Dieselleugen ontmaskerd: stikstof- en fijnstof-waarden stijgen ondanks corona-shutdown enorm

Screenshot_87

(Vertaling: E.J. Bron)

De drieste dieselleugen is ontmaskerd. Ondanks het duidelijk geringere wegverkeer door de corona-shutdown stijgen de stikstof- en fijnstof-waarden deels enorm. Dit feit zouden de klimaat-leugenaars wel eens niet kunnen uitleggen.

Screenshot_73

De sinds 23-03-2020 geldende uitgaansbeperkingen om het corona-virus SARS-CoV-2 in te dammen, hebben tot een drastische afname van het wegverkeer in Duitsland geleid. Uit genomen steekproeven in de deelstaat Baden-Württemberg blijkt dat het in dezelfde periode niet tot een correlerende reductie van de stikstofoxide (NOx)- en fijnstof-waarden is gekomen.

Waarden van stikstof en fijnstof stijgen

Zo steeg volgens de emissiedata van het Instituut voor Milieu Baden-Württemberg de NOx-meetwaarde bij de Neckartor in Stuttgart in vergelijking met vorige week zelf een beetje. In Mannheim zijn bij de meetstations Mannheim-Nord en aan de Friedrischsring de meetwaarden van fijnstof van 23 maart tot 28 maart zelfs meer dan vervijfvoudigd.

Marc Bernhard, lid van de milieucommissie en woordvoerder van de deelstaatgroep Baden-Württemberg van de AfD-fractie in de Duitse Bondsdag, zegt hierover:

“Al jarenlang bekritiseert de AfD-fractie de klimaat-ideologisch gemotiveerde demonisering van innovatieve verbrandingsmotoren en de economie-vijandige rijverboden op grond van onbegrijpelijke EU-grenswaarden – en verlangt een milieu- en verkeerspolitiek die zich oriënteert op wetenschappelijke kennis.

In het kader van de corona-maatregelen blijkt nu dat dieselrijverboden überhaupt geen zin hebben: tijdens het contactverbod stagneren op Duitsland´s autovrije wegen de meetwaarden voor stikstofoxide en exploderen de fijnstof-waarden bijna. De oorzaken voor de lichtvervuiling in onze steden moeten blijkbaar ergens anders liggen.

Hier begint zich een weergaloos schandaal af te tekenen. De on-sociale dieselrijverboden stonden voor de betrokken burgers gelijk aan een onteigening. Bovendien is de eco-socialistisch gemotiveerde overstap naar elektrisch aangedreven auto´s een van de belangrijkste oorzaken voor de huidige crisis in de Duitse automobielbranche en leidt er met het oog op de toekomst toe dat tot 2030 50% van alle arbeidsplaatsen op producerend terrein bedreigd zullen zijn.  

De regering is verantwoordelijk voor deze desastreuze ontwikkeling. In plaats van haar beschermende hand boven onze sleutelindustrie en de arbeidsplaatsen hier te houden, heeft ze de Duitse automobielindustrie onnodig aan een ideologische structuurbreuk blootgesteld, die steeds meer een economische catastrofe wordt. Tegen de achtergrond van de corona-pandemie met haar te vrezen economische kromtrekkingen moet er in de milieu- en verkeerspolitiek eindelijk een ommekeer plaatsvinden. De dieselrijverboden moeten worden opgeheven. Duitsland kan zich geen groen-ideologische, economie-vijandige experimenten meer permitteren.”

Gezien bovenstaande zou het nu toch voor iedere burger duidelijk moeten zijn dat hij constant belogen wordt door de systeemmedia en de gevestigde volksverraders. Je kunt alleen maar hopen dat de kiezers in ons land dit zich zullen herinneren bij de volgende verkiezingen.

Bron:
www.anonymousnews.ru

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in AfD (Alternative für Deutschland), Barbarisme, belangenverstrengeling, Communisme, cultuurrelativisme, demoniseren, Duitsland, gezond realisme, Groenen, Hypocrisie, klimaatfascisme, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, Links fascisme, Marxisme, meningsdictatuur, nieuw fascisme, Rotzakken, Socialisten, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

11 reacties op Dieselleugen ontmaskerd: stikstof- en fijnstof-waarden stijgen ondanks corona-shutdown enorm

  1. droevige mof zegt:

    Dit zal niet de enige leugen zijn die in de loop van het Corona-toneelstuk aan het licht zal komen.
    We zullen ook de auteurs en producenten van het stuk leren kennen. Er wordt voor vermaak gezorgd.

