Islamiseren doen we gewoon zelf

Screenshot_70

(Door: H. Numan)

Geert Wilders en Filip DeWinter wilden Sint Jans Molenbeek bezoeken. De burgemeester van Wali Yan Molenbeek heeft dat nu uitdrukkelijk verboden, dus gaat het bezoek niet door. Dit illegale verbod is een prima voorbeeld van zelf-islamisering. Want ik denk dat het juridisch voor geen millimeter klopt. Kan een burgemeester, in dit geval een boerkameesteres, twee parlementsleden de toegang tot haar stad weigeren? En je kunt je afvragen wat men onder ‘rechts’ verstaat, want deze boerkameesteres heet Françoise Schepmans, en is lid van Mouvement Réformateur. Officieel een centrum rechtse partij, maar die is waarschijnlijk net zo rechts als de VVD bij ons.

Omdat het hier om Wilders en DeWinter gaat, natuurlijk kan dat. Dan kan alles. Maar stel nou eens dat Buma of Pechtold, vergezeld door Elio Di Rupo de toegang tot Sint Jans Molenbeek geweigerd wordt. Wat denkt u? Een diplomatieke rel van formaat! Iets kleiner dan Spanje – Catalonië, maar niet zo gek veel. Gelukkig blijft het heerlijk rustig, want het zijn Wilders en DeWinter maar.

Natuurlijk is dit een provocatie. Wilders en DeWinter hadden ook naar Schiermonnikoog kunnen gaan. Daar wonen 950 personen, waaronder 15 niet westerse allahtonen. Dus ook daar hoeft u niet meer naar toe als u liever geen mohammedanen om u heen ziet op vakantie. Die 15 zullen het niet in hun hoofd halen om te gaan rellen. In Sint Jans Molenbeek huizen 39.359 mohammedanen op een bevolking van 95.576. Dat is dus een iets andere situatie. Dan gaan ze gegarandeerd wel rellen. Als ik Joost van den Vondel mag parafraseren: “Zo is de muzel arm en kaal, zo spreekt hij zeer bescheiden taal. Doch komt hij eens tot hoger staat, dan doet hij God en mensen kwaad.”

Op Schiermonnikoog wonen 2% allahtonen, dat geeft geen problemen. In Sint Jans Molenbeek is dat percentage 41.2%. Een garantie voor heel veel problemen. Dus gaan we zelf-islamiseren. Dan blijft het lekker rustig. Voorlopig. Enig idee hoe intolerant die intoleranten worden als ze 55% of 60% meerderheid hebben? Dat is zo gepiept, hoor. Zo onderhand zou men dat toch wel moeten weten… Sint Jans Molenbeek heeft niet het hoogste aantal allahtonen. Die vernedering (eer kan ik het echt niet noemen) gaat naar Sint Joost ten Node. Daar wonen op een bevolking van 27.332 inwoners 12.293 mohammedanen, dat is 45%.

Voorlopig is dit weer het zoveelste geval van zelf-islamisering. Noodzakelijk? Zekers, als je gelooft dat de mens maakbaar is en enkel reageert op aangedaan onrecht wel. Dat gelooft links, dus smijt men bakken geld in de goot om tijdelijk wat rust te kopen. Tijdelijk, want het is nooit genoeg. Je moet ook een plaat van formaat voor je kop hebben, want autochtone tokkies – die hebben we ook – gedragen zich wel zo als het hoort. In ieder geval veel beter.

Op de vraag ‘kunnen Wilders en Baudet niet beter samenwerken?’ kan ik alleen maar zeggen: wat mij betreft prima. Tot op heden hoor ik heel weinig  steun voor Wilders. Geen, eigenlijk. Ook niet van FvD. Toch lijkt me dit iets dat heel veel goodwill creëert aan de rechterkant van de politiek en verder niets kost. Het kost je wel een rondje op de banencarrousel. Want die draait enkel links om.

