan Zevenblad in je tuin, niet uit te roeien. Ze duiken iedere keer weer op, omdat het ondergronds woekert. Einde quote.

        Ondanks haar eeuwig terugkerende beloftes:

        Quote: ‘Zo, dat wás het weer, wat mij betreft. Wat jij ermee doet, moet je zelf weten, maar ik volg de beproefde strategie: Ik werp geen blík meer op dit topic. (is me de vorige keer óók aardig gelukt, nadat ik het zelf had aangekondigd, dús……)’ Einde quote.

        Nou, Theresa ik ben benieuwd hoelang je het nu weer uithoudt? Zullen we zeggen tot over een minuut?
        Ondertussen zal BertG wel ‘i will follow you, follow you wherever you will go…’ voor je zingen. Dus dan duurt die niet zolang voor je.

        Like

  2. guusvelraeds zegt:

    In elk land waar de islam dominant aanwezig is ligt vrijheid, persoonlijk geluk je eigen levenskeuzen te maken en economische voorspoed aan de ketting. Belangrijk voor Nederland! Dam de islam in waar je kunt, doe het voor de toekomst van onze kinderen. Bedenk, niet alleen de niet moslim wordt door de islam onderdrukt ook de moslim. Er bestaan geen vrije moslims. De moslim heeft met zijn onderdrukt zijn een way of live gevormd. Het Inshallah is hier de voornaamste uitting van en de rot voor elke islamitische samenleving. Voorkom dat ook alle niet moslims in Nederland een way of life moeten ontwikkelen onder invloed van de islam. We zijn al gevaarlijk op weg maar het wordt nu of nooit om op de rem te trappen en af te buigen. Onze kinderen zullen ons dankbaar zijn.

    Liked by 5 people

  3. Japio zegt:

    De politieke elite in Europa gedraagt zich als Chamberlain, en behaagt de mensen die in werkelijkheid niet behaagd willen worden, die niet willen assimileren, die alles willen doodmaken waar we voor staan.

    Geert Wilders

    Liked by 1 persoon

  4. BigLJohn zegt:

    Zonder helers geen stelers. Zonder de E.U. geen Moslims. Want zij haalden dit sluipende gif Europa binnen !

    Liked by 2 people

  5. Republikein zegt:

    Geef mij maar Heineken.

    Like

  6. kampersrene zegt:

    De mens werd door de eeuwen heen , steeds geplaagd met ziektes , die in vele gevallen dodelijk waren , zoals cholera , de pest Vele werden ook veroorzaakt door “parasieten” en dat moet niet alleen een insect zijn , als ge begrijpt wat ik bedoel

    Like

  7. Marian zegt:

    De islam is nog veel erger dan Zevenblad in je tuin, niet uit te roeien. Het duikt iedere keer weer op, omdat het ondergronds woekert.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

