FOTOSHOPPER Pechtold . . . En nu vooruit!

Door:
“boorzalf”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

19 reacties op FOTOSHOPPER Pechtold . . . En nu vooruit!

  1. Tistochwat zegt:

    Ik heb altijd al geweten dat ze bij D66 lange vingers hebben (zie de wijsvinger van deze weldoener der mensheid).

    Tegen hem zou ik willen zeggen: ‘EN NU ERUIT!

    Liked by 2 people

  2. A.J. de Koning zegt:

    Het kan aan mij liggen maar ik snap hier niets van, ik heb nog goed gekeken wie er op de grond ligt maar ook dat maakt het voor mij niet duidelijk!!

    Like

  3. Wim Vreeswijk zegt:

    Deze foto kun je gelijk voordragen voor de World Press Foto !

    Liked by 1 persoon

  4. kampersrene zegt:

    Een foto genomen tijdens zijn toespraak en een vlak daarna

    Liked by 2 people

  5. wouteenhoorn zegt:

    Laten we gaan raden wie daar op de grond ligt Kan leuk worden. De winnaar of winnares mag nog één keer dames en heren zeggen.

    Like

  6. Peter selie zegt:

    Het mag dan Wilders in de kaart spelen, op de verkiezingsdag merken we daar weinig. De mensen kiezen dan op een vlees- noch vispartij.

    Peter Selie

    Like

    • Jean zegt:

      Peter Selie, correct, niets aan toe te voegen, in Vlaanderen idem dito.
      Domheid doet geen pijn want moest domheid pijn doen dan lag in elke straat in elke gemeente een pijnkliniek, uiteraard op de eenpersoonskamers het politiek gespuis.

      Like

  7. Tistochwat zegt:

    Heeft hij Geert Wilders neergeschoten?

    Like

  8. Aegolius cs zegt:

    Ach, het moet een karikatuur voorstellen, zo vermoed ik. Smaak kan verschillen.

    Like

  9. fransdewit zegt:

    Zo ziet ik hem ook maar zijn wapen is juist dat geniepige stemmetje van hem. Het moorden laat die wel aan een ander naïef figuur over

    Like

  10. Jean zegt:

    Ik zie die idioot ervoor in staat…., hij is en blijft een levensgevaarlijke waanzinnige idioot, bijna hetzelfde niveau als die maroc klaver, lager is m.i. onmogelijk.

    Liked by 3 people

  11. Trucker zegt:

    hahaha touché.
    Hij zou iedereen uit de weg willen hebben voor zijn (en groen links) gedachtengoed.

    Like

  12. Nemesis zegt:

    LOL. Fotoshop van die vent die een parteigenoot heeft neerrgeschoten. Ik weet niet meer in welk land. In ieder geval was het ver naar het Oosten en ooit achter het ijzeren gordijn.

    Like

  13. Wim Vreeswijk zegt:

    Persoonlijk geloof ik nergens meer in. In geen enkele praatjesmaker.

    Like

  14. Theresa Geissler zegt:

    Ik kan er me niets bij voorstellen en ik wens er mijn hoofd niet over te breken.
    Kón je je Pechtold nog maar voorstellen met een pistool, maar zelfs daarvoor acht ik hem nóg te slijmerig.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

