SPREUK . . .

Screenshot_37

“Als globalisten vrouwen werkelijk waarderen en om kinderen geven, dan zouden zij geen verkrachters importeren, hen rechtvaardigen en hun misdaden in de doofpot stoppen.”

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Jan”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "diversiteit", Genocide, Globalisering, Racisme. Bookmark de permalink .

13 reacties op SPREUK . . .

  1. Als moslims zó vreedzaam zijn … waarom zijn dan zoveel mensen bang om hen te beledigen. Als christenen zó gevaarlijk zijn, waarom is dan niemand bang om hen te beledigen.

    Liked by 3 people

  2. Elisah zegt:

    100% juiste uitspraak.

    Like

  3. zwartschakel zegt:

    Klopt als een “zwerende vinger ! In verband met deze doopot ,is het normaal dat Stef Blok v Binnenlandse 9schijn]veiligheids dienst je volgt ? Bangmakerij ? Gert J zeegers volgt ,diverse wijkagenten ,ik zocht iemand en kwam hen tegen, .Op facebook kreeg ik al heel officieel uitziende mails ,dat ik op de nominatie stond verwijderd te worden. Google vaak No Trols en twee x scherm op zwart bij poging tweet te plaatsen ,veel “technisch iets fout , kan tweet niet vinden , terwijl hij “geladen te zien is of “bestaat niet ?, pagina heel traag ,of helemaal niet reageerd ,mijn beveiliging vaak uit ? En nog veel meer vreemde “gebeurtenissen .Heb facebook meermaals geconfronteerd met hun rechtstreeks uitgezonden moorden en verkrachtingen ,dat zij eerst hun eigen “straatje maar moesten “schoonvegen ,eer zij mij beschuldigen ! Klinkt dit bekend hebben meer mensen hier last van ?

    Liked by 2 people

    • Marlies zegt:

      Jazeker, dagelijks. FB moet je zoveel mogelijk mijden. Ik weet ‘t: miljoenen mensen zijn er verslaafd aan, maar het is een nazi-propaganda bedrijf.
      Google is niet meer betrouwbaar. Met zoeken naar een gebeurtenis of uitleg wordt het – als je geluk hebt – page 10 of 20 vóór je iets bruikbaars tegenkomt. Sites zoals die van Gerard de Boer zijn dus goud waard, maar hoe lang wordt die site nog getolereerd. Ga er maar vanuit, dat het internet steeds meer gecensureerd wordt. Ook Twitter is druk met censureren.
      Daarom is het van levensbelang dat gelijkgestemden op een andere, veilige manier contact met elkaar kunnen maken. Maar hoe?

      Like

  4. Marlies zegt:

    Globalisten waarderen niemand: geen vrouwen, geen kinderen, geen mannen zelfs. Het moet één homogene wereldbevolking worden, gelijkend op de vroege Egyptenaren. Mensen die gehoorzaam zijn. Deze link geeft een zeer eenvoudige doch duidelijke uitleg van hetgeen er nu gebeurt en waarom.

    Like

  5. Renske zegt:

    Kinderen/babies. Ik kijk naar ze en zij naar mij en ik zie het mooiste tandloze lachje wat je kan bedenken. En dan denk ik: wat ga jij mooi lief kind nog meemaken. Het is NIET normaal wat er nu gaande is. Meer dan krankzinnig. Ik vrees. Niet voor mezelf, maar voor alle onschuldige kinderen. Voor hun toekomst. Op zo’n moment merk ik dat ik in staat ben te haten. Ik haat dat hoofd van Merkel en haar companen.

    Liked by 2 people

    • BertG. zegt:

      Dat denk ik bij iedere kleuter die ik onderweg tegen kom op ze fietsje ergens heen.
      Eerdaags is dit afgelopen als we zo doorgaan.
      Je kan ze ook niet in een kooitje opsluiten, alhoewel veel mensen daar wel mee bezig zijn.

      Like

  6. koddebeier zegt:

    Laten we de globalisten maar gelijk op de Neurenberg2 Lijst zetten als ze er nog niet opstaan !

    Like

Geef een reactie

