Poetin dreigt de VS: “Wij zullen deze brutaliteiten niet tolereren”

Screenshot_190

(Vertaling: E.J. Bron)

Poetin spreekt tijdens een bezoek aan Finland van een “brutaliteit” van de VS tegen Rusland. Daarmee worden de bestaande sancties bedoeld, die volgens Poetin onmogelijk te tolereren zouden zijn.

Mitteleuropa

“Wij gedragen ons zeer terughoudend en geduldig, maar op een bepaald moment zullen we moeten antwoorden, want het is onmogelijk om dit soort brutaliteit tegenover ons land eeuwig te tolereren”, aldus Poetin in zijn toespraak. Hoe de reactie er concreet zou kunnen uitzien, is nog niet bekend. Men weet echter van Poetin dat hij ook een man van daden is.

Verder zou hij zich storen aan de insinuatie dat Russische hackers zich in de Amerikaanse verkiezingsstrijd gemengd zouden hebben. Het desbetreffende uitgevoerde onderzoek becommentarieerde hij met: “Van echt onderzoek kan geen sprake zijn”, veelmeer zou dit een uitwas zijn van “anti-Russische hysterie”.

Ondertussen wil Duitsland zijn sancties tegen Rusland verscherpen. Onlangs nog hadden de EU-landen zich in deze zaak achter Duitsland opgesteld.

Bron:
http://unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in EUSSR, Poetin, Rusland, VS. Bookmark de permalink .

23 reacties op Poetin dreigt de VS: “Wij zullen deze brutaliteiten niet tolereren”

  1. koddebeier zegt:

    We zullen onze handel toch niet kapot laten maken door Amerika en Duitsland ???
    Den Haag ontwaakt !!!!!!!!!! (illusie).

    Liked by 1 persoon

  2. Statler & Waldorf zegt:

    Het enige gezonde verstand dat er nog over is kan men vinden bij de Oost-Blokkers en in Moskou.
    In Den Haag en Brussel zijn ze mesjogge.
    Wel ‘knap’ om in de afgelopen dertig jaar Europa volledig naar de filistijnen te helpen.
    Mede met dank aan de stompzinnige kiezer die as we speak in de kudde-file in Frankrijk staat.
    Ach, Nederland krijgt wat het toekomt …….

    Like

  3. Armani zegt:

    Zet ,m op Poetin , je hebt de middelen om de Amerikanen te boycotten met je grondstoffen , je hebt lang genoeg getolereerd dat Europa IN OPDRACHT van de Amerikanen een handelsboycot tegen Rusland heeft ingesteld , laat het ze merken daar , wij zijn Europa , en Amerika is voor ons een ver van mijn bed Show

    Liked by 1 persoon

  4. Joannes den Hollander zegt:

    Ik zag het liever anders, maar helaas is dat niet zo. Putin heeft gelijk, Rusland heeft zich lang genoeg laten treiteren door de VS en West Europese volidioten. Eens houd het op en dan zijn de rapen gaar.

    Liked by 1 persoon

  5. Perfide Albion zegt:

    Ik hoop dat Poetin doet wat hij al veel langer zou moeten doen. West Europa binnenvallen en ons bevrijden van al die homo’s als Rutte die al veel te lang Nederland terroriseren.

    Like

    • Theresa Geissler zegt:

      Als de Russen híer de baas zouden worden…..zou U gauw genoeg wensen, dat U dóód was.
      De Russische mentaliteit hoort hier in de praktijk net zo min als de islam; wees gewaarschuwd!

      Like

      • Perfide Albion zegt:

        De Russen worden hier helemaal niet de baas. Ik ben inmiddels wel zo ver dat zelfs de duivel welkom is om dit regime omver te werpen. Om daarna gelijk de touwtjes in eigen handen te nemen, Dat dan weer wel..