Door:
H. Numan
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "diversiteit", "Integratie", "omvolking", "Religie van de vrede", "Verrijking", "Weg met ons!", achterlijkheid, Barbarisme, België, Brussel, Censuur, cultuurrelativisme, democratie, Demografie, Dhimmitude, dictatuur, establishment, Eurabië, Geert Wilders, Hypocrisie, Islam, islam-collaboratie, islamappeasement, Islamisering, islamitische ideologie, Islamkritiek, islamofascisme, Islamofilie, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, lafheid, landverraad, Linkse Kerk, meningsdictatuur, moralisme, Moslims, Multiculti, nieuw fascisme, political correctness, PVV, Rotzakken, tolerantie/intolerantie, verloedering, Vlaams Belang, Volksvijandigheid, Zelfcensuur. Bookmark de permalink .

44 reacties op Islamiseren doen we gewoon zelf

  1. Cynicus zegt:

    Alles wordt ingezet om te verdoezelen dan Molenbeek een vervelende buurt is met een grote criminaliteit van moslimbendes waarvan sommigen dusdanig doordraaien dat men terrorist wordt zo is bewezen. Ook is de gewoonte om troep op straat e gooien overgekomen uit Arabie en Afrika en er is veel verloedering en verkrotting. Er zijn zeker veel hardwerkende mensen in Molenbeek (ook veel buitenlanders met winkels en dergelijke). Ook die hebben last van de grote criminaliteit en het moslimextremisme en er is een grote verborgen voorraad van vuurwapens en zelfs explosieven wat zo nu en dan door de politie ontdekt wordt. De moslimcriminelen lopen voor een overval graag de moslimwinkelier (want dat is een moslimbroeder) voorbij en gaan naar de Belgische winkelier.

    Like

  2. Lucie zegt:

    Is FvD wel een partij die met PVV samen kan gaan?
    Die Hiddema wil toch dat we ons vermengen met getinten??
    En Baudet wil toch een moslim burgemeester in Amsterdam??
    Ben bang dat we met die partij niet veel opschieten.

    Liked by 3 people

    • Theresa Geissler zegt:

      Goed opgemerkt, Lucie! Ik begin me echt af te ragen, wat er met Hiddema aan de hand is:
      Jr kunt wel merken, dat de politiek onwennig voor hem aanvoelt: Theo is Theo niet meer; hij lijkt wel in een policor-kramp geschoten!

      Liked by 2 people

      • BertG. zegt:

        Een beetje policolor zijn levert je zo’n 10.000 in de maand op.
        Daar moet je toch als advocaat een heel eind voor weg kletsen.

        Like

      • Theresa Geissler zegt:

        @BertG.: Ja, dat voor hem het geld meespeelt, is wel duidelijk:
        In zijn praktische autobiografie -want hij heeft zijn officiële biograaf, Stan de Jong, de inhoud nagenoeg gedictéérd, ook nog in de ik-vorm- verklaart hij het feit, dat hij op zijn leeftijd nog steeds actief is, uit zijn hoge hypotheek: “De schoorsteen moet toch blijven roken.”
        Hij mag dan een top-advocaat zijn, je krijgt de indruk, dat hij zich met zijn huis financieel wèl een beetje vertild heeft.

        Like

      • BertG. zegt:

        En voor die 10.000-12.000 euro per maand hoe je enkel af en toe aanwezig te zijn en een mening te ventileren ergens over.
        Had ik het zelf maar bedacht.

        Like

      • paulzwueste zegt:

        Theresa.
        Ik denk niet dat er momenteel enige aanleiding kan bestaan voor een mogelijke samenwerking tussen PVV en PVD.
        De PVD zal steeds meer haar eigen kiezers selecteren die overigens niet de echte Wilders-kiezers zullen zijn, (voorlopig dan)…
        De PVD zal haar eigen weg gaan en Wilders de zijne.
        De PVD kan je zien als een veredelde D66.
        Is het niet zo dat D66 verwekt werd in de walm van het politiek moeras van de jaren 60.
        Niet in het minst natuurlijk doordat het dè tijd was voor afbraak en renovatie.
        Heerlijke tijd overigens.
        Ja, wat Theo betreft kan ik alleen hopen dat hij zijn weg zal vinden.
        Het verlies van zijn vrouw was heel erg voor hem.
        Persoonlijk vind ik Hiddema een kleurrijke en interessante man.
        Alléén in tijden van nood zullen Wilders en Baudet intensieve raakpunten
        kunnen hebben.

