Geert Wilders veegt vloer aan met zorgverzekeraars om hogere premies: “pure diefstal”

Screenshot_141

(Door: Paul van der Bas)

In 2018 mogen we allemaal meer gaan betalen voor onze zorgverzekering. Wilders is woedend over de stijging in de zorgpremies en zegt dat de verzekeraars hun eigen reserves hadden moeten aanspreken om de premies laag te houden. 

We hebben nu al iets om tegenop te zien voor het komende jaar: in 2018 zullen de zorgpremies namelijk weer stijgen. De topman van zorgverzekeraar DSW vertelde vanochtend op Radio 1 dat verzekeraars minder geld van het rijk kregen dan verwacht. Door de tegenvaller van 400 miljoen euro gaan de premies het komende jaar met 30 euro per jaar omhoog.

PVV nieuw

Lees verder>>>
(h/t “BertG.”)
DDS

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "diversiteit", "Verrijking", "Vluchtelingen", "Weg met ons!", Allochtonen, asielwaanzin, Barbarisme, cultuurrelativisme, Derde Wereld, Eurabië, Geert Wilders, gezond realisme, Graaien, Illegalen, Immigratie, Islamisering, Krankzinnigheid, landverraad, Multiculti, Nederland, Overheid, PVV, Rotzakken, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

31 reacties op Geert Wilders veegt vloer aan met zorgverzekeraars om hogere premies: “pure diefstal”

  1. topsporter zegt:

    Zoals in Duitsland politici doorschuiven naar de auto industrie(het grote geld) schuiven de meeste politici hier ook door, naar inkomens van maximaal zo’n tonnetje of 5, het gebeurt!!!

    Liked by 1 persoon

  2. Sabeltant zegt:

    Onze ziektekosten verzekering gaat dezelfde kant op als Obamacare.

    Hoe meer zieken die gratis zorg krijgen hoe duurder de premie voor anderen.

    1 + 1 = 2

    Liked by 3 people

  3. Wolf zegt:

    Toen ik stemgerechtigd werd in de jaren ’80 ,was ik penning meester voor de CP 3 noordelijke provincie’s. Onze telefoon die destijds nog aan de muur hing bij mijn ouders thuis werd afgeluisterd [door wie?] Na het kapot maken van de NPO en alle partijen tegen de CP kwam GEEN partij voor mij in aanmerking om op te stemmen. Toen kwam Fortuin ,op gestemd ,sedert PVV alleen nog PVV gestemd. Nu doneer ik aan FVD ook geld en steun ook PVV. Heel jammer is dat Wilders geen echte partij wil beginnen en FVD wel. Dus ga ik voor het eerst FVD stemmen de volgende keer.

    Liked by 2 people

    • J. C. Th. Köhler zegt:

      Thierry Baudet pleegt, met een beschaafd, intellectueel uiterlijk en een vriendelijke glimlach broedermoord op Geert Wilders. De stemmers op het FvD zijn in feite medeplichtig. Het resultaat is dat er twee partijen komen die elkaar vliegen af proberen te vangen. Of eigenlijk een partij, het FvD, die vliegen af wil vangen van de andere, de PVV. In Rotterdam gaat FvD samenwerken met Leefbaar Rotterdam. Samen met Leefbaar Rotterdam gaat Baudet de strijd met PVV aan. In plaats van samen te willen werken met de PVV (én Leefbaar R’dam). Dat zou pas een front kunnen vormen dat dingen echt kan veranderen. De historicus Baudet zal beslist bekend zijn met de geschiedenis van Kaïn en Abel. U voelt wel waar ik heen wil. De FvD kiezers zijn van hetzelfde sop overgoten als de Jesse Klaver adepten. Ze zijn eigenlijk te fatsoenlijk om op de PVV (of de SP) te stemmen. Dus steken ze nu de man die de hete kastanjes uit het vuur heeft gehaald een mes in de rug.

      j.c.th.kohler@ziggo.nl

      Liked by 5 people

      • leefbarbaar zegt:

        Eens. Formeel is de PVV uitgenodigd om te komen praten over samenwerking in Rotterdam, maar LR wil totaal niks met de PVV te maken hebben. Niettemin zit de oprichter van LR bij de PVV en solliciteren enkel raadsleden van LR ook bij de PVV. Ik denk niet dat de PVV op al die klaplopers zit te wachten. Te meer omdat LR vrijwel niets doet voor Rotterdam.

