AfD-voorzitter Frauke Petry onder vuur vanwege babyzoontje op campagneposter

Screenshot_60

(Door: Sietske Bergsma)

‘Ze gebruikt haar eigen kind voor politieke redenen’

In Duitsland zijn de meningen sterk verdeeld over de nieuwste campagneposter van de ‘rechts-populistische’ AfD waarop partijvoorzitter Frauke Petry met haar pasgeboren zoontje, Ferdinand, te zien is. Ook binnen de AfD is discussie ontstaan. De tekst erbij luidt: ‘En wat is uw reden om voor Duitsland te vechten?’

Ongeveer twee maanden na de geboorte van haar vijfde kind is Frauke Petry weer terug in het openbaar. Op Twitter kopte de AFD-politica, die in april 2017 aangaf geen kandidaat-lijsttrekker meer te zullen zijn: “Het is tijd om op te staan ​​en de vlaggen voor ons land te heisen. Zodat onze kinderen een toekomst hebben”.

Lees verder>>>
Post online

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in AfD (Alternative für Deutschland), demoniseren, Duitsland, gezond realisme, Linkse Kerk, Patriottisme. Bookmark de permalink .

20 reacties op AfD-voorzitter Frauke Petry onder vuur vanwege babyzoontje op campagneposter

  1. Ron Soeverein Mens zegt:

    Ene Samson van de criminele linkse pvda gebruikte zijn gehandicapt kind tijdens zijn verkiezing daar hoorde je niemand over uit de linkse kliek

    Liked by 2 people

    • Thom zegt:

      U bent me voor, het was het eerste waar ik aan dacht.

      Like

      • paulzwueste zegt:

        Ik zou er ook lak aan hebben als ik Frauke was.
        Zij laat eenvoudigweg haar eigen kind zien omdat ze duidelijk wil maken dat zij daarvoor voor Duitsland strijdt.
        Iemand daar bezwaar tegen?
        Dan heeft diegene ’n probleem, zij niet…
        Wat ’n ongelofelijke massa debielen heb je toch overal!!!

        Liked by 2 people

  2. Theresa Geissler zegt:

    Ik zou het zelf ook niet doen, eerlijk gezegd: Helemaal afschermen is het andere uiterste: Stel, als politicus, je kinderen rustig eens vóór, als de gelegenheid er is, maar liever niet door zo’n poster!
    Ik moet eerlijk zeggen, dat ik een beetje de indruk krijg, dat Petry – ex-vrouw van een predikant, de vader van haar vier andere kinderen – een beetje in haar tweede jeugd is beland, sinds ze een “nieuw leven” is begonnen met partijgenoot Markus Pretzel: ze maakt met sommige dingen een wat onbezonnen indruk.
    Jammer, want aanvankelijk had ze het wel degelijk in zich!

    Like

    • paulzwueste zegt:

      Theresa.
      Petri laat nu juist héél duidelijk zien waarvóór ze voor Duitsland strijdt.
      Dat kan ze niet beter dan door haar eigen pasgeboren kind te laten zien.
      Beter en duidelijker kan niet!
      Al die mensen die daar bezwaar tegen maken moeten zich in feite schamen.
      Ik begrijp dat jij het politiek-technisch bedoeld.
      Maar het is toch van de gekke dat ze nou juist hiervoor wordt aangevallen.

      Liked by 1 persoon

      • Theresa Geissler zegt:

        Dat aanvallen gaat mij óók te ver, – dat is natuurlijk alleen maar weer omdat het “Petry van de AfD” is. Het is hier gewoon een kwestie van “de één zou het doen en de ander zou het laten.” En ik zou het, geloof ik, ècht láten. Ik kan me nog herinneren, toen mijn zoons zo oud waren…….Nee, het valt niet goed uit te leggen, het is zuiver gevoelsmatig.
        Ik hèb trouwens een vaag idee, dat Fleur (Agema), om maar een goed vergelijkbaar voorbeeld te noemen, evenmin ooit overwogen heeft om zich samen met háár dochtertje, Zjiva Wies op zo’n poster te laten afbeelden. niets van gehoord, tenminste.

        Liked by 1 persoon

      • kruisridder zegt:

        Ik geef haar een groot compliment. Onze toekomst hier is van ons en onze kinderen en daar past de islam niet in.

