FOTOSHOPPER

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Sjaak”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

8 reacties op FOTOSHOPPER

  1. Gert Jan Reitsma zegt:

    Dit is GEEN grap.Onthoud dit: ER KOMT EEN DAG DAT DIT ECHT GEBEURT. Mind my words.

    Liked by 1 persoon

  2. Elisah zegt:

    Je mag strakjes je mond wel spoelen Fatima.

    Like

  3. guusvelraeds zegt:

    Alleen in de vrouwen afdeling en alleen door de vrouwen ingang. Heb je gehoord.

    Like

  4. Elisah zegt:

    Even iets anders.
    Zojuist heb ik een you tube filmpje over de huizenmarkt in Londen gezien, waar veel woningen aangeboden worden voor alleen moslims : Revealed: muslim ONLY housingmarket in London.

    Like

  5. Jade zegt:

    Ik mis de penis op de foto…

    Like

  6. kampersrene zegt:

    Dat is niet gefotoshopt Ik heb gelezen dat er weer toenadering is tussen Turkije en Duitsland nadat Merkel heeft begrepen dat ze moet leren luisteren naar een ” verheven” leider . Bovendien het is maar een vrouw

    Like

  7. Marian zegt:

    Ik denk dat ik dit gelukkig nier meer mee zal maken.

    Like

Geef een reactie