        En voor meneer Wolf, LR bewijst wel dat een ledenpartij een ramp is voor het besturen van een stad, wanneer alle leden ergens een zetel bekleden. Klaplopers tot en met.

        Liked by 1 persoon

      • Peter Rissing zegt:

        Wat mij betreft heb ik geen bezwaar tegen andere ‘sterk-rechtse’ partijen. Ook heb ik geen bezwaar -het tegenovergestelde zelfs- tegen de dominante stijl waarmee Wilders de PVV bestuurd. Dat heeft echter als nadeel dat vrije geesten -die in grote lijnen het sterk-rechtse gedachtegoed delen- hun ei niet kwijt kunnen.
        De concurrentie van de PVV in R’dam zal LR/FvD tot meer daadkracht naar hún kiezers dwingen en omdat ze zich beide in de richting van behoud van onze mooie cultuur bewegen zie ik daar alleen voordeel in.
        En, onherroepelijk zouden er landelijk meer sterk-rechtse partijen op het politiek speelveld komen.
        Nu die rol wordt waargenomen door Baudet / Hiddema ben ik tevreden met de resultaten, liever dat dan een tweede Hans Janmaat.
        Dus om de sterk-rechtse kiezer die zich meer thuis voelt bij de communicatie stijl van FvD meteen te vergelijken met “Klaver-adepten” lijkt mij geen positieve bijdrage aan de bescherming van onze mooie cultuur, en daar gaat het toch om.

        Like

    • Tistochwat zegt:

      @ Wolf 4 augustus 2017 om 12:07

      Baudet is een egotrippende flapdrol.
      Hij denkt ‘het te hebben, maar Geert Wilders ís het!

      Ik ben benieuwd of Thierry nog steeds zo wulps op z’n piano zou liggen, als hij op de dodenlijst van de mohammedaan zou staan.
      Wat kan mij het nou schelen of ik wel of geen lid kan zijn van een clubje; er zijn ergere dingen aan de hand. verschrikkelijke dingen. Neem nu ‘alleen maar’ het feit dat je altijd in angst moet leven of je je levensonderhoud wel kunt blijven betalen.
      Als je tenminste voor die tijd nog niet bent afgeslacht door mohammedaanse zwakzinnigen.

      Ik bewonder Geert Wilders steeds meer om zijn doorzettingsvermogen. Vooral omdat sommigen hem nu nota bene gaan verraden. Ik zou er, als ik hem was, allang mee zijn gestopt. Paarlen voor de zwijnen!

      Liked by 2 people

      • J. C. Th. Köhler zegt:

        Doet me denken aan de slogan van een paar jaar geleden, Tis: Amsterdam heeft het.
        Waarop uit de residentie het antwoord kwam: “As amstedam ut hep, hep de haag ut nie naudag.”

        Als Thierry Baudet het heeft, heeft de PVV het niet nodig.

        j.c.th.kohler@ziggo.nl

        Like

      • Wolf zegt:

        @ Tistochwat, hieronder aan de lijst heb ik vanmorgen proberen uiteen te leggen hoe ik huidig zie .

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Wolf 5 augustus 2017 om 12:12

        U mag van mij natuurlijk zelf weten wat u doet, maar ik blijf onderstaande reactie van u wel merkwaardig vinden.

        Wolf 4 augustus 2017 om 12:07

        Dus ga ik voor het eerst FVD stemmen de volgende keer.

        Like

  4. Wolf zegt:

    P.S. De zorgpremie’s rijzen de pan uit door alle Gelukzoekers die niks doen en kunnen en parasieteren op onze beschaving en ONS hard verdiende geld.Eruit met dat volk en ook met hun [witte] linksdraaiende angstige slaven. Anders toch maar tuigdorpen inrichten met bewakers er om heen. Levert duizenden banen op.

    Like

    • Giny zegt:

      Wolf,
      Denkt u dat uw nieuwe partijleider zich druk maakt over de zorg?

