Winnie Mandela. . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "Apartheid", Barbarisme, Genocide, Links fascisme, Marxisme, nieuw fascisme, Racisme, Rotzakken, Socialisten, Volksvijandigheid, Zuid-Afrika. Bookmark de permalink .

44 reacties op Winnie Mandela. . .

  1. Thoth zegt:

    Huh, het zijn wel versleten banden, hé, geen nieuwe!

    Like

  2. kampersrene zegt:

    De jury die de ingezonden kunstwerken , ter eer en glorie van mandela moest beoordelen vonden het maar niets ….de banden waren gloednieuw

    Like

    • theresageissler zegt:

      Ik zeg: Nonsens! Op welke grond?
      Zelfs Nelson-himself, toen hij eenmaal weer op vrije voeten was, heeft zich van haar laten scheiden.
      Dat zegt op zichzelf al genoeg. En dan de voorgeschiedenis….
      Een staatsCREMATIE zou hier nog wel op zijn plaats zijn, maar dan in aangewezen vorm: In die banden, inderdaad, en dan op de vuilnisbelt, graag!

      Like

    • Tistochwat zegt:

      @ Elisah 4 april 2018 om 10:36

      NEE! Leg haar lijk ergens neer voor de wilde dieren.

      Like

      • E.J. Bron zegt:

        Ik stel een “Necklacing”-crematie voor . . .

        Geliked door 2 people

      • theresageissler zegt:

        @E.J. Bron: Hahaaa: Die komt van mij om 16.32U!
        En: Op de vuilnisbelt, hè?

        Like

      • E.J. Bron zegt:

        Oh, niet op gelet. Dacht dat ik hem zelf even bedacht . . . 😦

        Like

      • BertG. zegt:

        Bert, je moet beter opletten met wat je zegt.
        Ze heeft het woord “Necklacing” dan wel nergens gebruikt, maar zo bedoelde zij het wel.
        Stom van jou natuurlijk, dat jij dat niet meteen door had.

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ BertG. 4 april 2018 om 21:32

        Bert, je moet beter opletten met wat je zegt.
        Ze heeft het woord “Necklacing” dan wel nergens gebruikt, maar zo bedoelde zij het wel.
        Stom van jou natuurlijk, dat jij dat niet meteen door had.

        Ha ha ha, ik kan er niets aan doen, heer Bronmaster en BertG., maar ik vind dit zo’n komische, droge opmerking.

        Geliked door 2 people

      • theresageissler zegt:

        @Tistochwat, 13.27U.: Droog-KOMISCH….zou je ècht denken?

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ theresageissler 5 april 2018 om 17:29

        @Tistochwat, 13.27U.: Droog-KOMISCH….zou je ècht denken?

        Nee, dat dénk ik niet, dat vínd ik. Ik neem aan dat ik ergens iets van mag vinden?
        Ik vond het een droge opmerking en ik moest er even om lachen.

        Je had heer Bronmaster er net zo goed niet op hoeven wijzen dat zijn opmerking eigenlijk “van jou komt”. Wat voegt het toe om dit tegen hem te zeggen?

        Geliked door 1 persoon

      • theresageissler zegt:

        @Tistochwat, 17.29u: Sorry, maar dat gaat me heel even wat èrg ver:
        Als het door de betreffende persoon (hier dus: Hr. Bron) als ècht ongepast zou worden opgevat, is hij heel goed in staat, dat zèlf kenbaar te maken, dacht ik zo.
        Net als bij jou het geval is, kunnen ook bij mij bepaalde dingen “belerend” overkomen en op dit moment is dat wel een beetje het geval.
        Ik wens me net zo min de les te laten lezen door een mede-reageerder als jij dat wilt. Hopelijk kun je daar iets van begrip voor opbrengen.
        Laten we dit soort kwesties zoveel mogelijk overlaten aan degene, die het direct aangaat, agree?

        Like

      • theresageissler zegt:

        Ik zie, dat het aangegeven tijdstip niet klopt: Moet natuurlijk zijn: Tistochwat, 19.12u.

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ theresageissler 5 april 2018 om 21:12

        Mij best, maar ik blijf het een droge, komische opmerking van BertG. vinden.

        Like

      • BertG. zegt:

        Tis, lees je het nou?
        Waar haalt die BertG. en jij het gore lef vandaan om zich hier mee te bemoeien.
        Ze laat zich niet zomaar de les lezen door een mede reageerder die dan ook nog belerend proberen over te komen.
        Weet je wel wie je voor je hebt?

