FOTO

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Religie van de vrede", "Verrijking", "Vluchtelingen", "Weg met ons!", asielwaanzin, Barbarisme, gezond realisme, Illegalen, Immigratie, Islam, Islamisering, Islamkritiek, Nationalisme, Patriottisme, Verzet, Vlaams Belang, Vlaanderen. Bookmark de permalink .

15 reacties op FOTO

  1. carthago zegt:

    Breathtaking wisdom!!!

    Like

  2. leefbarbaar zegt:

    Mooi bord, had ik een voortuin, het mocht er staan.

    Like

  3. ReneKampers zegt:

    Uiteraard grenzen toe voor die fanatieke Allah neukers em hun burka fatimas. Zij brengen geen verrijking , integendeel In naam van hun Allah zijn al veel onschuldigen de dood ingejaagd. Hun fanatisme heeft te maken met hun zeer laag denkvermogen en IQ .Zij denken dat de wereld aan hun ballen hangt .Behoudens uitzonderingen durven en mogen ze niet kritisch zijn, want dan is hun leven in gevaar . Idem de Katholieke godsdienst een paar honderd jaar geleden , met dezelfde wreedheid werden ketters en afvaligen gefolterd en de brandstapel was een populair executie middel . Toen was de bevolking van toen te vergelijken met heel die troep Islamieten van nu, lomp en onozel . Wat die geestelijken toen verkondigde was waarheid daar mocht of kon geen twijfel over bestaan. Idem de Islam. Toen de mensen uiteindelijk kritisch werden begon de kerk hun macht
    te verliezen. . Ik heb het als zeven jarige , 66 jaar geleden nog mogen meemaken bomvolle kerken nu is er ruimte genoeg Van het ene uiterste vallen ze nu in het andere uiterste De naastenliefde is erg populair geworden want wij zijn allemaal broeders en zusters Grenzen moeten openblijven De hemel van Allah is dezelfde als die van de Chistenen en de hel bestaat ,niet dat zijn geen bedenkingen van mij maar van de Paus Het is gewoon wachten op betere tijden als de Islammers in staat zijn om na te denken , maar dat is nog niet voor morgen

    Liked by 2 people

  4. H J zegt:

    Belgen hebben welzeker IQ.

    Like

  5. Sjaak zegt:

    Baardn apen is me te algemeen !
    Moslim baard apen moet het om precies te zijn heten !

    Like

  6. Marian zegt:

    Goede tekst.

    Like

  7. Jan zegt:

    De achtergrond van de multikultiprijzen van Queensland

    Like

    • koddebeier zegt:

      Vast een verwarde man, Bert, uiteraard van het soort waarvan ‘onze’ volksvertegenwoordigers in opdracht van de EUfascisten er tienduizenden geïmporteerd hebben.

      Like

  8. d.g.m.holland zegt:

    Die Nederlandse mannen die de laatste tijd ook al hun baarden laten groeien, dat zijn pas de echte stomme apen…
    Overal, ook op t.v. zie je tegenwoordig vieze ongeschoren Nederlandse mannen, die zo’n onverzorgde kop na-apen van die islamitische baardmannen…
    Thierry Bodet geeft ook al een heel verkeerd voorbeeld.
    Nog even wachten, dan wordt ook de kopdoek voor vrouwen nog mode…
    Bah! wat een verrijking maken we toch mee.

    Ik wil voor dit land niet meer vechten en heb het helemaal gehad met dit leven.
    Pechtold, waar blijft dat pilletje voor een vroegtijdige levensbeeindiging ?

    Like

  9. de enige manier om natuur, welvaart en veiligheid nog enigszins in stand te houden is terstond de grenzen afsluiten voor niet-Europese moslims; dat had de EU en NATO al lang kunnen doen

    Like

  10. d.g.m.holland zegt:

    Die laat zijn baard ook staan, zolang er geen nieuw kabinet is.
    Dus na zijn speech in het latijn in de 2e kamer weer een stompzinnige idee van hem.
    Het is beiden geen gezicht… Ik neem hem niet meer serieus.

    Ook bij Geert Wilders krijg ik mijn bedenkingen…
    Ik heb zo mijn best gedaan voor de PVV.
    Resultaat:
    3x mijn voorruit ingegooid en 1x de voordeur-ruit.
    Daarna door een groepje Marocs in elkaar geslagen.
    Aangifte gedaan en 2 dagen later bericht, dat politie niet gaat onderzoeken.

    Vol vertrouwen wachtte ik op de verkiezingen, want ik zag de P.V.V. grandioos voorstaan bij de peilingen… Maar… Geert LIET ZICH NIET ZIEN bij de debatten.
    Ook bij Pauw en Jinek wilde hij niet in debat gaan, maar hij liet zich wel overhalen om over zijn katten te praten met Jinek, onze redder des vaderlands….
    Mijn geduld raakt op… ook mijn vertrouwen in Geert.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

