Corona-onderzoek lijkt afkomstig van bedriegers

Screenshot_81

(Door: Heleen Croonen)

De Britse krant “The Guardian” onthulde dat belangrijke wetenschappelijke onderzoeken zijn gebaseerd op gegevens van een mogelijk malafide databedrijf. Deze wetenschappelijke onderzoeken toonden aan dat malariapillen niet bij covid werken en dat hoge-bloeddrukmedicijnen veilig zijn. Die conclusies staan nu ter discussie.

De onderzoeken stonden in twee van de meest prestigieuze medische bladen ter wereld: De NEJM en The Lancet. Beide bladen hebben inmiddels een kanttekening gezet bij het onderzoek dat zij eerder publiceerden over coronaziekte. Ze gaan het uitzoeken. Het ging om het onderzoek naar het malariamiddel chloroquine dat niet zou werken bij covid en het onderzoek naar hoge-bloeddrukmiddelen als angiotensine-blokkers en ace-remmers die veilig zouden zijn bij covid. De gegevens waar deze onderzoeken op zijn gebaseerd, staan ernstig ter discussie.

Lees verder>>>
(h/t “Lis”)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

4 reacties op Corona-onderzoek lijkt afkomstig van bedriegers

  1. malsion zegt:

    Verdenkingen van malafide gedrag van RIVM en Inspectie Gezondheidszorg ten opzichte van de arts Rob Elens worden meer geloofwaardig.
    Het medicijn Hydroxychloroquine werd verboden ondanks duidelijk goede resultaten. Het lijkt er op dat de Farmaceutische geldwolven die streven naar een vaccin het niet kan hebben dat mensen vroegtijdig genezen van een aanval van het Coronavirus. Ze kunnen beter doodgaan zodat de criminelen hun vaccin tegen hoge bedragen op de markt kunnen brengen.
    Hoog tijd dat de hele Farmaceutische industrie genaast wordt door de overheid om de malafide praktijken aan te kunnen pakken.

    Like

  2. Htsk day zegt:

    Er klopt helemaal NIETS van dat chloroquine onderzoek.

    We mogen het gewoon niet gebruiken!
    WE MOETEN VERPLICHT AAN DE VACINATIES!

    Watch “Garbage ‘Science’: Be Wary Of What You’re Being Told” on YouTube

    Lang (47min.) Maar duidelijk verhaal.

    Like

  3. Wilma Grunn. zegt:

    Op dit bericht zit ik al sinds 22 mei te wachten. In de landelijke kranten verscheen het zogenoemde “onderzoek” van een Frans medisch tijdschrift, met in elk bericht exact dezelfde tekst, één op één overgenomen, met een kop van zoiets als ‘Het middel dat Trump neemt werkt niet en is zelf gevaarlijk’, zelf de TPO heeft het bericht gedeeld. Volgens de media zouden 100.000 patiënten in 671 ziekenhuizen zijn getest met deze middelen. Dat klinkt als een monsteronderzoek. Echter heb ik het “onderzoek” eens opgezocht, en er blijken ruim 96.000 patiënten in het “onderzoek” te zijn meegenomen, dat is dus al 4.000 minder. Na een stuk te hebben gelezen blijkt dat 81.000 patiënten géén van deze medicatie te hebben gekregen, maar ze worden door de media wel meegenomen in de telling. Het “onderzoek” is dus uitgevoerd onder ruim 14.000 patiënten en niet onder 100.000 of exacter 81.000. We worden dus weer door de media voorgelogen in de veronderstelling dat maar weinigen het onderzoek ook daadwerkelijk gaan opzoeken en lezen.

    Dit riekt weer eens naar het politieke spel. Volgens mij laten ze nog liever mensen dood gaan om Trump dwars te zitten en die vaccinatie er door te krijgen dan te kijken naar de werking van dit medicijn om mensenlevens te redden.

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s