      Liked by 1 persoon

      • Wolf zegt:

        @ Giny , Baudet IS niet MIJN nieuwe partijleider [ ik doneer alleen geld]. Wilders is was en blijft dat . Bij onze jongeren leeft ongeduld waarom we niet letterlijk gaan strijden tegen de islamieten en hun smerige linkse braafslaven En om mij te vergelijken met een ” klaver adept ” en verrader te betitelen die ” een mes in de rug steekt “bij mijn eigen Idool en Leider Dhr. Wilders waar ik voor ga strijden zo gauw er strijd geleverd moet worden ,{ ik had allang beweging willen zien in het aanpakken van groepen islamieten en hun witte hulpjes] met keiharde hand en tand bewapend met mijn mede familie leden en vrienden in de aanval gegaan. Oog om oog ,tand om tand ,bloed om bloed, zwaard om zwaard ,kind om kind!.

        Like

  5. Trucker zegt:

    leuke, wat zeg ik geweldige box office voor ons rechtse islamofobe nationalisten.
    Ik weet zeker dat vele islamieten hun bek zo wijd gaan opentrekken dat hun kaakgewrichten uit de kom getrokken worden.

    https://vid.me/6wZM1

    Liked by 1 persoon

  6. fransdewit zegt:

    niemand in die kamer luistert haast naar hem, gewoon omdat ze naar hun eigen inkomen kijken en niet naar de medemensen. De ene betaald en baalt en een ander haalt en schaalt

    Liked by 1 persoon

  7. Golden Girl zegt:

    een tekort van 400 miljoen, tuurlijk ze gaan niet zeggen u betaald voor de gelukszoekers
    die gaan voor elk pijntje al naar het ziekenhuis
    maar DSW kan wel een voetbalclub sponsoren als dit nog zo is, ook van onze poen, ik zit ook bij DSW, ze knijpen ons helemaal uit, we worden het zat, wij steeds overal meer voor betalen, zie het artikel dat 100 gepakt zijn omdat ze lekker vakantie vieren in hun thuisland, als ze dat kunnen hebben ze ook geld om hun premie te betalen, ik kan me de tijd niet herinneren dat ik op vakantie ben geweest

    Liked by 2 people

  8. Marian zegt:

    En daar zijn wij weer goed voor.

    Like

  9. leefbarbaar zegt:

    De zorg is nu gruwelijk duur.
    Stel dat er nog 3 miljoen moslims hier een uitkering krijgen, wie kan dan nog een vorm van zorg betalen? Ik niet.

    Liked by 1 persoon

  10. Giny zegt:

    J.C. Th. Kohler zegt:
    4 augustus 2017 om 15:10

    Wat ben ik het ontzettend met u eens, daar hoef ik niets meer aan toe te voegen!
    Hopelijk komen er voorlopig geen verkiezingen, het gaat hem dan snel vervelen,
    Vorige week zat hij in het programma “RTL Summer Night” met Beau van Erven Dorens,
    die vroeg hem wat hij nu eigenlijk bereikt had, nou hij had 5 moties ingediend, allemaal
    verworpen. Meestemmen met Denk om vrienden te blijven met Erdogan en de hoofddoekjes
    komen er toch wel, Chavez van Venezuela moet aftreden, is al vier jaar dood.
    Wat is er fatsoenlijk aan een uitdrukking dat de VVD een gecastreerde partij zonder
    ballen is, dat had Geert eens moeten zeggen!
    Gelukkig zijn er nog echte PVVers die achter Geert blijven staan, die overlopers
    komen zichzelf wel tegen!

    Liked by 2 people

  11. Giny zegt:

    Wolf zegt:
    4 augustus 2017 om 12:07

    U heeft de laatste tijd steeds PVV gestemd, maar omdat de PVV geen leden partij
    is, gaat u nu FvD stemmen!
    Het gaat dus niet om het verkiezingsprogramma, maar om de leden, begrijp ik, vreemd!
    Kunt u mij uitleggen wat voor een voordeel u heeft om lid te zijn van een partij?
    Bij 50 plus werd er een nieuwe voorzitter gekozen, achter gesloten deuren, er was
    geen partijlid die daar over mee mocht beslissen, gelijk bonje in de tent.
    Wacht vol spanning op uw uitleg!!!