    Like

  2. andre zegt:

    Het RIVM in NL heeft hier even geen tijd voor, Japie moet alle registers open trekken om de corona leugen als een echt virus in de lucht te houden. Vandaag nog een medewerker van een groot ziekenhuis in Frankfurt gesproken en die had nog geen corona patient gezien!

    Like

  3. Lucky zegt:

    Bizar, en wat veroorzaakt dan nu wél die stikstof en fijnstof uitstoot?

    Like

  4. koosv8 zegt:

    Dat constant belogen, dat gelooft maar een een klein gedeelte van de samenleving. Omdat die groep zich door meerdere kanten laat informeren dan de mainstream media alleen.
    De rest kijkt niet verder, dan zijn neus lang is.
    En dat men alleen maar kan hopen dat de kiezers het niet vergeten zijn, is ook meer dan waar. De schijn vrijheid….is geen vrijheid!!!

    Like

  5. Mary zegt:

    Alles wat betreft die klimaatleugens zijn al bewezen leugens te zijn, de corona leugens zullen ook langzaam maar zeker boven water komen, in alles wordt de bevolking voorgelogen door de NWO club, het wordt echter de hoogste tijd dat iedereen dit wel gaat zien en in opstand komt tegen deze criminelen!!!!!!

    Like

    • LUCIA zegt:

      @ Mary, het punt is dat zodra de beerput deksels iets teveel opgelicht worden en de onsmakelijke waarheid aan ontsnappingssnelheid wint, er altijd langs de linie de wappie dumb-ass roeptoeters klaar staan, soms uit vrije domme wil en soms betaald.

      Like

  6. Qvic zegt:

    Dat de stikstofdioxide waardes stijgen nu er veel minder verkeer op de wegen is, is eigenlijk heel simpel te verklaren. Stikstof in pure vorm komt namelijk niet voor in de natuur, maar wordt wel zo gesuggereerd door de media en de wetenschap. Net als zuurstof komt dit ook nooit in pure vorm voor in de natuur, het komt altijd in verbindingsvorm voor. Onze lucht is voor 99% gevuld met Stikstofdioxide en 1% met Argon. De lucht heeft een soortelijke massa van 2,06 Kg/M3. Het CO2 heeft een soortelijke massa van 1,97 KG/m3. De zijn al die zogenaamde tonnen CO2 uitstoot eigen een negatief gewicht. Want CO2 is lichter in gewicht, dan onze lucht. Dus dan zal het CO2 de lucht in stijgen. Diesels zuigen altijd meer stikstofdioxide in de motor, dan de motor nodig heeft. Dit wordt gedaan om de zelfontbranding optimaal laten plaats vinden. Het overtollige stikstofdioxide (NO2) wordt weer via de uitlaat afgevoerd. Er komt ook stikstofoxide uit de uitlaat (NO). Deze verbinding zorgt ervoor dat dit onverzadigde molecuul weer met andere elementen zich gaat verbinden o.a. met water (H2O). Bij benzine motor is de uitstoot van het stikstofoxide nog hoger dan bij diesels, want bij benzine motoren is er meer zuurstof nodig om de verbranding plaats te laten vinden. Dat zuurstof onttrekken de benzine motoren van het stikstofdioxide. Net als de mens om aan zuurstof te komen. Dus zorgt het benzine en diesel verbrandingsprocessen er juist voor dat de stikstofdioxide waardes minder worden i.p.v. meer.
    Het fijnstof komt voor 97% uit de natuur zelf, nu er veel minder gereden wordt het niet meer weg/omhoog geblazen door het zelfde verkeer en blijft nu in de onderste luchtlagen hangen. Hierdoor worden de meetwaardes dus hoger. Dit geeft aan dat die zogenaamde experts en zelf benoemde deskundigen en groene milieu activisten totaal geen verstand hebben van een beetje gezond verstand wat betreft chemische verbindingen. Ze roepen enkel maar wat en verspreiden hierdoor doem verhalen door hun eigen onwetendheid.

    Like

    • LUCIA zegt:

      @Qvic
      Wow, bedankt voor je zeer verhelderende uitleg, vandaag wat geleerd! Dus al met al is Diesel eigenlijk beter dan benzine of zie ik iets over het hoofd… heb hier weinig kennis van.

      Like

  7. Cathja zegt:

    Zonder deze keiharde bewijzen weten we ook wel dat we constant voorgelogen worden. Het is echter altijd in het nadeel van de bevolking. Ik zou graag een reactie willen lezen vanuit de Duitse overheid op deze metingen. Ik vrees dat ze al zodanig verhard zijn geworden, dat ze zich niet eens schamen.

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s