        Like

    • BM Fidel zegt:

      Theo zei enkel dat integratie doorgaans tussen de lakens begint maar dat dit met moslims niet blijkt te werken. Hij zegt dus NIET dat wij ons moeten vermengen met licht getinten. Waar u dat vandaan haalt is mij een raadsel..

      Like

  3. delamontagne zegt:

    Bij de volgende étape zijn het de autochtone Belgen, die het verboden wordt Meulenbeek te
    betreden in Belgistan………………….

    Like

  4. ildiko zegt:

    Ga daar met tanks naar binnen en verover je eigen land terug ! de burgervader doet in zijn broek zo laf is. Wat een klote regering en slappe ruggengraatloze burgers.

    Like

  5. Williaan zegt:

    Het TE provocerende gedrag van Wilders heeft niet veel uitgehaald. Het moet ook anders kunnen op een wat minder provocerende manier de ernstig zaken aan de kaak stellen zou wel eens beter kunnen werken. Ik ken velen die het eigenlijk wel (deels) met hem eens zijn, maar juist daardoor van hem afkeren! Zijn tegenstanders vinden het allemaal prima wat hij doet en zegt, want als hij zich wat “normaler” gaat gedragen dan wordt hij pas echt gevaarlijk voor zijn tegenstanders.
    Het is echt tijd voor een andere strategie, zeker voor de aankomende stemmingen.

    Like

    • MF zegt:

      Ik vind de mentale hardheid van Wilders goed, want het gaat om een “vuile” strijd. Hoe sterker de argumenten, des te beter uiteraard. Wellicht dat de harde intellectuele onderbouwing beter kan, en dat er iets minder hoeft te worden geprovoceerd. Maar “soft” kan het niet, want dan kom je er niet. Zo zit de wereld nou eenmaal in elkaar.

      Liked by 1 persoon

    • Tistochwat zegt:

      @ Williaan 3 november 2017 om 13:48

      Wilders gedraagt zich prima! Ik vind hem eigenlijk nog veel te soft. Er is geen tijd meer voor zalvend geteem! Zachte heelmeesters maken tegenwoordig niet alleen ‘slechts’ stinkende wonden, maar veroorzaken onze ondergang!
      Kom op zeg! Wie niet tegen het taalgebruik van Wilders kan, is een doetje!
      Wat horen ze dan liever, woorden als “kankerhoer”, “Ik ga jouw moeder neuken”, enz.?

      Liked by 1 persoon

      • Williaan zegt:

        Zalvend geteem moet zeer zeker niet! Maar je verlagen is wat anders. Want dan bereik je de de anderen nooit! Gewoon keihard zeggen waar het opstaat maar zonder af te zakken naar geitenneukers en voddentaks, enz. Dat hebben jullie zeker niet door, de rest van de bevolking die jullie willen bereiken distantieert zich hier van. DAAROM durven de meesten niet te toegeven dat ze op de PVV gestemd hebben en anderen hebben maar niet gestemd. Jullie zijn daar blijkbaar Blind voor. De PVV had veel groter kunnen zijn.
        Jullie verkeren blijkbaar nooit tussen lieden die de PVV als een extreme…….. partij zien.
        Ik heb zelf vele verwijten en erger moeten ondergaan! IK weet waar ik over praat, jullie zien maar één kant. Wilders wordt door zijn TE extreme uitspraken buiten gesloten.
        Met ietsje matiging zou hij véél meer kunnen bereiken.
        Maar ik zal wel ongelijk hebben. Toen ik Ruhollah Khomeini een kleine 40 jaar geleden in Parijs zag demonstreren, voorspelde ik al de huidige gevolgen. Ik werd toen ook voor een gek en doemdenker verklaart en er op aan gekeken. Ach, ik ben slechts een oude man van voor de 2de Wereldoorlog en denk dat ik de wederopstanding van de westers beschaving niet meer zal meemaken, want het zal nog lang door gaan én erger worden.
        Het gaat U goed !

