Gender-neutrale gemeenteambtenaren . . .

Door:
Gerard de Boer
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

43 reacties op Gender-neutrale gemeenteambtenaren . . .

  1. Mirjam zegt:

    Hebben die mensen nou niet door, dat ze compleet voor gek staan? Het COC stemt er totaal mee in dat geslachtsregistratie niet nodig is, volgens onderstaand artikel. Weer een stapje verder in de totale waanzin.

    http://www.msn.com/nl-nl/nieuws/binnenland/coc-geslachtsregistratie-is-onnodig/ar-AAprV3M?ocid=ientp

    Liked by 1 persoon

  2. Ivan Chapka zegt:

    Bedankt Gerard. De psychische afwijking van vele millennials perfect weergegeven.
    En dan n.b. in het Westen te keer gaan tegen Vladimir Putin omdat hij een wet invoerde die stelde dat er geen propaganda gemaakt mocht worden over LBHTGX etc., etc., op scholen etc., puur ter bescherming van de kinderen.
    I.m.o. had/heeft hij meer dan gelijk. Dit gedrag moet je maar achter je eigen voordeur ten toon spreiden, en niet o.a. onze kinderen hiermee vergiftigen. Dit is hoe ik erover denk en als oud horeca ondernemer met homosexueel personeel ben ik toch heus wel het e.e.a. gewend.

    Like

  3. Probleem is wat moeten we nu zeggen ter begroeting , Mijnheer , Madame of “dag Gender” maar dat zie ik niet zitten, stel je voor dat die helemaal geen gender is maar een ruige figuur met veel tatoes

    Like

  4. Wolf zegt:

    “Genderneutraal” Nieuwspraak . In fatsoenlijk NORMAAL Nederlands heet dat gewoon Geslachts neutraal!! Ik haat de taalvervuiling door links opgedrongen. Het is allemaal Engels wat de klok slaat. De Hollandse Westerlingen in Nederland verkrachten en besmetten onze schone taal zo erg dat wij bij ons, het niet meer kunnen verstaan op de radio en tv .Akelige Amerikaanse R wordt Ejw ,kauwgom dialect lijden ze aan. Ook geen wonder dat in het westen van Nederland met de rioolput van Europa Amsterdam voorop bijna geen PVV werd gestemd de laatste keren. Ben ik blij dat ik in het nog van taal onbesmette Oosten des Lands woon in Z.O.drenthe / N.O.Overijssel waar we onder elkaar nog altijd het Oud Neder- Saksisch dialect spreken , ondanks de Hilversumsche indoctrinatie! In de 2e Wereld Oorlog kwamen de communissten uit het Westen bij ons om vreten bedelen en nu denken ze dat ze heel Nederland vertegenwoordigen met hun rooie gedrochten gedachten.Nou ,WIJ zijn met Miljoenen taalgenoten waar het Nationalisme door de aderen blijft stromen. Bij ons wordt op PVV,SGP,CDA het meest gestemd. In het westen Gr links,PvdAllochtonen en ander linkse snipper rommel waaronder de typisch westerlingen partij van rooie snit VVD!

    Like

  5. BertG. zegt:

    Toch zitten hier enorm veel vrouwelijke invloeden in.
    Hoge hakken, rokken. Maar dan met een mannen hoofd, of wat daar voor moet door gaan.
    Nou niet echt neutraal te noemen.
    Best wel moeilijk, gender neutrale kleding.

    Liked by 1 persoon

  6. Er klopt iets niet met mijn reacties … De Afrikaanse specialiteiten blijven me achtervolgen

    Like

  7. ReneKampers zegt:

    Ik denk dat het probeem is opgelost

    Like

  8. Wolf zegt:

    Weer taalvervuiling van de linkse spraak gekken. Het is GESLACHTS-Neutraal. De mensen uit de wetelijke provincies draaien totaal door met hun ver Engelsing van onze mooie taal. Gelukkig heeft die Hilversumse NPO bene geen invloed in ons Neder-Saksisch taalgebied in onder andere N.O Overijssel /Z.O.Drenthe waar wij wonen en onze eigen dialect al honderden jaren spreken zonder vreemde woorden ,en we zijn met miljoenen ,tot en met Gelderland en tot diep in Duitsland aan toe. Het westen lijdt zo erg aan deze besmetting dat wij hun bijna niet meer kunnen verstaan. Met die belachelijke rare Ejjwwww als Rrrr. Afgrijselijk. Ook valt het ons op dat er bij ons meer Rechts wordt gestemd ,SGP,PVV,CDA en in het Westen PvdA, Gr links en de VVD van Rutte mensen wonen.Kijk alleen al maar naar de riool put van Europa ,Amsterdam. Trouwens ik ben strikt TEGEN dat gekke gedram van links met dat “genderneutraal” gezever.