        Like

      • Benesha zegt:

        Dus u bent een kenner van de Russische mentaliteit. Wat fijn voor U. Ik kan U zeggen dat u het helemaal mis hebt en absoluut geen flauw benul hebt over Rusland, zijn mensen, zijn christelijke cultuur. Uw reactie raakt kant noch wal. Jammer dat ik het zo moet stellen want ik ben het meestal eens met U als u het over islam gerelateerde thema’s hebt.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        @Benesha: Kenner wil ik mezelf niet noemen. Ik heb er door de jaren heel alleen artikelen over gelezen, documentaires over gezien….Mijn reuk heeft het niet: Het is een cultuur van discipline en collectivisme, wat er waarschijnlijk aan bijgedragen heeft, dat het communisme daar zo’n 70 jaar kon standhouden. Hoe het zich verhoudt tot het christendom, zou ik niet weten, want dat is voor mij minder een criterium.
        Als de Russen zich daarbij wèl voelen, hebben ze mijn zegen, maar ik wens er geen deel ban uit te maken. Ik sta op het standpunt: Behandel ze met respect, desnoods als bondgenoten, maar verslinger je er als westers land op geen enkele manier aan: Het zijn 2 verschillende werelden.
        Ik ben humanist. En individualist. Tegen de islam ben ik, omdat mijn overtuiging zegt: “Ik heb het katholicisme niet de rug toegekeerd om er een andere tirannie voor in de plaats te krijgen. Maar dat kan óók een cultuur zijn, die nu eenmaal traditioneel een collectiever karakter heeft.
        En de manier, waarop enkele Rusland-adepten -ik bedoel dan zeker niet speciaal U- zich in het verleden hier op de site hebben opgesteld, heeft mij alleen maar in die mening bevestigd.
        Ieder zijn voorkeur, uiteraard, maar de mijne is het niet. Ik laat daar nu eenmaal geen twijfel over bestaan en opdringen laat ik me ook niets.
        Wat mij betreft geen Russische invloeden, daarover ga ik niet huichelen.

        Like

      • Hans zegt:

        Theresa, hou toch op met die tunnelvisie

        Liked by 2 people

    • Theresa Geissler zegt:

      @Hans, 3.39u: Daar hebben we het weer: “Theresa, hou toch op met die tunnelvisie.”
      Ik maak slechts duidelijk, dat datgene, wat ík waarneem, mij doet beseffen, dat we het hier over twee werelden hebben, en dat het gras aan de overzijde, wat mij betreft níet groener is en meteen heb ik een tunnelvisie.
      Nou, als dat zo mocht zijn, dan is die tunnelvisie helaas alleen maar versterkt door wat ik/we een paar jaar geleden op déze site mocht(en) meemaken:
      Een paar vertegenwoordigers van die ‘Russische mentaliteit’ dwongen zo ongeveer iedereen hier, een jubelstemming t.o.v. Rusland en Poetin aan te nemen, probeerden en passant ook nog, de aandacht hier van wilders -om wie het hier nog steeds ging èn gaat- naar Poetin te verschuiven en wie daar niet in mee wenste te gaan kon verbaal compleet de grond ingeboord worden, waarbij geen middel werd geschuwd, tot aan regelrechte verdachtmakingen aan toe. En het ergste was nog, dat één of twee gekken, die hierbij het voortouw namen, door een aantal anderen -die óók nogal ‘feeling’ hadden voor al, wat Russisch was- kritiekloos werden gevolgd en bejubeld! En wee je gebeente (verbaal dan) als je dáár tegenin ging.
      Ziedaar een proeve van de, laten we zeggen, “Russisch-georiënteerde” mentaliteit, zoals ik ze trouwens ook heb opgevangen uit artikelen en documentaires, waarin de Russen -en dan bedoel ik gewoon de man in de straat- aan het woord werden gelaten.
      Niet erg, op zichzelf, maar niets voor ons, westerlingen.
      Het zal U niet interesseren, maar ik schijn hooggevoelig te zijn; menigeen – ook op deze site en dat is géén verzinsel – heeft al geconstateerd, dat ik dingen waarneem, vèr voor anderen ze waarnemen.
      Maakt verder niets uit, natuurlijk, in elk geval niet voor die anderen, die het allemaal voor zichzelf moeten beslissen, maar als ik ervan overtuigd ben, dat er tussen die twee werelden een kloof gaapt, die niet te overbruggen valt, dan is dat volgens mij toch wel nog iets anders dan alleen maar een “tunnelvisie.”
      Enfin, houd het er maar op, dat die paar grappenmakers van een paar jaar geleden hier mij definitief hebben verpest voor alles wat met Rusland te maken heeft. Een (hoog)gevoelskwestie, waarschijnlijk.

