Gewoon zomaar . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in PVV. Bookmark de permalink .

9 reacties op Gewoon zomaar . . .

  1. Tistochwat zegt:

    Dát noem ik nu ‘kleurrijk’!
    Daar hebben we geen duistere, geïmporteerde mohammedanen voor nodig, integendeel.

    Liked by 3 people

  2. alleen de moskee ontbreekt nog , maar door de EU zal dat spoedig veranderen

    Liked by 1 persoon

  3. Dit is op Jasterke's kwijt-zonder-spijtsite herblogden reageerde:
    .
    Oh. Nederland, mijn Land van steeds verlangen

    van weilanden en bosranden, van dorpen en die brug

    van heide, bossen, boerderijen in de verte

    oh. onbetaalbaar Land….geef mij m’n gulden terug !

    laat mij mijn schuld uit eigen zak betalen

    maar óók beseffen wanneer dat niet kan

    ik wil niet weten of die klotenkoersen dalen

    ik wil weer mens zijn..onder óns..niet boven Jan…

    want ‘k spreek een taal, die weinigen nog spreken

    en ‘k heb ’n grens nog nauwelijks gekend

    maar steeds opnieuw is óverduidelijk gebleken:

    voor Uw behoeften geeft geen mens 1 cent !
    .
    Jasterke
    .

    Liked by 3 people

  4. fleckie zegt:

    Misschien kan er OOK een moskee gebouwd worden …voor ..het ‘glaspaleis’ waarop de EU zich genesteld heeft, kunnen ze gelijk 5 keer per dag hun tegenwoordigheid verlaten, en diverse Koranspreuken meeprevelen,(zijn immers PRO-ISLAM? )

    Like

  5. Cathja zegt:

    Denkend aan Holland zie ik……….dit. Mooi!!

    Liked by 1 persoon

  6. rony stokart zegt:

    Zo langzaam (?) een volwaardige illuzie… Jammer maar helaas.

    Like

  7. rakkertje zegt:

    Shit happens but live goos on zeggen ze dan … geef mij die tijd van vroeger maar …
    Maar helaas komt die tijd nooit meer terug ……………..

    Like

Geef een reactie