        Liked by 1 persoon

  3. Wachteres zegt:

    Petri heeft groot gelijk! Wij vechten ook voor onze kinderen en kleinkinderen.

    Na alle halsstarrigheid van het ‘klootjesvolk’ – dat ‘boer zoekt vrouw’ blijkbaar belangrijker vindt dan de gruwelijke maatschappij waar hun kinderen in terecht komen, zou ik me wel tien keer bedenken om me op internet in te spannen, als ik geen kinderen en kleinkinderen had.

    Net weer twee kleinkinderen te logeren gehad. Zij zijn het meer dan waard om voor te vechten.

    Liked by 4 people

    • Theresa Geissler zegt:

      Uiteraard; niemand, die dat tegenspreekt, maar zet je ze dan ook op een póster…?

      Like

      • Wachteres zegt:

        Ik zou niet weten wat ik anders op een poster moest zetten, @Theresa.

        Voor mijn [klein]kinderen span ik mij in en zou ik desnoods mijn leven geven en voor niemand anders .Niet [meer] voor Nederland.

        Daar heb ik alleen maar minachting voor. Het gros van het volk verdient niet beter dan dat het door de islam wordt vernietigd.

        Een mens krijgt waar hij/zij om vraagt.

        Als ik zie hoe gelukkig onze kleinkinderen bij ons zijn, dan word ik razend als ik eraan denk wat hen te wachten staat, dankzij de onverschillige mentaliteit van anderen.

        Liked by 4 people

  4. Republikein zegt:

    Leuk menneke hoor.

    Liked by 1 persoon

  5. Ron zegt:

    Petry laat in elk geval zien waarvoor en waarom zij vecht.
    Dat zullen linkse figuren als (M)Ferkel niet kunnen doen. Zij vechten hooguit voor de verwoesting van hun eigen land en volk.

    Liked by 2 people

    • E.J. Bron zegt:

      Erger nog, en daarom is ze zo duivels gevaarlijk, ze hééft geen eens kinderen . . . ! Dus ook niet de drang om ten koste van alles je eigen vlees en bloed te verdedigen!

      Webmaster

      Liked by 3 people

      • paulzwueste zegt:

        Inderdaad Hr Bron.
        Dat walgelijk kruipend schepsel Merkel lijkt in dit opzicht ook precies op Rutte die als psychopaat geen affectie en empathie jegens anderen kent.
        Ook natuurlijk géén kinderen.
        Dit zijn de meest gevaarlijke mensen om in de politiek te gaan of een andere invloedsrijkepositie te bemachtigen.
        Helaas kunnen ze veel bereiken.

        Juist door die instelling…

        Liked by 1 persoon

      • Tistochwat zegt:

        @ E.J. Bron 26 juli 2017 om 16:21

        Wie weet is dat smerige zwijn vroeger omgebouwd tot wijf en was ‘ze’ oorspronkelijk een vent. Je weet het tegenwoordig maar nooit. Geen wonder dan dat ze nooit biggetjes heeft gekregen.

        Liked by 1 persoon

  6. Wim zegt:

    “De meeste politici schermen hun kroost af voor het publiek”, maar stellen wel de toekomst van het kroost van een ander op het spel. Geef mij die Frau Petry maar. Kwestie van gezond verstand: ja, daar doet ze het voor, voor haar kind(eren). Niks mis mee om daar voor uit te komen.

    Like

  7. Hypocrisie over een op het oog gezond kind bij zijn moeder terwijl de geconstrueerde foto van het lijkje van Aylan Kurdi die verdronk omdat zijn vader een door Europeanen betaald nieuw gebit wilde, uitgebreid misbruikt is in de vluchtelingencampagne. http://www.ninefornews.nl/?p=37324

    Liked by 2 people

  8. koddebeier zegt:

    Goede poster !! Geeft blijk van een gezond verstand tussen verder hersenloze politici !!

    Liked by 1 persoon

  9. Tistochwat zegt:

    Waarom zou je een model inhuren als je zelf een kind hebt waarmee je op de foto kunt?
    Waarom zou je zo’n baby afschermen? Er is heus niemand die het kind (straks) zal herkennen.

    Like

Geef een reactie

