Opnieuw massale vechtpartij in Dresden

Screenshot_104

(Vertaling: E.J. Bron)

Nog maar een week geleden vond er in Dresden een massale vechtpartij op het Centraal Station plaats. Dit weekend gingen daar opnieuw 70 jonge mannen uit overwegend Arabisch gebied gewapend op elkaar los. Een Syriër en een Irakees raakten gewond.

Die Freie Welt

In Dresden gingen het afgelopen weekend tot 70 buitenlanders deels gewapend op elkaar los. Messen en kapotgeslagen bierflessen dienden als wapens. Een 15-jarige Syriër en een 20-jarige Irakees raakten door snijwonden gewond en kwamen in het ziekenhuis terecht.

Bewoners van de Neustadt in Dresden alarmeerden de politie en stelden de agenten video-opnames van de vechtpartij ter beschikking. De deelnemers aan de vechtpartij zouden volgens de politie “ogenschijnlijk merendeels uit het Noord-Afrikaanse/Arabische gebied” afkomstig zijn.

Het is nog onduidelijk waarom het tot de vechtpartij kwam. De meeste deelnemers vluchtten kort voor de komst van de politie de naburige straten en binnenplaatsen van de wijk van de linkse scene in. De politie heeft echter de identiteit van meerdere personen vastgesteld.

Bij een de gearresteerde personen werden drugs en een boksbeugel gevonden. De politie stelt nu een onderzoek tegen hen in wegens landvredebreuk.

Een week geleden al vond er in Dresden een massale vechtpartij op het Centraal Station plaats, waarbij twee uit “migranten” bestaande groepen mannen, bewapend met o.a. messen, honkbalknuppels en een alarmpistool, op elkaar stuitten. Er waren twee gewonden.

Het zou daarbij gegaan zijn om een ruzie tussen twee rivaliserende familieclans. De politie was met 17 patrouillewagens ter plaatse. Elf mannen in de leeftijd van 18 tot 36 jaar werden tijdelijk opgepakt.
(Bron: mdr.de)

Bron:
www.freiewelt.net

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "diversiteit", "Integratie", "Religie van de vrede", "Verrijking", "Vluchtelingen", "Weg met ons!", Allochtonen, Arabieren, asielwaanzin, Barbarisme, Criminaliteit, cultuurrelativisme, Duitsland, Eurabië, Illegalen, Immigratie, Islam, Islamisering, Krankzinnigheid, Maghreb/Noord-Afrika, Moslims, Multiculti, Noord-Afrikanen, Rotzakken, tolerantie/intolerantie, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

18 reacties op Opnieuw massale vechtpartij in Dresden

  1. Karen zegt:

    Eigenlijk boeit het me niet zo erg als die mohammedanen elkaar te lijf gaan, van mij mogen ze. Heb ik heel wat liever dan dat ze aanslagen op ons plegen. Vind het wel een beetje jammer dat die watjes zich na zo’n knokpartij op onze kosten laten oplappen in het ziekenhuis.

    Like

    • Theresa Geissler zegt:

      Tja, hier en daar een pijnstillende injectie,’per ongeluk’ gevuld met cyaankali zou deugd doen…..

      Like

      • BertG. zegt:

        Morfine schijnt goed tegen de pijn te werken.
        Hebben ze in elk ziekenhuis.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        Jazeker: Ik heb het zelf gehad na elk van mijn twee keizersneden. Ik snakte er zowat naar!
        Niet vanwege de operatiewond, daar had ik geen last van, maar na twee dagen plat op bed liggen had ik beide keren vréselijke last van mijn rug.
        Die morfine hielp ook dáártegen.
        Ik heb toen wel eens gedacht: Ik kan me voorstellen, dat je daaraan verslaafd kunt raken.
        Je sliep er ook goed van. En dat, terwijl ik toch de schurft had -en heb- aan ziekenhuizen.
        Ik denk nu nog weleens: Wat had ik beide keren zes van die acht dagen zonder dat spul gemoeten? Ongelogen!

        Like

    • Tistochwat zegt:

      @ Karen 2 augustus 2017 om 20:04

      Dat was het eerste waaraan ik dacht.
      Ik juicht het toe dat mohammedanen elkaar afslachten, maar het is zo zonde van het belastinggeld dat de overlevenden van onderlinge vechtpartijen dan behandeld worden in een ziekenhuis.