      Like

      • pietjemol zegt:

        documentaires etc… Daar moet je heel erg mee oppassen, zeker met westerse documentaires. Propaganda is de norm in het westen, niet de uitzondering.

        Als je geen first hand ervaring hebt met Russen en de Russische cultuur, hou dan op. Ik heb dat wel, ik heb er zelfs een dag in de Russische gevangenis gezeten. Maar ik heb er hele andere conclusies aan verbonden. Ik zou vandaag de dag wensen dat ze kwamen, want de evil zit hier, bij onze elite, en we zijn blijkbaar niet in staat het te keren.

        Liked by 1 persoon

      • Theresa Geissler zegt:

        Ik hóu er niet mee op, wen maar aan dat idee. En ik verdóm het om in deze mijn eigen overtuiging op te geven.
        Die grappenmakers, over wie ik het in mijn comment van 30.07 om 09.55u had, hebben we hier trouwens min of meer met een zoet lijntje weg gekregen, zodra er hier een interview met Wilders himself de revue passeerde, waarin hij zelf zonder omhaal stelde, dat hij in wezen ‘trans-Atlantisch’ was ingesteld en dat er tussen de PVV en Rusland geen raakvlakken bestonden: Dat bleek te machtig voor ze en op dat moment gaven ze het op.
        Later hebben ze nog één poging tot een come-back gedaan. Maar nú wisten we zeker, hoe Wilders-zelf in deze kwestie stond. (Marine le Pen op dat moment trouwens eveneens; een domper voor háár, maar het was niet anders. Later heeft ze zich er min of meer in geschikt, wat haar contacten met Geert betrof.) Toen ze wederom te hoog van de toren dreigden te blazen, heeft onze webmaster dat met recht en reden afgekapt.
        Dus spaar U de moeite: U kunt mij niet dwingen, me aan de kant van een cultuur en een mentaliteit te scharen, waarvan ik zeker weet, dat het de mijne niet is.
        Jammer voor U, maar helaas: We zitten hier nog nèt niet in Rusland.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        En nog even dit: M i j zouden ze absoluut niet tot andere conclusies brengen door me er een dag voor in een Russische gevangenis te stoppen; integendeel!
        Ik heb wat dat betreft iets te veel gevoel voor mijn eigen soevereiniteit, Mijnheer ‘pietjemol’!

        Like

  6. Lord of Hosts zegt:

    De VS heeft de wereld dmv militaire, economische en geopolitieke heerschappij in een verstikkende wurggreep. Landen of bedrijven die sancties aan hun laars lappen worden getrakteerd op boetes die kunnen oplopen van enkele tientallen miljoenen tot miljarden dollars. Het dappere Singapore heeft dit onlangs ondervonden, en ook Chinese bedrijven hebben al diep in de buidel moeten tasten.

    Het antwoord van Rusland:
    Verklaring van het ministerie van Buitenlandse Zaken van de Russische Federatie
    https://translate.googleusercontent.com/translate_c?depth=1&rurl=translate.google.nl&sl=ru&sp=nmt4&tl=nl&u=http://www.mid.ru/ru/foreign_policy/news/-/asset_publisher/cKNonkJE02Bw/content/id/2824435&usg=ALkJrhipYOz2Nff6xRAvmezC123b6nII3Q

    Liked by 1 persoon

  7. john zegt:

