Watertaxi´s kosten vele miljoenen

Screenshot_159

Of het nu gespeeld is of echt: de private redding op zee van de Afrikaanse goudstukken kost veel, heel veel geld.

(Door: “Chevrolet” – Vertaling: E.J. Bron)

 “Redders” verkwisten gigantische bedragen

Wie kent ze niet, de watertaxi´s van diverse, bij voorkeur Duitse “hulporganisaties”, die in samenwerking met Noord-Afrikaanse smokkel-bendes het transport van verzorgingszoekers uit Afrika en het Midden-Oosten evenals uit andere shitholes van de planeet naar Europa organiseren.

PI News (2)

Dat functioneert, zoals bekend, als volgt: Tegen harde dollars koopt de door zorgen geplaagde “vluchteling”, van wie niemand weet waarom hij per se moest vluchten, om het even of dit nu was om aan politieke vervolging, privéconflicten of de noodzakelijkheid om te werken voor je levensonderhoud te ontsnappen, een plek in een boot. Die vertrekken meestal vanuit Libië, zijn gemaakt van hout of het zijn gewoon rubberboten met een buitenboordmotor.

Men vaart een stukje open zee op, meldt daarna zich in nood te bevinden, de smokkelaars maken zich uit de voeten, in de wetenschap dat de goedmenschen met hun “reddingsschepen” snel komen om het verdere transport van de waardevolle vracht goudstukken naar het beloofde land, meestal Duitsland, over te nemen.

Als er camera´s in de buurt zijn, wordt de boot een beetje heen en weer geschud om de zaak dramatischer te maken. En zo kwamen er vele duizenden verzorgingszoekers naar het noorden, nadat in Italië werd aangemeerd.

De Italiaanse minister van Binnenlandse Zaken Matteo Salvini heeft een einde gemaakt aan de criminele bedrijvigheid, die uitgevoerd wordt onder de dekmantel van redding, door de havens van zijn land te sluiten.

Daarna zijn veel “redders” verdwenen. Maar er werden ook vele mensenlevens gered, omdat men zich niet meer op de min of meer riskante overtocht begaf.

Nu is het de vraag hoeveel dit reddingsspelletje eigenlijk kost en hoe de organisaties zichzelf financieren. De Italiaanse krant “Il Giornale” heeft dat onderzocht.

Er is de Duitse NGO “Sea Watch”. Die heeft inmiddels drie schepen in de Middellandse Zee. In 2017 ontving ze € 1,7 miljoen, in 2016 was dit € 1,6 miljoen. In het jaar 2017 gaven de goedmenschen € 1,9 miljoen uit, waarvan € 456.000,- voor de koop van het schip “Sea Watch 3”. Men had € 328.000,- nodig voor de exploitatie. € 421.000,- gaf men nog uit voor de “Sea Watch 2” en € 70.000,- voor de “Sea Watch 1”. Daar kwam nog € 359.000,- bij voor de exploitatie van een klein vliegtuig, dat vanuit Lampedusa de ontmoetingspunten met de smokkelaars coördineert.

In 2018 zag het er nauwelijks anders uit. Tussen januari en oktober verkwistten de “redders” weer veel geld: € 89.000,- voor brandstof, € 120.000,- voor “externe diensten” (wat dat ook mag betekenen), € 77.000,- voor het onderhoud van het schip en € 33.000,- voor juridische zaken. Daartoe behoort vermoedelijk ook het proces tegen de kapitein van de “Sea Watch 3”, Pia Klemp (36). De volledig getatoeëerde vrouw uit Bonn is op dit moment kapitein op het schip, daarvoor werkte ze voor andere “reddingsorganisaties”. Zij wordt ervan beschuldigd de illegale immigratie bevorderd te hebben, wat theoretisch met 20 jaar gevangenisstraf bestraft zou kunnen worden.

Een andere organisatie met een actief “reddingsschip” is “Mediterranea Saving Humans”. De Italianen zorgen eveneens voor het transport van illegalen naar de EU met hun schip “Mare Ionio”. Ze kreeg tot nu toe bijna € 100.000,- van “burger-maatschappelijke organisaties” en een krediet van € 465.000,- van de “Banca Etica”, een in “ethische en alternatieve financieringen” gespecialiseerde bank in Padua. Bovendien beweert “Mediterranea” tussen oktober 2018 en maart 2019 € 518.000,- door Crowdfunding te hebben gekregen.

