Waarom ik AfD stem (7)

Screenshot_256

(Door: Uwe Schäfer – Vertaling: E.J. Bron)

Ik ben opgegroeid in de DDR. Ik ging naar school, haalde mijn vakdiploma en had het “geluk” om nog net op tijd mijn militaire dienstplicht “te mogen” vervullen. Met de staat had ik al niets, omdat ik als kind al een instinctieve afkeer tegen iedere ideologie ontwikkelde. In 1990 was dat voorgoed voorbij. Eindelijk vrijheid, eindelijk mogen zeggen en doen wat je altijd wilde. Iedereen kon op zijn manier gelukkig worden. Nooit meer een of andere ideologie waar men zich naar zou moeten richten!

PI News (2)

Ideologie waar je ook kijkt

Inmiddels heeft er een heel boos ontwaken plaatsgevonden. Het is nu erger dan het destijds was. Ik voel me nu onvrijer en ideologisch meer van alle kanten in het nauw gebracht dan destijds en ik voel me er in mijn eigen land steeds minder bij horen. Ideologie waar je ook kijkt: Groen, bio, eco, klimaatverandering, politieke correctheid, gender, veganisme, technologievijandigheid, links, nazi-knuppel, antisemitisme van links en wat dan ook.

Ik walg er alleen nog maar van. Je kunt geen “kwaliteitsmedium” meer gebruiken, ook niet enkele minuten, zonde politiek beleerd te worden.

Zijn jullie krankzinnig?

Ik heb werk, een gezin, waarden, levenservaring en mijn binnenste schreeuwt dagelijks: “Zijn jullie krankzinnig om ons land, onze cultuur, de vrijheid, de vrede en de toekomst van onze kinderen zomaar op te offeren, alleen om jullie stompzinnige ideologieën, jullie zieke politieke correctheid, jullie eco-waan, de gender-waanzin erdoor te drukken en tussen neus en lippen door miljoenen mensen, die door de meest barbaarse ideologie – de islam – aangestuurd worden, het land binnen te laten?

Ik stem AfD, omdat dit de enige mogelijkheid is om tegen te sturen, voordat alles kapot gaat waaraan me iets gelegen is! Ik accepteer het niet dat door de ideologie stapelgek gemaakte idioten mijn land nog verder, na zelf nog even snel de zakken gevuld te hebben, in een vuilnisbelt veranderen. De AfD is geen alternatief, zij is onze enige kans om te redden wat er nog te redden valt!

Bron:
www.pi-news.net
Door: Uwe Schäfer

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in AfD (Alternative für Deutschland), Duitsland, gezond realisme, Nationalisme, Patriottisme. Bookmark de permalink .

3 reacties op Waarom ik AfD stem (7)

  1. Dit is op Jasterke's kwijt-zonder-spijtsite herblogden reageerde:
    .
    wie kiest voor doelen zonder morele idealen
    is onderweg daarvoor de kostprijs te betalen…
    .

    Like

  2. Jan zegt:

    Germanistan

    Strafrechtelijk onderzoek naar Duits-Iraanse AfD’er: ‘Islam is erger dan de pest’
    Parlementskandidaat verdacht van opruiing – ‘De moslims worden elke dag sterker en nemen een steeds groter stuk van Duitsland in’

    In Duitsland heeft een officier van de justitie in Saarbrücken een AfD-politica uit Saarland onderzocht na een zogenaamde ‘Islam vijandelijke-toespraak’. Ze is daarmee voorlopig verdachte. Dit werd woensdag via de “Saarbrücker Zeitung” bevestigt door een woordvoerder van het parket. Volgens het bericht richt het onderzoek zich tegen de Duits-Iraanse parlementskandidaat Laleh Hadjimohamadvali. Ze zou in juni op een partijrally in Völklingen hebben gezegd dat ‘de islam erger is dan de pest’. En: ‘Die Muslime würden jeden Tag stärker und nähmen ein immer größeres Stück von Deutschland ein.’

    http://nieuws.tpo.nl/2017/08/09/strafrechtelijk-onderzoek-naar-duits-iraanse-afder-islam-is-erger-dan-pest/

    Opvallend is de laffe houding van diverse AfD’ers: …er ook veel vreedzame moslims in ons land…
    Om te huilen

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

