Israëlische hightech onderneming bouwt Trump´s Mexico-muur

Screenshot_153

(Vertaling: E.J. Bron)

Het Israëlische bedrijf “Elbit Systems” kreeg van Trump opdracht tot de bouw van de grensbeveiliging tussen de VS en Mexico. Wat over het algemeen “de bouw van een muur” genoemd wordt, is echter een hightech systeem en wordt door Elbit Systems een “intelligente grens” genoemd. Het systeem controleert meer dan 3.360 kilometer grens, die verloopt via tunnels, woestijnen, vlaktes en bergen.

Blick

Inzet langs de Gazastrook

Elbit Systems, dat ook een vestiging in Amerika heeft, stelt de technologie en barrièremethodes beschikbaar die ook langs de Israëlische grenzen wordt gebruikt. Amerikaanse delegaties waren van tevoren door de systemen van Elbit Systems langs de grens tussen Israël, de Gazastrook en Egypte enthousiast geworden. Ze werden hiervoor speciaal ontwikkeld.

Elbit Systems levert de sensortorens (IFT) met radarsystemen, dag- en nachtcamera´s en de daarbij behorende software om de systemen aan te sturen. De torens zenden 24 uur per dag de meest actuele informatie uit, de signalen komen bijeen in grenscontrolecentra en ondersteunen het werk van de grensagenten. Het systeem kan verder worden uitgebreid.

Jaarlijks 200.000 illegalen

Volgens berichten van de Jewish Business News passeren jaarlijks meer dan 200.000 illegale migranten de Mexicaanse grens. Ze komen uit de hele wereld. Bij de poging om de grens over te komen, zouden 300 mensen om het leven zijn gekomen.

Zoals de “Wochenblick” berichtte, had ook een Roemeense Roma-koning en verzoek bij Trump ingediend om de muur te mogen bouwen. Hij wilde vooral goede en goedkope arbeidskrachten met uithoudingsvermogen beschikbaar stellen. Of hij ooit antwoord kreeg, is niet bekend.

Bron:
www.wochenblick.at

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Donald Trump, Illegalen, Immigratie, Israël, VS. Bookmark de permalink .

21 reacties op Israëlische hightech onderneming bouwt Trump´s Mexico-muur

  1. guusvelraeds zegt:

    Roemeense Roma-koning en verzoek bij Trump ingediend om de muur te mogen bouwen. Hij wilde vooral goede en goedkope arbeidskrachten met uithoudingsvermogen beschikbaar stellen.

    Wat dat betreft zou je ook in Noord Korea terecht kunnen. Ook zij leveren spot goedkope arbeidskrachten. In Noord Korea wordt dan de familie van de arbeiders in gijzeling gehouden zodat het overlopen tot een minimum beperkt is. Maar hoe fatsoenlijk ben je als je hier gebruik van zou maken? De Arabieren hebben in elk geval geen moeite met goedkope buitenlandse slaven.

    Liked by 1 persoon

    • paulzwueste zegt:

      Ach, in zaken moet je het nooit persoonlijk zien.
      Aziaten kunnen fantastische muren bouwen.
      Neem nou die “Chinese Muur”.
      Daar kwam vroeger al niemand overheen, en hij staat er nog steeds.

      Als ik Trump was zou ik toch eens bellen.

      Like

  2. dondorp zegt:

    nu maar hopen dat rutte warm loopt voor een nederlandse muur maar met een tzunami in de njoordzee staat nederland toch al onder water

    Like

  3. dondorp zegt:

    als op eibron het geloven in god word afga schilder t als een stel zwakzinnigen dan gooit bron zijn eigen ramen in juist trump is zeer gelovig en ik houd van die man en ook wilders heeft het voortdurend over christianjudemn roots Een ding weet ik daggrootspraak man een foto van hem heb er mijn handen op leg god vraag hem weg te laten zakken heeft hij nog hooguit een jaar te leven ““““““`grootspraak iedereen die in god gelooft in het belachelijke te trekken.. In tacna chili peru border begrens voorspelde ik een aardbeving op 5 richter binnen 5 uur wat gebeurde..in de nacht van 1 a 2 juni verleden jaar 2016– Sommige arrogante apen denken dat alles wetenschappelijk verklaarbaar moet zijn anders bestaat het niet-! Ik acht me echter hoger als heer s wat in spiegelbeeld mogelijk een dubbele s kan opleveren Ik gaf mijn getuigenis van en levende jezus 1996 in iran in kamerui tegen Andi john en heb gebeden samen met john fundu politiek leider in kamerun Elia en mozes komen terug op de tempelberg waar dev tempel moet en zal worden herbouwd Ook gaf ik mijn getuigenis tegenover 20 militairen in marocco waar alle negers uit congo togo ghana nigeria meer dan 5 mes lidtekens hebben jongens die 3 keer per week in de huisgemeentes bevinden en absoluut geen uitdagende houding hebben een van hen hielp mij aan een appartement waar ik 2 maanden verbleef Zei tegen de militaire als er een god is die alles ziet krijgt marrocco als beloning voor zijn gedrag aardbevingen door t hele land nu ik voorspelde aan agenten in polen 30 doden binnen 10 dagen in perugia en dat gebeurde 7 dagen later en iedere keer als italy beeft beeft marrocco mee In Cairo was ik waardig genoeg om gestenigd te worden werd bij de saai bij de arm genomen om gestenigd te worden en mag blij zijn dat ik nog leef Ik liep 35 dagen door Cairo met witte blouse waarop sprinkhaan was afgebeeld ik voorspelde dus de ergste sprinkhanenplaag in 50 jaar Mijn jezus leeft en ben geen darwinistische aap zoals Herr S

