Humor

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in humor. Bookmark de permalink .

21 reacties op Humor

  1. BertG. zegt:

    Het schijnt dat je ook een oranje gloed gaat krijgen als je veel wortels eet.
    Zo iets had ik een keer ergens gelezen.

    Like

    • Astrid zegt:

      Dat klopt Bert, maar dan moet je wel extreem veel wortels eten en dat gedurende enige tijd.

      Like

    • Elisah zegt:

      Dat klopt, het komt door de caroteen.

      Like

    • Cathja zegt:

      @ BertG.

      Dat klopt als een bus Bert! Ooit ben ik een ‘beetje’ verslaafd geweest aan het eten van wortels. Bospeentjes vooral. Ik kon er geen weerstand aan bieden, en at ze meerdere keren per week.
      Mijn schoonvader vertelde binnen de familiekring (achter mijn rug om) dat ik vast een erge ziekte onder de leden had, want zei hij: “ze lijkt wel geel te worden….!”

      Toen ze eens voorzichtig vroegen of er soms iets met me aan de hand was, omdat ik zo ‘aan het verkleuren was’, kon ik ze gerust stellen met mijn wortel-verslavingsverhaal.
      Het duurde even eer ze me geloofden, maar uiteindelijk legden ze zich er toch bij neer en hoorde ik er niemand meer over.

      Na verloop van tijd was mijn ‘verslaving’ voorbij, en werd ik weer roomblank. 🙂
      (Ik heb er hele goeie ogen aan overgehouden, want ik ben royaal over de 60 en heb nog steeds geen bril nodig!)

      Like

    • hendrikush zegt:

      Zoals een flamingo die veel roze garnalen eet.

      Like

    • abouneenee zegt:

      Te veel bètacaroteen kan inderdaad dat effect geven.

      Like

    • Wachteres zegt:

      Dat is handig, als je voor het koningshuis bent. …. 😛

      Liked by 1 persoon

    • guusvelraeds zegt:

      Kan zeker kloppen. Kanaries krijgen ook zo’n soort spul in hun voer. Worden na verloop van tijd knal oranje.

      Like

  2. Rensk. zegt:

    Grappig 🙂

    Like

  3. ja, en wortels zijn goed voor je ogen………………….weleens een konijn met een bril op gezien ??Hahahahahaha

    Like

  4. Elisah zegt:

    Ik heb op zich niks tegen veganisten, alleen de hysterie die daar vaak omheen hangt is vreselijk.
    Toen ik vegetariër was, zeker in het begin, zo’n 30 jaar geleden, reageerde bijna iedereen daar vervelend op. Ik werd soms echt verbaal aangevallen en moest me vaak ahw verdedigen of verantwoorden.
    Dat terwijl ik er nooit ophef over maakte of anderen daar iets van liet merken of mensen ermee lastig viel.
    Tegenwoordig is het andersom, wanneer je nog vlees eet wordt je nu met scheve ogen aangekeken en als een of ander onmens gezien.

    Like

  5. Republikein zegt:

    Evolutie.
    Er komt een tijd dat mensen zonder hersens worden geboren want overbodig.

    Like

  6. Nachtkaarsje zegt:

    @BertG
    Dat klopt. Het eerste wat oranje wordt is je neus. Mijn vrouw gaf de kinderen nog wel eens een potje olvarit babyvoeding. Ze lette niet zo goed op en wisselde dat niet zo goed af, waarop 1 van de kinderen na het nuttigen van een heleboel potjes olvarit worteltjes een oranje neus begon te krijgen. Ze is toen naar de dokter gegaan en die vertelde haar dat je inderdaad oranje wordt als je veel wortelen eet.

    Like

  7. Leo 1 zegt:

    Mooaaahhhh, zo zien de voetjes van het zoontje van 1 van mijn ” collegea s ? ” ook uit.
    t schijnt iets met genen te maken te hebben of zoiets…..

    Like

  8. Tistochwat zegt:

    Kun je nagaan wat er gebeurt als je te veel aardappels eet:

    Liked by 3 people

  9. Sjaak zegt:

    VASTGEWORTELD !

    Like

  10. BigLJohn zegt:

    Ja, soms gebeuren er rare dingen met een mens. Een kennis van ons was eens voor de verandering niet naar een warm land op vakantie geweest, maar bleef – rondom house -.
    Toen wij hem weer zagen was hij toch behoorlijk gebruind. Hij had alhier veel in de regen gelopen en was toen gaan roesten zei hij !

    Like

  11. guusvelraeds zegt:

    Deze was een half jaar veganist.

    Liked by 2 people

Geef een reactie