    Liked by 2 people

  12. J. C. Th. Köhler zegt:

    Giny:

    Als Geert blijft doen wat we van hem verwachten, blijven wij op hem stemmen. En als hij niet meer doet wat we van hem verwachten, stemmen we voortaan op een ander. Kan het nog logischer, nog democratischer? Daar hoeven we toch geen lid voor te zijn?

    j.c.th.kohler@ziggo.nl

    Liked by 1 persoon

    • Peter Rissing zegt:

      Opletten heer Köhler,
      De vraag ging er over waarom de partij structuur -dus niet het beleid, programma en de acties van een partij- het stemgedrag hoort te beïnvloeden.
      Ben het met Giny eens dat hoe een democratisch gekozen partij intern is georganiseerd, van zeer ondergeschikt belang is, ten opzicht van haar ‘woorden en daden’ in het politiek speelveld. Dat laatste hoort te bepalen waarom je op een partij stemt.

      Like

  13. Wolf zegt:

    Ik weet eigenlijk ook wel dat de FVD van Baudet geen potten zal kunnen breken. Soms zijn ze inderdaad elitair wat mij tegen het hoofd stoot. Alles wat de PVV heeft ingebracht en voor vecht sta ik zo vast als een huis achter. Ik heb nog nooit van mijn leven iets anders gestemd dan CP,2x Fortuin en sedert de oprichting van de PVV alleen PVV , samen met ontzettend veel bloedverwanten en de verdere bevolking om ons heen in de plaatsen en dorpen in de Zuidelijke Veenkoloniën van Drenthe en noord Overijssel. Ik vermoed dat ik door onze jongeren wel wat ben beïnvloed wat mij heeft doen denken om ook maar eens FVD te gaan stemmen. Maar DIEP in mijn hart weet ik dat ik TOCH strikt PVV zal stemmen in het Stemhokje! Ik heb het volste vertrouwen in de PVV en als mede helpers SGP en FVD die in mijn ogen trouwens soft en linksig zijn. Geert Wilders is een Held en is mijn Leider! En de FVD zag ik ook al vanaf het begin van die partij als een soort bloedzuiger die bloed zuigt van de PVV en op het succes van de PVV meevaart de politiek in. Natuurlijk zag ik ook dat die FVD de boel versnippert . Daarom was ik ook boos dat die andere partijtjes die het NIET gehaald hebben op Rechts , zoals die clowns en verraders Brinkman ,de Roos, Geen Stijl linksjes etc. mee gingen doen . Dat heeft bij zo elkaar opgeteld zo 2 zetels gekost + de 2 zetels van Baudet wat voor de PVV bestemd was. En vergeet niet , @ Giny en Hr. Köhler , dat ik dit jaar gewoon PVV heb gestemd. Ik ben alleen ook erg bang dat wanneer Dhr. Geert Wilders iets overkomt ,God verhoedde het ,de PVV omdat het geen leden heeft uit elkaar valt, Waarom wijst Geert toch niet gewoon om de kiezers gerust te stellen alvast een opvolger aan ? zoal Martin Bosma of Fleur Agema? Dan weten we dat de PVV voor immer zal bestaan .

    Like

    • Giny zegt:

      Wolf
      Mocht Geert iets overkomen dan kan ik u geruststellen dat er al iemand is aangesteld
      die de partij gaat leiden, natuurlijk gaat hij dat niet aan de grote klok hangen.
      Gelukkig dat u toch zo verstandig bent om de PVV te blijven steunen, ook
      in het stemhokje, Geert is de enige die voor ons knokt en onze steun keihard
      nodig heeft!

      Like

      • Wolf zegt:

        @ Giny Totaal met u eens .Geert vecht voor ons en ik zou letterlijk voor Geert door het vuur gaan. Met mijn Oranje Blanje Bleu vlag hoog boven het vuur uit!

        Like

  14. Republikein zegt:

    Er zijn geen tekorten, het geld klotst tegen de plinten.

    Like

Geef een reactie