      Like

  2. Golden Girl zegt:

    Ze vluchten voor oorlog en beginnen in hun gastland hun eigen oorlog
    Ze kunnen niet leven zonder ruzie te maken, die zielige kerels vervelen zich rot omdat ze niets te doen hebben dus gaan ze los op elkaar
    Laat ze verplicht groen onderhoud doen, maar dat doen ze niet, die klieren zijn toch Merkels gasten

    Like

  3. Flo zegt:

    Is er dan niemand die daar kan / wil sniperen op die moslim ratten bende?

    Like

    • Sjaak zegt:

      Er zijn meer Breiviks als jij denkt die erom
      popelen als eerste aan de beurt te zijn !
      En die dag is niet meer zover ontfermt !
      Wanneer de moslim denkt hij kann zijn
      oorlogsspelletjes in Europa uitvoeren,
      is dat niet meer als een stomme inbeelding
      die ze, nadat we ze eruit gepleurt hebben,
      nog lang in geheugen zal blijven !

      Like

  4. Renske zegt:

    Tribale culturen in grote getale verwelkomen in een westerse cultuur. Stomme achterlijke idiote gewetenloze psychopatische Merkel Deze vrouw heeft geen geweten. Daar ben ik geheel zeker van. Heb haar goed bestudeerd. Ook Juncker van hetzelfde gehalte.Ik zie ze ( de nieuwe mensen) hier lopen. Man en vrouw (vrouw geheel ingepakt) achter de kinderwagen. Heerlijk wandelen in de parken. Voldoende energie in de avond om er nog een bij te maken.etc. Nog een jong stel., Man is al veel te dik en gedrongen. Mijn hemel. Daar komen nog 10 kinderen uit. Zie ook steeds meer van die hele dunne zwarte jochies gehele dag door de straten banjeren. Kansloos. Geheel kansloos.
    Rutte sodemieter alsjeblieft op daar in Den Haag. Je bent niks, je wordt niks. en je kan niks.

    Like

  5. Beschouwer zegt:

    Hier en daar wordt gesproken over een Jihad hier in Europa.
    Dat nogal wat doorgedraaide moslimextemisten niet-moslims gaan aanvallen op straat

    En jawel er zijn nogal wat doorgedraaide moslimextemisten die met messen mensen aanvallen op straat en in winkels

    De tijd zal leren of dit vaker gaat gebeuren.

    Wees wakker !

    De moslimondergrondse komt zeker meer en meer naar boven en de jihad tegen niet-moslims wordt helaas helaas groter en groter

    Jammer maar waar

    En ik baal er van !!!

    Ik baal daar errug veel van !!

    Zo stom en jammer !!!

    IK BAAL !!!

    U OOK ?!

    Like

  6. N.E. Derlander zegt:

    Het lijkt mij, dat we de rekening van de grootschalige politie-inzet bij de verantwoordelijken (de EU-leiders) moeten neerleggen.

    Like

  7. kampersrene zegt:

    Asielers die tegen elkander vechten , prachtig ! Ze zouden dat moeten aanmoedigen en zelfs een voetbalstadion ter beschikking stellen en ijzeren staven om elkander de kop in te slaan

    Like

  8. hans zegt:

    Wacht, maar, want het is al aan de gang, open out WAR, is al tegen ons. Zoals in het eerste reaguursel (geenstijl-retoriek) zolang ze het tegen elkaar doen. Nou de houdbaarheidsdatum, oftewel the overwelcome is al lang overschreden, alleen 1 maatregel over als optie, ERUIT!! Hoe maakt me niet uit, eruit! Iedereen die maar enigszins tegensputtert, sympathiseert in het minste of geringste kan of moet mee! Ben het gebrek aan cohesie en solidariteit zat in westerse samenlevingen! Al die racistische teringnegers en fascistische kankermoslims zijn dat momenteel wel.
    Daar zit de zwakheid van blanken. NOGMAALS!

    Like

  9. Dit is op NEWS & TRAVEL GURU MAGAZINE (on WP) herblogden reageerde:
    Laat ze elkaar maar afmaken
    Dat ruimt op.

    Like

  10. kampersrene zegt:

    Een Syriër en een Irakees raakten gewond., ocharme ! weet er soms iemand in welk krankenhaus
    ze liggen en de bezoekuren Ik wil de eerste zijn om een riem rond hun nek…heu onder hun hart te steken en niet Merkel

    Like

  11. Marian zegt:

    Bouw een arena met kaartjes verkoop en laat ze daar eens elkander verrot slaan. Dan levert het ook nog eens wat op.

    Like

  12. Ron zegt:

    Alleen maar ellende krijg je van die import profiteurs. Waar gaat dit naartoe ?

    Like

Geef een reactie