    Like

  4. dondorp zegt:

    ik ben honderd procent zeker als de pous me niet had gearresteerd hadden die drie kerken in talie nog overeind gestaan.. Wat maakt mij nou zo bijzonder van andere christenen is dat ik 1972 1984 3 dagen per week gevast en gebeden heb Het is MIJN kerk de morris cerullo kerk elke eEn nederzetting in jeruzalem heeft de king of kings church tegenover de abraham hostel morris is verbonden met de film passion of christ welke 10 miljoen egyptise moslims christen heeft gemaakt Geachte Herr Schilder is dat soms ook een sekte?? En die ander 7 miljoen in indonesie die jezus hebben aangenomen Ook sekte Omdat iemand professor is is hij nog geen weerman buiten zijn vak Juist sektes hebben in nederland bijgedragen aan de wetenschap en cultuur:doper rembrand remonstrant samuel van hoogstraten en albert cup en ook huygens de horloge maker hoefnagel was een sektarier en moest niets weten van de dortse synode maar deed wel aan bijbelstudie Een man die 10 keer intelligenter is dan der Herr S costatijn en christian huygens wiens hoefnagel family regelmatig 1a2 keerwekelijks bijbelstudy deed Is ook hij hij als sektariër debiel/zwakzinnig? geachte herr S u toont een gebrek aan geschiedenis kennis. U bent duidelijk degenererend beledigend vernederend bezig en adviseer een enkele reis naar rabat in marsco

    Like

  5. dondorp zegt:

    het lijkt erop dat bron een plaats is geworden waar mensen hun persoonlijke frustraties kunnen bot fieren hoewel ik ik nooit een jahovagetuige zal worden praat ik altijd met hen als ik ze zie en zijn zeker niet meer de zelfde als 30 40jaar geleden en hebben nu een veel meer luisterend oor dan voorheen

    Like

    • paulzwueste zegt:

      Dondorp.
      Als ik jouw reacties zo lees heb ik meer de indruk dat jij aardig in de war bent.
      Waarschijnlijk ’n geniaal met een IQ van over de 160.
      Ja, dan krijg je zo iets.
      Waarschijnlijk warm gelopen en nooit meer goedgekomen.

      Liked by 1 persoon

  6. Alex Delarge zegt:

    Een win-win situatie.

    Like

  7. Goed Bron, hier mijn artikeltje over ‘De hoer van babylon’ oftewel ‘de paus van Rome’…

    Like

  8. delamontagne zegt:

    21.41
    22.14
    22.38
    22.47
    ONbegrijpelijk !
    Waar blijven Bert G en Harry ?

    Like

    • BertG. zegt:

      Bedankt voor de tip.
      Je moet hier toch wel zo vreselijk alert zijn, daar kan je een dagtaak aan hebben soms, om al die onzin te bestrijden.
      Maar er glipt altijd wel iets tussendoor, je kan onmogelijk alles lezen.
      Maar ik zal er wat beter op letten in het vervolg.
      Erg slordig van ons, maar ook wij hebben soms wat tijd voor ons zelf nodig, om bij te komen van al die onzin.

      Like

    • Frans Brassens zegt:

      Begrijp je toch wel, Delamontagne? Oorzaak ongetwijfeld gelegen in herhaald verzuim van het pilletjesgebruik.

      Like

  9. anna zegt:

    is het nu dom don of don don ? hallo lieve webmaster, 1 artikeltje van dit soort was meer dan genoeg …..

    Like

    • paulzwueste zegt:

      Nee hoor.
      Prima heer Bron.
      Zoiets hebben we nodig om ons te realiseren dat wij toch “anders” zijn.
      Hele goeie remedie als je soms aan jezelf twijfelt.
      Lees de reacties van ’n vent als Dondorp en het trillen houdt meteen op.

      Liked by 1 persoon

  10. Republikein zegt:

    Ik wil in dit kader nog gezegd hebben dat er in Barneveld een kerkdienst is gehouden die in het teken stond van code rood.
    Kippenboeren gaan niet dood, God verhoede.

    Like

Geef een reactie

