Tweet Martin Bosma

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

18 reacties op Tweet Martin Bosma

  1. Elena zegt:

    Whahaa, echt een droogkloot.

    Like

  2. wouteenhoorn zegt:

    I ben natuuriijk niet de juiste persoon om hier kritiek op te hebben maar als ik hem was konden ze de pot op.

    Liked by 1 persoon

  3. Wachteres zegt:

    Een MAN als kamervoorzitter? En dan ook nog een PVV-er? Dat wordt niks!

    [Grapje Martin 😛 ] Veel succes!

    Liked by 1 persoon

  4. Theresa Geissler zegt:

    Goh, nou! Dan zit U per gratie Gods even op de plek, waar U al lang hoorde te zitten!
    Moest die twee-paspoorten-dame met vakantie naar Marokko of zo?
    Typisch, dat juist Ú hiervoor in aanmerking komt: Ze weten wel, dat U de beste bent, ze verdómmen het alleen om dat te erkennen!
    Succes; bij U is de boel veilig. Je zou willen, dat het zo blééf.

    Liked by 3 people

  5. VarAway zegt:

    Congratulations Mr. Speaker!
    Dat is bij U wel in vertrouwde en kundige handen.

    Liked by 1 persoon

  6. Cathja zegt:

    Dat is hem wel toevertrouwd!

    Liked by 1 persoon

  7. dat zal best lukken met Martin

    Liked by 1 persoon

  8. Giny zegt:

    Laat tantetje maar lekker in Marokko blijven, die plek behoort jou toe!

    Liked by 2 people

  9. Sjaak zegt:

    Wanneer ik jouw was, zou ik deze plek niet meer afgeven Martin !

    Like

  10. Wachteres zegt:

    Zijn Gronings heeft nog veel verbetering nodig, maar verder is hij oké. 😉

    Een mens kan niet alles hebben….

    Like

    • Harry zegt:

      Wie in de wereld zou behoefte hebben om Gronings te spreken ?

      Weet je nog van dat drama van mij van die Groningse die vroeg wat ik aan het sjouwen was , toen ik een tietje probeerde uit te pakken ?
      “Wat zit je toch allemaal te vriemelnnnnn ” ?
      Uren in een open sportwagen zitten racen , eten in een eerste klas restaurant en na afloop nog niet eens een paar overmaatse tietjes uit mogen pakken ?

      Die noorderlingen kunnen bij mij geen goed meer doen !

      Een Gronings dialect en nog gereformeerd ook .
      Welk een dodelijke combinatie voor je potentie !

      Vandaar dat dat gras in die provincie me ook een worst zal wezen .

      Like

      • Wachteres zegt:

        Harry, ik moet je teleurstellen, ik woon niet in Groningen ook al ben ik er geboren en getogen.

        Martin probeerde op een bijeenkomst in Groningen, Gronings te praten, maar daar was nog wel het een en ander aan te verbeteren.

        En jouw teleurstellende ervaring met een Groniongse kun je mij toch niet kwalijk nemen, hoe frustrerend dat ook is geweest voor jou. ik leef met je mee. Echt …:P 😛 😛

        Like

  11. Harry zegt:

    Ik zou wel eens willen weten wat die zwarte , achter hem , van plan is ……………..
    Ik vertrouw die lui nooit .
    Als ik er een zie , grijp ik altijd eerst naar mijn portemonnee , of ik die nog wel heb .
    Raar hé ?

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

