Waarom ik AfD stem (3)

Screenshot_164

“Opdat Duitsland niet vernietigd wordt! Nu AfD stemmen.”

(Door: “Indubioproreo” – Vertaling: E.J. Bron)

Ik heb mijn jeugd in de jaren-60 en de jaren-70 beleefd. Mijn ouders waren heel normale, vlijtige mensen en SPD-stemmers uit overtuiging. Daarom verbaasde me het ook niet dat ik in die richting gevormd werd. Ik zal nooit de grote demonstratie op de Moorweide in Hamburg vergeten waaraan ik destijds deelnam. Ze heette “Burgers voor Willy”. Destijds wilde de CDU de bondskanselier van de SPD, Willy Brandt, ten val brengen. Ik plakte stickers voor de SPD en was blij wanneer de sociaaldemocraten in Hamburg 55% van de stemmen kregen.

PI News (2)

In de jaren-70 trokken de eerste Turken in ons huurhuis in de binnenstad, destijds was er geen “welkomstcultuur” nodig, en ondanks taalproblemen werden de nieuwe buren vriendelijk opgenomen. Langzamerhand werden de Duitse huurders echter ingewisseld. De Turken namen het huis over, men wilde onder elkaar zijn om de toch andere cultuur te kunnen uitleven. We merkten duidelijk dat deze mensen niet geïnteresseerd waren in een integratie of deelname aan onze levensstijl. Dat is tot op de dag van vandaag zo gebleven, of erger geworden.

Toen kwam Merkel

Na de periode Helmut Schmidt raakte de SPD haar profiel kwijt, ik voelde me beter thuis bij de CDU en zou het liefst CSU hebben gestemd, wat in het noorden immers niet mogelijk is. Voor de Groenen of de FDP had ik nooit echt veel sympathie, ik was dan ook verbaasd dat de Groenen zoveel instemming kregen. Toen kwam Merkel en de onstuitbare neergang van de CDU. Toen de voormalige Duitse president Wulff openlijk verkondigde dat de islam bij Duitsland zou horen, dacht ik dat we in de verkeerde film zaten. Maar met president Gauck zou het nog veel erger worden. We werden door de gekozenen te kust en te keur verraden!

Het is Merkel gelukt om van verscheidenheid een saaie eenheidsbrij van politieke krachten te kneden. In deze leemte kwam toen de AfD. Bij die partij vind je exact die waarden terug waar voor de ruk naar links de CDU en de SPD voor stonden. De waarden die nu gedemoniseerd worden. De AfD is de enige partij die het gezond verstand weerspiegelt en pragmatische oplossingsbeginselen voor de dringende problemen laat zien.

Wat ik de Merkel-junta nooit zal vergeven, is dat deze regering de, met het oog op de bestorming door binnendringers, bestaande wetten en verdragen opzettelijk heeft gebroken, nog steeds breekt en het ook in de toekomst niet zal nalaten om alles te doen om diegenen schade toe te brengen die dit land met hun belastingen en heffingen financieren. Deze ongehoorde onrechtvaardigheid met betrekking tot mensen die hun leven lang voor deze staat gezwoegd hebben, en nu als het laatste vuil behandeld worden, is er de reden voor om nooit meer op de CDU of de SPD te stemmen. Deze partijen, ik zou ze bijna crimineel willen noemen, zijn doodeenvoudig vergeten voor wie ze politiek moeten bedrijven.

De laatste strohalm

Daarom stem ik nu op de AfD, want deze partij is de laatste strohalm, onze enige hoop om de anders zonder twijfel aanstaande collaps van dit land nog af te wenden. Mijn oproep als bekennende democraat en patriot aan alle lezers is: stemt u op 24-09-2017 alstublieft op de AfD, ook al bent u het misschien niet met alle punten van de partij eens, want de “alternatief-loze” bondskanselier en haar CDU applaus-apen zullen ons land tot onherkenbaarheid laten vervreemden en leeg laten plunderen. Want precies dat is het wat de andere blokpartijen zouden doen als ze een meerderheid mochten behalen. Daarom alstublieft AfD.

Bron:
www.pi-news.net
Auteur: “Indubioproreo”

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in AfD (Alternative für Deutschland), Duitsland, gezond realisme, Patriottisme, Rotzakken, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

2 reacties op Waarom ik AfD stem (3)

  1. Renske zegt:

    Alleen weer heel erg jammer dat er weer gedonder was bij AFD welke koers men wil varen en de onderlinge verdeeldheid Dat moet je absoluut niet hebben als je een tegenpool wil vormen.

    Like

  2. D.DAY zegt:

    Volkomen mee eens!!!

    Like

Geef een reactie