    Ik zeg al sinds “de Crim” dat Poetin een verdraagzaam man is, daarna lompe verofstat die de boel gaat opjutten in Oekkraïne enz enzn enz . De de ene belediging en en leugen na mekaar. Het zou op den duur de meest verdraagzame mens beu worden. Maar de eu en duitsland hebben een ander agenda. Die willen de NWA er komt. Maar als Trump dit tolrreert en Rusland ook zou beledigen begrijp ik die man nooit meer. Maar dat laatste schrijf ik onder voorbehoud. ( Morgen herneem ik dit stukje op mijn blog nopoco ‘seniorennet.be/

    Like

  8. En wij maar blijven geloven dat ’t om democratie [bestaat niet], mensenrechten [ook niet], zieligheidsindustrie [grootste rooftocht ooit] of opwarming van de arme aarde [o wacht, deze roofpartij is nog groter] gaat. Het gaat altijd om de duit of de fluit. Nu zie ik niet zo snel een fluit opduiken die dit allemaal waard is https://youtu.be/SniOXFhwIZ8 dus blijft de duit over.

    En de duit betekent wapens en dus oorlog en dus verbrassen van wapens ongeacht het aantal doden. En de duit betekent energie en dus suffe zakken die de hoofdprijs moeten betalen en dus pijpleidingen over landen die dat niet willen omdat ze er geen stuiver wijzer van worden.

    De andere duitgerelateerde onderwerpen zoals de zieligheidsindustrie, de massa-immigratie, de voedingsindustrie die ons kapot moeten maken en de goudenbrillen-wittejassen-ferrari-industrie die ons ziek houden en noem er nog maar een paar, zijn hier op De Bron genoegzaam geventileerd en beschuimbekt dus die kennen we intussen wel.

    Like

  9. Lord of Hosts zegt:

    Ook het dappere Bolivia verzet zich tegen sancties van de VS tegen Rusland. Zij durven tenminste een vuist te maken. Waar blijven die kruiperige EU-lidstaten? Natuurlijk zijn ze bang voor hun maatschappelijke en financiële positie die niet in gevaar gebracht mag worden. De richtlijnen van de VS volgen, inclusief de opgedrongen massa-immigratie tolereren en promoten want internationale verdragen, dat zet zoden aan de dijk, en bij bewezen diensten, als kers op de taart, nog een door de overheid overdadig betaald luilekkerland-baantje bij een multinational, bank, of NGO zonder er de competenties voor te hoeven hebben. Ja, onze “vertegenwoordigers” buigen heel diep voor onze overzeese heersers, en ze zijn er nog trots op ook. Bekijk die omhooggevallen drol van een Timmermans maar eens…, onze volksvertegenwoordigers worden niet gekozen door het volk.
    Dat de opgedrongen sancties onze eigen economie schaden zal politiek Den-Haag een worst wezen. Eigenbelang, dat telt.

    Like

  10. Hans zegt:

    Who is next op navolging van Rusland. All will be sorted.

    Like

  11. Harry zegt:

    Vind het jammer dat er nou toch weer onmin en spanningen ontstaan tussen Amerika en Rusland .
    De landen hebben allebei capabele en kordate leiders .
    Als ze de handen in elkaar zouden slaan en samen die islam-waanzin van de kaart zouden bombarderen , zou iedereen voorlopig in vrede en rust kunnen leven .
    Zou wel eens willen weten waarom dit nou weer gebeurt .
    Wie zit daar te stoken ?
    Het zal toch niet zijn om die achterlijke Democraten de wind uit de zeilen te nemen omdat die proberen te bewijzen dat Trump eigenlijk een Russische spion zou zijn ?

    Heel jammer wat hier gebeurt !

    Persoonlijk vind ik dat Putin heel veel goede wil getoond heeft , hij heeft beloofd Isis aan te vallen en nog vóór ie thuis was , ná die belofte , werden die moslimidioten al aan flarden geschoten .
    kijk , dat zijn wel kerels waar je wat aan hebt !

    Welk een contrast met dat stel kwezels waar wij in de politiek mee opgescheept zitten .
    Met uitzondering van de ons bekende club(s) .

    Like

Geef een reactie