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Williaan 3 november 2017 om 19:30

        Met ietsje matiging zou hij véél meer kunnen bereiken

        .

        Voor mij hoeft Wilders zich niet te ‘matigen’.
        Degenen die graag iets ‘gematigds’ willen horen, moeten maar gaan luisteren naar de fraaie woorden van Rutte of Pechtold. Die kunnen prachtig praten. Ze zeggen alleen niets.

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        “Williaan” heeft zijn eigen glazen ingegooid. Die doet hier niet meer mee!

        Webmaster

        Liked by 1 persoon

      • BM Fidel zegt:

        @ EJ Bron. Wat heeft Williaan misdaan?

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        Lees de comments onder het artikel.

        Like

    • paulzwueste zegt:

      Natuurlijk had Wilders beter thuis kunnen blijven.
      Wie gaat er nu naar Molenbeek als de burgemeester het niet wil…?
      Hij is de grote verliezer.
      De beschaafde kiezer wendt zich nu van hem af.
      Jammer, want juist met beschaafde kiezers hadden de andere partijen hem geaccepteerd.
      Had hij ook deel kunnen uitmaken van de formatiebesprekingen.
      Ik noem maar iets, dan had hij er bij gehoord.
      Nu staat hij zo zielig aan de kant.
      Geen wonder dat dit veel kiezers afstoot.
      Hij kan beter ’n voorbeeld nemen aan Theo van Gogh.
      Die heeft zijn dood ook helemaal zelf veroorzaakt.
      Als Theo niet zo’n grote bek had gehad had hij nu tenminste als “Tevreden Roker” aan longkanker kunnen overlijden.
      Eigen schuld.
      En dan de moord op Pim Fortuyn.
      Ook zoiets.
      Frits Bolkestein heeft het indertijd zo mooi gezegd toen hij veilig in Brussel liever ’n dikbetaalde baan als Eurocommissaris had, in de plaats als Minister President van Nederland de kans te lopen binnen ’n half jaar wachtgeld te krijgen.
      “Stel je voor dat die Fortuyn MP van Nederland was geworden…
      Ik moet er niet aan denken. ’n homofiel als MP!
      Wat ’n blamage voor Nederland…”
      Rutte werd toen al door hem bijgewerkt om t.z.t. MP van Nederland te worden.
      Dat Rutte onder de douche niet te vertrouwen is als je het zeepblokje laat vallen…
      Maakt allemaal niet uit want hij spreekt er niet over, het volk weet het dus namelijk NIET zeker…
      En dat heeft Rutte als homo allemaal toch maar héél knap gedaan,
      en nu voor de derde maal op rij al…!
      Gewoon doordat het ’n nette man is.
      Die domme Fortuyn maakte er namelijk geen geheim van dat hij homo was.
      Hij zei voor de TV. ronduit dat die kleine marokkaanse jongetjes het lekkerste waren….
      Ja, dan stoot je niet alléén de beschaafde kiezer voor het hoofd, maar dan moet je wel uit de weg geruimd worden…
      Eigen schuld.
      En dat die Wilders klaagt over die beveiliging…
      Komt alléén door die grote mond van hem.
      Óók helemaal z’n eigen schuld !

      Moettie maar wat genuanceerder over die islam praten.
      Krijgttie tenminste beschaafde kiezers!

