PINOKKIO III een feit . . .

(Klik op de afbeelding voor groter beeld)

Door:
“Ras Hollander”
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Brussel, Eurofielen, EUSSR, Nederland, Rotzakken, Rutte, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

11 reacties op PINOKKIO III een feit . . .

  1. kampersrene zegt:

    Ik heb gelezen in een betrouwbare krant dat Rutte inderdaad bedoelde dat niet de gewone Nederlandse burger erop vooruit zal gaan maar wel de gewone asiel-verkregen -nieuwe- Nerderlanse- islamburger .die gaan er al langer op vooruit

    Liked by 3 people

    • bigljohn zegt:

      De Islamburger, is dat een nieuwe snack, zoals de hamburger ? Voor dit speciale geval mag het vlees voor deze hamburger van mij ritueel geslacht worden. En als we dan maar genoeg door eten lost het moslim probleem zich vanzelf op !

      Liked by 1 persoon

  2. Henk der Niederlànder zegt:

    Eigenlijk wel grappig om Rutte zo dikwijls afgebeeld te zien als Pinokkio.
    Maar de klootzak interesseerd dat geen ene fuck want na gedane zaken stapt hij in een baan die de meervoud oplevert van hetgeen hij nou doet.
    En hij lacht zich dan nog een beetje meer te pletter dan hij nu al doet.

    Liked by 2 people

  3. Tistochwat zegt:

    Die gewetenloze smeerlap achtervolgt me zelfs in mijn slaap.
    Ik droomde vannacht dat ik een volière vol gezonde grasparkietjes had en dat ik die vanwege de ‘bezuinigingen’ niet meer kon houden. Ik kon hun eten niet meer betalen en ik moest bepalen welke vogeltjes ik moest laten ‘afmaken’ en welke mochten blijven leven.
    De ‘geselecteerden’ kregen elke dag een injectie met vergif. Ze merkten er niets van en zaten nog steeds vrolijk te zingen. Na een paar dagen kreeg ik ontzettend veel berouw, ik wilde hen niet kwijt, maar de beestjes konden niet meer gered worden. Ze zongen, ze kwetterden, ze jubelden, maar waren verloren…
    Ik huilde de ogen uit mijn hoofd.
    Het gaat ‘maar’ om parkietjes, maar dat je zoiets droomt, is wel tekenend voor de last die op onze schouders wordt gestapeld.

    LEZEN JULLIE DIT, GORE VOLKSVERLAKKERS, WALGELIJKE ZAKKENVULLERS, SMERIGE DUIVELSKNECHTEN???!!!!
    DIT DOEN JULLIE ONS AAN. DOOR JULLIE SCHURFTIGE ‘BELEID’ VINDEN VEEL MENSEN GEEN RUST MEER!
    WAARSCHIJNLIJK ZITTEN JULLIE ME HIEROM UIT TE LACHEN, HÈ, MARK?

    LAFAARD!

    Liked by 1 persoon

    • daiyu-ninja zegt:

      Tistochwat zegt:
      11 oktober 2017 om 12:53
      ———————————————————————————————————————–
      Wat een nare droom, Tistochwat.
      Het criminele beleid van onze politici achtervolgt je inderdaad tot in je slaap.
      Je houdt er de meest gruwelijke dromen/nachtmerries aan over.
      Wat onze regenten doen is de grootste misdaad in de hele geschiedenis………hun eigen volk uitleveren aan de meest geesteszieke en gewelddadige sekte die er bestaat. En dit alles met voorbedachte rade.
      Alles hebben ze van te voren overdacht. “Welke leugens ze het volk gaan vertellen, hoe ze het volk gaan misleiden en indoctrineren, op welke manier ze de zaken gaan verdraaien, wat ze stiekem achter onze rug om gaan besluiten, hoe ze ons kunnen bestelen/uitzuigen, van ons hun slaven kunnen maken en onze waarden en normen en identiteit kunnen vernietigen en hoe zij zich over onze ruggen kunnen verrijken.
      Dit gewetenloze tuig/psychopaten speelt met ons leven en maken het hele westerse continent kapot, met alle gevolgen van dien. Want als de islam eenmaal de macht heeft, dan kom je er niet meer vanaf. Eenmaal verovert grondgebied, is en blijft voor eeuwig van de moslims.
      Ze proberen ons te ontmenselijken door voor ons te bepalen dat we geen man of vrouw meer mogen zijn ”dat er geen verschil is tussen jongens en meisjes” en dat blanke mensen moeten verdwijnen.
      De hele wereld moet bruin en islamitisch worden, want blanke mensen zijn foute mensen en hun cultuur is verwerpelijk. Ze hebben namelijk veel gemene dingen gedaan in het verleden.
      Alsof de islam dat niet gedaan heeft. Erger: zij vergrijpen zich al 1400jr aan walgelijke en mensonterende praktijken. En dat blijven ze doen totdat de hele wereld een islamitisch kalifaat is.

      Liked by 1 persoon

      • Tistochwat zegt:

        @ daiyu-ninja 13 oktober 2017 om 12:33

        De volgende nacht droomde ik – ik zal wel gestoord zijn – over een meer vol schitterend witte ganzen die allemaal ziek waren. Ze konden gered worden met een vaccin, maar dat was te duur. De ganzen werden door Rutte en zijn linkse kameraden weggestuurd. Slechts één werd gered. De andere ganzen gingen bedroefd weer het water in. Ik stond erbij en kon hem niet helpen.

        Het is toch verdorie niet normaal meer?

        En dan die droom over mijn moeder (R.I.P.) die op haar sterfbed lag en die ik bij de apotheek zag staan om haar medicijnen op te halen. Vanwege de ‘bezuinigingen’ konden die niet bij haar bezorgd worden. Bij elke droom sta ik er machteloos bij.

        Misschien moet ik een tijdje wegblijven van de site van E.J.
        Maar ik kan het niet laten om hier tóch een en ander te lezen…

        Like

  4. Jean zegt:

    Het is “overduidelijk” dat pinokkio enkel bezig is met het veilig stellen van zijn (toekomstige) postjes in die EU roversbende. Jammer dat de Nederlandse ‘normale’ mensen hem die kans geven.

    Liked by 1 persoon

  5. Tistochwat zegt:

    Er is verdorie nog niks veranderd. Jammer dat het hem via slinkse streken toch is gelukt om de PVV buiten spel te zetten:

    https://ejbron.wordpress.com/2015/12/21/stripverhaal-mark-rutte-deel-2/

    Like

  6. daiyu-ninja zegt:

    Tistochwat zegt:
    13 oktober 2017 om 18:49
    ——————————————————————————————————————————–
    Nee hoor, u bent niet gestoord.
    De eerste droom komt op mij over als, dat het rutte (geen H-letter waard) geen donder kan schelen dat die ganzen ziek zijn, maar omdat hij niet harteloos wil overkomen red hij een zwaan, want men moet immers denken dat hij meelevend is en het beste met alles en iedereen voorheeft.

    De tweede droom komt over dat men zich in de steek gelaten voelt en wordt. (uw moeder)
    In dit geval, door onze regenten. Wat ook zo is, want de ouderen/autochtonen hebben voor hen afgedaan. Ze laten ons vallen als een baksteen..

    Like

Geef een reactie