        “Laten we dit soort kwesties zoveel mogelijk overlaten aan degene, die het direct aangaat, agree?”

        Met andere woorden, laat ik dit hier niet nog een keer meemaken.

        Like

      • theresageissler zegt:

        @Tistochwat, 21.39u: Dank je,dat je het nog even benadrukt: Úiterst belangwekkend om te weten.

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ theresageissler 6 april 2018 om 10:02

        Graag gedaan.

        BertG. mag dan wel een mopperkont zijn, maar af en toe moet ik lachen om zijn ‘azijnpisserij.’
        Hij heeft een eigen stijl, net als Harry.
        Dan probeer ik me voor te stellen hoe BertG. eruitziet als hij drukdoende is achter zijn toetsenbord. Vooral als hij zich weer eens kwaad maakt over schijnheilige christenen.
        Nota bene: ik heb respect voor de mensen die oprecht christen proberen te zijn, zoals Henk V., Taljaard en Cathja.

        Toen mijn oma van onze leeftijd was, zat ze heel serieus de hele dag sokken te breien. En moet je ons hier nu zien: wij zijn inmiddels van dezelfde leeftijd en het is hier net een speeltuin vol ‘bejaarden’, die elkaar regelmatig ‘achterna zitten’.

        Ik ben blij wanneer ik iets lees waarom ik moet lachen, het ‘echte’ leven is al droevig genoeg.
        Tegenwoordig beschouw ik BertG. als een ‘bejaarde kwajongen’ met een eigen gevoel voor humor. 😉

        Ik denk dat als jij je wat ‘losser’ opstelt (ik kan het juiste woord ervoor niet vinden, misschien zoiets als wanneer je een beetje aangeschoten bent) dat je hier dan minder ‘geplaagd’ wordt?
        Hoe leg ik dat nu uit? Denk nou niet dat ik denk dat je aan de drank bent, al moet je dat natuurlijk zelf weten. Voor mijn part hang je teut in de gordijnen als je dat zou willen.

        Nou ja, ik zeg maar zo: ik zeg maar niks meer.

        Geliked door 1 persoon

      • Trucker zegt:

        Hopla we zijn weer vertrokken (oei oei zal moeten opletten dat BertG weer niet uitpakt met de opmerking kinderlijke reactie of zoiets 🙂 )
        Doen zoals mij, ik heb een serieus probleem met één individu op deze blog (omschrijf het uiterst beleefd 🙂 en heb enige tijd terug besloten om die vent kompleet te negeren.
        Hij stookt af en toe nog heel leep en sluw (dat wist ik eveneens) maar ik negeer hem nu ————-> over de volle lijn.
        In the real life … sommige dingen laten we beter onuitgesproken…

        Like

      • BertG. zegt:

        Wat schrijf je nou weer allemaal op, een bejaarde kwajongen.
        ik ben pas 55 geworden in maart.
        En als ik weer een keer zin heb om mezelf te scheren (daar ben ik namelijk extreem lui in), nog regelmatig zo rond de 40 geschat.
        En het is inderdaad nooit de bedoeling geweest om een saaie volwassenen te worden.

        Geliked door 1 persoon

      • Tistochwat zegt:

        @ BertG. 6 april 2018 om 19:33

        Fotootje?

        Geliked door 1 persoon

      • BertG. zegt:

        tis, helaas, daar kan ik niet aan beginnen.
        Ik wil de mensen hier op de site ook weer geen complex bezorgen als ze mijn foto zien en mijn leeftijd kennen.
        Dat zou lullig zijn voor iedereen die met een oude kop door het leven moet.

        Geliked door 1 persoon

      • theresageissler zegt:

        @Tistochwat:
        Tis, ik heb me voorgenomen, om te probéren, hier op het blog het vuur niet nog meer op te stoken. En dt doe ik dus ook niet.
        Maar ik zeg hier en nu, dat ik je ga antwoorden in de mail. En ik spreek de hoop uit, dat je althans zult willen probéren, de inhoud even rustig op je te laten inwerken.

        Like

  3. Peter zegt:

    Ja, ja.
    Bij racismetoeter Sylvana kan ze geen kwaad doen.
    Wellicht selectieve verontwaardiging………………..???