      Like

  6. tjonge zegt:

    hr numan, de spijker op zijn kop !
    .
    ik gaf een soortgelijke reactie op het eerdere topic over molenbeek, hier mijn reactie;
    .
    tjonge zegt:
    2 november 2017 om 20:00

    is dit eigenlijk wel toegestaan ? het is toch openbare grond die je betreed ?
    vraag me ten zeerste af of een burgemeester OM VERMEENDE REDENEN mensen toegang tot openbare steden mag ontzeggen ?
    zou betekenen dat elke burgemeester ieder onwelgevallig politiek figuur kan blokkeren met een kul argument….

    en een 2e reactie aldaar;

    tjonge zegt:
    2 november 2017 om 20:06

    laat ik eens een voorbeeld geven,
    stel dat het merkelzwijn een bezoek aan dresden zou willen doen, maar pegida, dus de halve bevolking van dresden kotst dat wijf uit en gaat volledig uit hun bol door aangekondigde bezoek,
    zou de burgemeester dat merkelzwijn de toegang tot dresden verbieden wegens vermeende onlusten ?
    .
    dacht het niet….

    Like

  7. Tistochwat zegt:

    Baudet had zich gewoon keurig bij Wilders moeten aansluiten. Nu staat hij ‘op de kansel’ hetzelfde te roepen als Wilders. En Wilders riep dat al toen Thierry nog in zijn luier poepte.

    Like

    • paulzwueste zegt:

      Wilders had zich ook bij Baudet kunnen aansluiten.
      Waarom moet het altijd Baudet zijn die zich moet aansluiten….?
      Ik bedoel waarom kan Wilders zich niet eens ’n keer aansluiten?
      Ik bedoel, Baudet ziet er zo beschaafd uit, spreekt beschaafd.
      Speelt piano, kan Latijn praten.
      Daardoor krijgt hij ook zo veel kiezers.
      Wilders is vaak brutaal, ongenuanceerd en onnodig provocerend.
      Heeft geen tijd voor ’n andere strategie.
      Dit stoot beschaafde genuanceerd denkende mensen tegen het hoofd.
      Het is tijd voor meer nuance.
      Trouwens prima naam voor ’n nieuwe politieke partij.
      Wat denk je van:
      “Tijd voor ’n andere strategie met méér Nuance…! “.

      Ik zie het helemaal voor me.

      Like

      • Marian zegt:

        Heel goed Paul, ik wou dat het waar was. Samen zouden zij heel groot kunnen worden.

        Liked by 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        Marian.
        Eerlijk gezegd was ik weer eens ironisch bezig.
        Ik denk niet dat het in vredestijd ooit wat gaat worden tussen Baudet en Wilders.
        Wilders heeft het keihard voor elkaar.
        Hij beschikt nu over een aantal bijzonder trouwe medewerkers die precies op elkaar zijn ingespeeld.
        Bovendien zal de harde kern van de kiezers van Wilders, Wilders NOOIT laten vallen.
        Persoonlijk denk ik dat Baudet wel ’n aanwinst genoemd kan worden in de Kamer.
        Hij heeft het in zich om kiezers die zich niet thuis voelen bij de grote gevestigde partijen
        naar zich toe te halen.
        Het zal helemaal aan Baudet liggen of hij groter zal worden of niet.
        Ik bedoel hiermee, hij moet het vermogen hebben om zijn kiezers te blijven binden.
        Wilders zal altijd stug door gaan zoals alléén Wilders dat kan, en kan daardoor aléén maar nòg groter worden.
        Ook al zal dat proces langzaam gaan.
        Als er in relatie met de instroom van “vreemdelingen” een bijzondere situatie in Nederland zou ontstaan, dàn zou het mogelijk zijn dat de PVV en de PVD elkaar zouden steunen.
        Meer niet, denk ik.

        Like

  8. MF zegt:

    Ik denk dat Wilders en Baudet beter beiden hun eigen lijn kunnen volgen. Dat is moeilijker te bestrijden en weg te definieren dan als ze een front zijn.

    Like

  9. Aegolius cs zegt:

    **Op de vraag ‘kunnen Wilders en Baudet niet beter samenwerken?’ kan ik alleen maar zeggen: wat mij betreft prima. Tot op heden hoor ik heel weinig steun voor Wilders. Geen, eigenlijk. Ook niet van FvD.**

    Dat bedoelde ik ook naar voren te brengen met 1+1=2:

    https://ejbron.wordpress.com/2017/11/01/de-pvv-een-gelopen-verhaal/#comment-696498

    Overigens genoeg wijken in NL door Wilders en DeWinter gezamenlijk te bezoeken mits de overheid geen veiligheidsoverwegingen of openbare ordeproblemen verwacht.
    Ga liever naar Schiermonnikoog, zal het advies zijn.