    Like

  9. hslot4 zegt:

    Het nieuwe genderneutrale uniform is eigenlijk al oud .

    Liked by 1 persoon

  10. Trucker zegt:

    Hahaha je zal maar zo’n stel nichten tegenkomen als je naar een overheidsdienst gaat lig ik gelijk in een deuk.

    Liked by 1 persoon

  11. tippelaar zegt:

    Als je het niet weet kun je ook zeggen “geef even aan hoe ik u aan moet spreken “Kutwijf of Klootzak”

    Liked by 1 persoon

  12. eva110 zegt:

    Vind iemand het raar dat ik hier kotsmisselijk van word en me afvraag wie er nou eigenlijk psychiatrische hulp nodig heeft, de idioten die dit voorstaan of ik?

    Liked by 2 people

  13. Tistochwat zegt:

    Prima kleding voor drankorgel Juncker en het jankende talenwonder Timmermans.

    Liked by 1 persoon

  14. koddebeier zegt:

    Zeker werkzaam in Amsterdam ??

    Like

  15. fleckie zegt:

    ‘ GENDER’ wel of niet, is iiets intiems van EEN persoon zelf, daar hebben anderen niets mee te maken( Dus: silence about it! Please)

    Like

  16. Claudia M. zegt:

    Laat ik het zo zeggen; ik hoop ze nergens zo ‘aangejurkt’ tegen te komen. Ik kan mijn gezicht over het algemeen aardig in de plooi houden, maar ik weet heel zeker dat mij dat hierbij niet gaat lukken.

    Like

  17. bigljohn zegt:

    Mijn schoonzus Marrie kreeg een poosje na de dood van haar man verkering met een, naar wat zij dacht een man. De schrik sloeg haar om het hart toen zij ontdekte dat het een verbouwde vrouw betrof. Zo perfect leek die verbouwde vrouw op een vent. Onze lieve heer heeft rare kostgangers rondlopen die de eerste viool willen spelen ten koste van hetero’s. Je bent pas in als je afwijkend bent, niet als je normaal bent. Momenteel is dat hele gedoe rond degenen die – anders – zijn vreselijk uit de hand aan het lopen !

    Like

  18. Wachteres zegt:

    De nieuwste mode voor vrouwen is – dat zag ik in een krant – hoog gesloten jurken, wijd vallend model, tot op de grond en lange mouwen tot de polsen.

    Waar zou die mode nu toch vandaan komen? Zelfs/ook /valentino doet er aan mee.

    De verklaring was: vrouwen zijn op zoek naar un eigen identiteit en willen zich niet meer kleden zoals de man dat van hen vraagt: sexy.

    De nieuwe mode heeft dus niets met de islam te maken.

    Liked by 1 persoon

  19. Golden Girl zegt:

    en dit moeten mannen voorstellen, mietjes
    geef mij maar een lekkere stoere bouwvakker daar kan ik wel wat mee….

    Like

  20. Joannes den Hollander zegt:

    Like

  21. Tistochwat zegt:

    Als elke witte ‘nazi’ ‘genderneutraal’ wordt, krijgt hij ook geen nakomelingen meer en dat is voor de getinte mohammedaan natuurlijk mooi meegenomen.
    Ook voor de knuffelaars van de mohammedaan is het prettig.

    Like

  22. Ron zegt:

    Als deze genderneutrale ambtenaren een keer naar een ver buitenland willen reizen nemen de douanebeambten in dat land echt geen genoegen met de X voor geslacht in het paspoort. Dan mag deze genderneutrale ambtenaar toch echt even naar de visitatiekamer en daar even zijn broek laten zakken.

    Like

  23. A.J. de Koning zegt:

    Ik moet binnenkort weer op het Gemeentehuis zijn en ga iedereen expres aanspreken met mijnheer en mevrouw wat ik trouwens toch altijd al deed.

    Like

  24. N.E. Derlander zegt:

    Doet me denken aan het sprookje “de kleren van de keizer”. Iedereen ziet dat ze voor joker rondlopen in deze kledij, maar niemand durft het hardop te zeggen. Zeker de meeste Tweede Kamerleden, die de burger zouden moeten vertegenwoordigen en beschermen, niet………….

    Like

  25. Marian zegt:

    Hoever waren ze in Rome, toen die ten onder ging?

    Like

Geef een reactie

