FOTO: Amsterdam, Vondelpark 2017 . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "diversiteit", "Religie van de vrede", "Weg met ons!", Amsterdam, Barbarisme, cultuurrelativisme, Islam, islam-collaboratie, islamappeasement, islamitische ideologie, islamofascisme, Islamofilie, Krankzinnigheid, Nederland. Bookmark de permalink .

19 reacties op FOTO: Amsterdam, Vondelpark 2017 . . .

  1. Cathja zegt:

    Voor geen prijs ging ik op dat bankje zitten, naast die lappenpoppen! Bah, die lui stinken een uur in de wind!

    Like

    • Theresa Geissler zegt:

      Als je het mij vraagt, zaten ze er al, toen die spoken kwamen aangewandeld. En nu durven ze niet op te staan, uit angst, van racisme/islamofobie te worden verdacht!
      Echt het type ouder wordende GL ‘ers, dat stel rechts.
      Maar moet je die gezichten zien: Die zijn een bevestiging van wat jij al zegt!

      Liked by 1 persoon

      • hendrikush zegt:

        Schandalig dat die kafirs zoveel ruimte op die bank in beslag nemen.
        Wat een onfatsoen dat ze die staande moslima geen plaatsje gunnen.

        Like

    • Marian zegt:

      Vandaar dat dat stel een andere kant uitkijkt voor frisse lucht, anders raken ze bedwelmd.

      Like

    • fleckie zegt:

      Men mag er niet aan denken dat dat volk met hun ‘stinkend’ goed, zwembaden ‘bezoeken’, …( om te ‘kotsen’)

      Like

  2. Ivan Chapka zegt:

    In één foto wordt hier de compleet mislukte integratie van de multiculturele samenleving weergegeven.

    Liked by 2 people

  3. tinekevanschagen zegt:

    aan de gezichten van de man/vrouw/het/hen…is duidelijk te zien hoe ze de verrijking omarmen.

    Liked by 2 people

    • Renske zegt:

      Zo zie ik de foto ook. Ze kijken stug de andere kant op. Al weer een hele tijd geleden ging er een hoofddoek naast me zitten in de trein. Ik sta op en ga ergens anders zitten. Ik heb haar gezicht niet gezien, omdat ik het verder compleet negeer. Of ik er goed aan doe? Ik weet het niet. Als er teveel van komen en ik moet door mijn actie gaan staan dan verdom ik dat natuurlijk ook weer.MIsschien dat ik tijdelijk parkinson krijg en per ongeluk hete koffie over een zwart spook mors.

      Liked by 1 persoon

  4. Johan zegt:

    Die vuilniszakken moeten onmiddellijk bij het grof vuil gezet worden.

    Like

  5. Steven zegt:

    Het is ook niet de bedoeling dat ZIJ integreren..maar dat JIJJJ dat doet.

    Liked by 2 people

  6. Steven zegt:

    Heeft die zwarte wel Air-Max aan? haha

    Liked by 1 persoon

  7. Wil zegt:

    Mijn bloed gaat hier van koken. Dit is gewoon uitdagen! Niks anders.Direct van die bank afflikkeren.
    Waar zijn we toch mee bezig, eruit met die vuilniszakken.
    Dit is je reinste provocatie. Moet jij eens in korte broek gaan rondlopen in dat kutland waar zij vandaan komen, ga je direct de gevangenis in, of erger.

    Liked by 1 persoon

  8. Golden Girl zegt:

    Het stel is niet echt blij , ik zou opstaan ,maar idd het lijkt of ze niet durven

    Like

  9. eva110 zegt:

    Voor mij is het onbegrijpelijk dat die mensen daar blijven zitten, maar aan de andere kant begrijp ik dat van Amsterdammers wel, die zijn of ze het nou leuk vinden met dit volk opgezadeld.
    Moest twee jaar geleden in Den Haag zijn bij een garage,reuze aardige man met een poolse werknemer. Kreeg koffie aangeboden en tijdens het daaropvolgend gesprek vroeg hij of ik nog naar de markt wilde, volgens hem de grootste markt in Nederland, want die was twee straten verderop.
    Mijn antwoord was dat ik op de rit dwars door Den haag genoeg soepjurken en theedoeken gezien had en geen enkele behoefte had om gezellig tussen dit spul op de markt te lopen.
    De beste man viel bijna van zn stoel van schrik en zijn eerste reactie was is dat bij jullie dan niet zo? Daarop heb ik hem uitgelegd dat het bij ons in het oosten van het land zeker niet zo erg was en dat mannen in soepjurken eerder een zeldzaamheid zijn. Daarop kwamen de verhalen van de overlast en brutaliteit van dit volk naar voren en het feit dat er voor hun geen enkele mogelijkheid was dit soort dingen te vermijden want ze zijn overal.
    Ben nog elke dag blij dat ik hier woon en niet in het westen.

    Liked by 1 persoon

  10. Jackholland zegt:

    Ga erALtijd als vent direct naast zitten en vrolijk gedag zeggen . In 2 seconden staan ze op en gaan ze weg je lacht je kapot met die mosselwijven. Ook leuk om ze recht in de ogen aan te kijken . Liepvorig jaar bij de blokker zat er zo n mosselhandel naar mijn. Vrouw te sissen ik gelijk naar zijn mosselwijf zonder hoofddoek ook sissen. Ze kreeg direct een schop Van de mohammedaan en moest haar hoofddoek op doen . Heb me kapot gelachen.

    Liked by 1 persoon

    • Theresa Geissler zegt:

      Typisch: Pakt niet jóu aan, maar zijn vróuw!
      Alsof-ie schielijk zijn portefeuille wegstopt voor een mogelijke zakkenroller!
      Zo zie je maar weer, hè: Echtgenotes zijn geen mensen, ze zijn ‘bezittingen.’

      Like

  11. Mirjam zegt:

    Wat het meest sprekende is, is het feit dat de man en vrouw wegkijken van de twee moslima’s én dat ze de rugzak niet van de bank afzetten, zodat ze op kunnen schuiven en plaats maken voor de moslima die staat.

    Wij zijn hier geboren en horen hier, dat is ons recht, en jullie niet. Tevens ook wel op gelatenheid en een klein beetje schaamte, want normaal gesproken zouden ze wel plaatsmaken voor mensen en de rugzak van de bank afzetten. Stille protest dus.

    Wie zou ook twee griezelfiguren naast zich willen hebben, die, angstaanjagend als ze zijn, je herinneren aan de vele aanslagen en doden die ze vertegenwoordigen met hun ‘religie’? Inderdaad: niemand.

    Like

  12. delamontagne zegt:

    Iedereen gaat er hier serieus op in.
    Maar ik nam tot-nu-toe aan dat de foto “geshopped” was. !

    Like

  13. ReneKampers zegt:

    Jullie zijn allemaal op het slechte been gebracht .Die foto werd niet genomen in het Vondelpark maar in den Efteling . Het is een atraktie uit het sprookje , duizend en een nacht .waarin Ali Baba en zijn veertig rovers een hoofdrol spelen Die twee touristen rusten even uit om te bekomen van de emoties naast twee beelden , het einde van die atraktie

    Like

Geef een reactie