    Like

    • paulzwueste zegt:

      Aegolius.
      Eindelijk iemand bij wie ik mij kan aansluiten.
      Schiermonnikoog zou kunnen… omdat de moslimpopulatie daar nog zo teer is.
      Maar dan moet hij wel snel zijn.
      Persoonlijk zat ik eigenlijk meer te denken aan Suriname of de gehele Nederlandse Antillen,
      In een klap dus.
      Als Dewinter meegaat zal wel z’n eigen kosten moeten betalen, want dat klaplopen altijd van die Belgen.
      Dat kennen we nog goed uit de tijd vóór 1830!
      Ik heb die tijd nog meegemaakt.
      Toen heb ik váák Molenbeek bezocht.
      Als Nederlander dus.
      Niemand die je tegenhield.
      Vandaar dat ik er over denk een nieuwe politieke partij op te richten.
      De naam heb ik al.
      Het programma is niet van belang.
      “Terug naar 1830 !”
      Zijn we gelijk van het probleem af.

      Dat zullen die moslims in Molenbeek helemaal niet zo leuk vinden.

      Like

      • Aegolius cs zegt:

        **Vandaar dat ik er over denk een nieuwe politieke partij op te richten.**

        Kijk: twee zielen, één gedachte. Komt er een derde bij: een scheuring. Overigens zal u aan mij als 70- jarige weinig hebben. Volg een door de overheid verplichte cursus valbreken voor bejaarden…….
        MVG.

        Liked by 1 persoon

      • paulzwueste zegt:

        He hallo Aegolius!
        De naam alléén al… zal ik altijd onthouden…
        Maar nu dit even terzijde.
        Graag zou ik de derde willen zijn.
        Ik zeg dit in alle onschuld.
        Bent u van het probleem af.
        U kunt van mij als tweede in de Kamer komen.
        Ik wil wel koffie komen brengen, en af en toe ’n koekje er bij.
        Als ik maar in de buurt van Fleur Agema mag komen
        Nou, is dat afgesproken…?.

        Liked by 1 persoon

  10. msn2017 zegt:

    Zelf beheersing is een kunst. De meesten beheersen dat niet.

    Like

  11. Marian zegt:

    Door alles over je heen te laten komen, zonder protest.

    Like

  12. Pieter G zegt:

    Jammer dat het weer over Wilders gaat, en niet over Molenbeek waar het toch allemaal om te doen is.

    Dit schreef Teun Voeten in 2015 over Molenbeek: Bron: Volkskrant.
    Teun Voeten is cultureel antropoloog en oorlogsfotograaf en woonde van 2005 tot 2014 in Molenbeek .
    ” Ik heb negen jaar in Molenbeek gewoond, waar om de hoek de Thalysschutter bij zijn zus logeerde en enkele verdachten van het Parijse bloedbad vandaan kwamen.
    Ik heb gezien hoe de jihadi dresscode in Molenbeek opmars maakte, alcohol nagenoeg verbannen werd, er steeds meer islamitische boekhandeltjes kwamen en het onmogelijk werd een fatsoenlijke krant te kopen.
    Later die zaterdag werd de rol van Molenbeek bevestigd. Ik was niet verbaasd. Het was alleen maar verbazend hoe geschokt België was dat de terroristen uitgerekend Molenbeek als uitvalsbasis hadden.
    De belangrijkste reden is de wegkijk- en ontkencultuur die er heerst in België. Het politieke discours is gegijzeld door een zelfingenomen progressieve elite die heilig overtuigd is van de maakbaarheid van de samenleving. Observaties over minder fraaie kanten van migranten en totalitaire elementen in de islam worden onder het tapijt geschoven of als rechts-extremistische stemmingmakerij geklasseerd. En met rechts-extremisten praat je niet.
    Twee journalisten signaleerden al vrij vroeg dat er veel extremistisch gespuis rondliep in Molenbeek. Op beiden is karaktermoord gepleegd. De dappere journaliste Hind Fraihi die in 2006 Undercover in Klein-Marokko publiceerde, werd afgedaan als een sensatiezoeker. Arthur van Amerongen schreef in 2008 Brussel Eurabia. Hij werd als botte ‘Bataafse fascist’ bestempeld en met pek en veren de stad uitgejaagd. Toen ik met Van Amerongen dit jaar in Molenbeek een vervolgreportage op zijn boek maakte en ik de wijk hekelde als ‘een etnische religieuze enclave van een gesloten en bekrompen gemeenschap’, viel ook mij de furie van weldenkend Vlaanderen ten deel.
    Door de aanslagen in Parijs brokkelen de muren af van de comfortzone waarin politiek correct België zich verschanst heeft. Het is nu van het allerhoogste belang dat het debat hard, open en eerlijk wordt gevoerd en dat de dingen bij naam genoemd worden.