De organisatie geeft echter zelf toe meer geld uit te geven dan te ontvangen. Waar het ontbrekende geld in dit geval vandaan komt, blijft de vraag. Of daar misschien de duistere Europeanen-hater George Soros zijn smerige vingers in het spel heeft?

Bron:
www.pi-news.net
Door: “Chevrolet”

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "goedmenschen", "migratie", "Nuttige idioten", "omvolking", "Verrijking", "Vluchtelingen", "Weg met ons!", Afrika, Allochtonen, Arabische wereld, asielwaanzin, belangenverstrengeling, corruptie, Criminaliteit, cultuurrelativisme, Derde Wereld, Eurabië, Europa, EUSSR, gezond realisme, Groenen, Hypocrisie, Illegalen, Immigratie, islam-collaboratie, Islamisering, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, landverraad, Links fascisme, Linkse christenen, Marxisme, Multiculti, Naïviteit, NGO´s, nieuw fascisme, Rotzakken, Socialisten, tolerantie/intolerantie, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

4 reacties op Watertaxi´s kosten vele miljoenen

  1. koddebeier zegt:

    Straf deze lieden kei hard, zodra ze een haven aandoen, geef dat tuig 20 jaar ofzo !!

    Like

  2. Tijl Uylenspiegel zegt:

    Je zou om te beginnen eens kunnen kijken naar de zeewaardigheid van deze schepen want een schip van die omvang voor dergelijke bedragen zijn sloopschepen, onnodig te vertellen dat het onderscheid dat er gemaakt wordt tussen mensenhandelaren en redders louter fictief is, beiden zijn crimineel.
    Daarbij zou ook eens gekeken moeten worden of de ‘contacten’ tussen mensenhandelaren en redders louter verbaal is of dat de handelaren ook bedragen betalen aan de ‘redders’ want ook dat is niet ondenkbaar.
    Alles overziend is de oplossing waar de PVV helemaal aan het begin mee kwam nog altijd het beste; volg de werkwijze van Australië; stuur ze terug naar waar ze vandaan kwamen en de toestroom houd vanzelf op maar dat is te simplistisch voor ‘onze’ bobo’s, die laten liever eerst een aantal jaren aanmodderen om vervolgens te concluderen dat het niet goed gaat.
    Daarbij zou men ook een stukje vooruit moeten kijken, volgens Elsevier droogt de stroom vanuit Libië op omdat het in het land dermate gevaarlijk is voor emigranten dat ze hun leven niet zeker zijn, er heerst totale wetteloosheid en ontvoeringen, chantage en martelingen nemen een absurde omvang aan.
    Het is dus voor de hand liggend dat er straks voor een ander kustgebied gekozen gaat worden.
    Helaas is vooruit denken niet het sterkste punt van politici.
    (Wat automatisch de vraag oproept wat dan eigenlijk wél een sterk punt is van onze politici….)

    Like

  3. Henk der Niederlánder zegt:

    Dat de watertaxi’s vele miljoenen kosten zal wel kloppen maar de gevolgen van deze watertaxi’s kosten vele miljarden want deze “vluchtelingen” zijn niet gekomen om ook maar iets bij te dragen aan de landen waar ze naartoe gaan, maar ze zijn specifiek gekomen om de sociale kassen van de desbetreffende landen te komen plunderen wat ondertussen de belastingbetaler al enige 100 den miljarden gekost heeft.
    Daarbij komt dat die lui in een later stadium nog eens gaan profiteren van een pensioen wat ook weer opgebracht mag worden door de belastingbetaler en zo komt er voorlopig de eerste 60 tot 70 jaar geen einde aan deze ellende.
    Het gevolg zal in ieder geval zijn dat vele landen met een rotgang hun failliet tegemoet gaan.
    Hebben we het nog even niet gehad over de nareizigers in verband met gezinshereniging.
    Ook die komen hier niet naartoe om iets bij te dragen, want die hebben van hun voorgangers al gehoord dat hier de bomen tot de hemel reiken.

    Like

  4. kampersrene zegt:

    onderschrift bij de foto “hep taxi”

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s