    Like

  4. Henk.V zegt:

    De autobanden herinneren aan een vorm van bestraffing die het ANC in Zuid-Afrika toepaste op politieke tegenstanders!
    Winnie Mandela stemde met deze gruwelijke straf van harte in!
    Tegenstanders van het ANC die men wilde bestraffen met behulp van autobanden stierven een gruwelijke dood: zij werden na in elkaar geslagen te zijn in een grote autoband gewurmd en daarna werd de band omwikkeld met prikkeldraad. met benzine over goten en… Er was geen ontsnappen aan.

    Duizenden mensen kwamen op die manier om.
    De vele, PROGRESSIEVE bewonderaars in het Westen, DUS OOK IN ONS LANS!!!, wisten hiervan, maar spraken daarover NOOIT…
    Sta voor de aardigheid eens stil bij de zaken die politiek correct systematisch VERZWIJGT en je leert veel over de ware aard van de zogenaamde progressiviteit!…
    Lees het weergaloze boek van Marin Bosma dat de situatie in Zuid- Afrika zeer uitvoerig beschrijft:
    Het heet ”Minderheid in eigen land , met als ondertitel : ”Hoe progressieve strijd ontaardt in genocide en ANC-apartheid”

    Geliked door 1 persoon

    • tinekevanschagen zegt:

      @ Henk.V.
      Ik heb het boek gelezen.
      Dan weet je gelijk dat de hele Hilversumse kliek dat regime steunde!
      Zoals onze linkse Freek en Pia Donor.

      Ook nu de blanke boeren uitgemoord worden……is links oorverdovend stil……….
      Ik vraag me vaak af of we het tij nog wel kunnen keren.
      Ik voel me zo machteloos hierin…..en iedereen vind mij een complotdenker.
      Dan ga je vanzelf je mond houden.
      Hoe kunnen we meer mensen bereiken?

      Geliked door 1 persoon

      • Henk.V zegt:

        Door deze mensen regelmatig onder de aandacht van de lezers hier te brengen , Tineke.

        Like

      • Taljaard zegt:

        @HenkV
        Onze linkse vrienden hullen zich in veelzeggend stilzwijgen, ze negeren het of kijken heel hard de andere kant op. Voornamelijk in de richting van hun nieuwe Ultieme Haatobject Israel.

        Geliked door 1 persoon

  5. Lis zegt:

    Indertijd, toen Nelson Mandela nog in de gevangenis zat en de hele media doordrongen was van het ‘onrecht’ dat deze man werd aangedaan, werd je geacht dit ook zo te vinden. En oh, oh, die arme Winnie, wier man zomaar in de gevangenis zat te verkommeren.

    Ik was toen nog jong en begreep het allemaal niet zo goed. Ik dacht dat het klopte wat in de media werd vermeld. Maar toen kwam het bericht dat Winnie betrokken was bij de autobandmoord op een jongen van 14, Stompie. De manier waarop de media bezig was om haar te ontschuldigen. Hoe kun je?!?! Een jongen van 14 op zo’n gruwelijke manier vermoorden en dan nog steeds heilig zijn? Vanaf dat moment ben ik altijd zeer kritisch geweest op de Mandela-verering. En het boek van Martin Bosma was helemaal een eye-opener.

    Geliked door 1 persoon

    • theresageissler zegt:

      Weet je wat het is, Lis? In feite dienen we voortdurend alert -en daarmee kritisch- te zijn op ALLE vormen van verering van mensen, wie ze ook zijn en waar ze ook voor staan:
      Geen mens moet je zomaar gaan vereren!

      Like

      • Lis zegt:

        Dat klopt, Theresa. Nu heb ik nooit meegedaan aan welke verering dan ook, omdat ik het ergens toch niet begreep en eng vond. Pas toen ik meer ging begrijpen en kritischer werd, viel me pas op hoe hypocriet die vereringen zijn (nog steeds).

        Like

  6. Wolf zegt:

    DIT smerige vieze zwarte pedofielen wijf heeft de teloorgang van Zuid Afrikaander boeren die het land GROOT hebben gemaakt op haar ROT geweten. EEUWIG Branden en eeuwig lijden in de HEL moet deze aap neger!!

    Like

  7. Wilma Grunn. zegt:

    Met een autoband om haar nek rechtsstreeks naar de hel.

    Like

Plaats een reactie