    —–
    Die laatste zin zegt alles.
    Zolang er in onze open en vrije samenleving buurten-stadsdelen of gemeentes zijn waar je niet vrij kan rondwandelen is er een probleem.
    Een politieke voorkeur , Religie, Atheïst, kleur enz. kan en mag geen beletsel vormen.
    Om een vergelijking te maken:
    Stel dat een (streng-dogmatische) wijk in Staphorst of Urk een bron is voor terreuraanslagen tegen ongelovigen en iedere Atheïst, vooral als het een bekende is, die daar rond wil lopen als provocatie wordt geweerd lijkt me de absurde situatie wel duidelijk.
    Bizar dat het toch zo ver is gekomen.

    Liked by 1 persoon

  13. Williaan zegt:

    ook censuur, valt me tegen Bron, ik was een van je eerst volgers doei

    Like

    • E.J. Bron zegt:

      Wat denk je wel niet eigenlijk met je censuur! Hier bij mij? Zelden of nooit, klootzak! Je comment stond gewoon even in de wacht!
      Ik kan geen comments plaatsen en tegelijkertijd aan een vertaling werken van Manfred Gerstenfeld. Daar heb ik mijn volle verstand bij nodig.
      Dat betekent dat commenters even niet op hun wenken bediend worden. En om me dan daarom maar meteen af te zeiken met, quote: “ook censuur, valt me tegen Bron, ik was een van je eerste volgers doei”.

      Rot maar lekker op klootzak. Zulke godvergeten klootzakken zonder begrip heb ik hier op mijn blog niet nodig! PERMABAN!

      DOEI!!!

      Webmaster

      Liked by 1 persoon

      • boorzalf zegt:

        Oei, Bron, hier schrik ik toch een beetje van. U had ook kunnen antwoorden, nee het is geen censuur ik was even met mijn blog bezig.

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        Nee, omkering van de feiten! Hij had ook kunnen vragen waarom z´n comment nog niet geplaatst was! En overigens, als hij zegt dat hij een van mijn eerste reaguurders was, dan had hij moeten weten dat ik “af en toe” ook nog iets vertaal.

        Liked by 2 people

  14. BertG. zegt:

    Zo boos heb ik Bert hier nog niet gezien, dan heb je het echt wel voor mekaar.

    Like

    • E.J. Bron zegt:

      Klopt. Wat een enorme eikel. Ben ik druk bezig met een stuk van Gerstenfeld en die viool beticht me van censuur omdat z´n comment niet vlot genoeg wordt doorgelaten.

      Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres. Wat een enorme lul!

      Webmaster

      Like

  15. Guardiacivil zegt:

    Het Belgische kabinet is net zo erg als de Nederlandse, daarnaast zijn de burgemeesters ook nog eens pro EU, pro Brussel, pro diversiteit en pro eigen ego.

    Like

Geef een reactie

