VIDEO Geert Wilders: “Rutte laat mensen al tien jaar lang in de kou staan!”

 

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Tistochwat”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Bananenmonarchie Nederland, Barbarisme, Geert Wilders, gezond realisme, Nationalisme, Patriottisme, PVV, Rotzakken, Rutte, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

4 reacties op VIDEO Geert Wilders: “Rutte laat mensen al tien jaar lang in de kou staan!”

  1. Monalisa zegt:

    Het is zo jammer dat de heer Zeegers die na Wilders komt iets anders zegt.

    Like

  2. Nachtkaarsje zegt:

    Op 1 januari 2002 werd de euro ingevoerd in Nederland. Zalm met een brede gulle lach bij een pin automaat om de eerste bankbiljetten te pinnen. Het was geweldig volgens de elite.
    Voor die beroemde datum kon ik met 100 gulden in de week rondkomen. Ik had me rokertje, ik had te eten en te drinken, niks buitensporigs. Ik kon af een toe een broodje eten bij de plaatselijke shoarmaboer, of een vissie bij de viskraam. Is een keer een filmpie huren bij de videotheek of een avondje in de kroeg doorbrengen. Dus des ’s maandags daarop 50 euro gepint. Das 110 gulden!!! Dat was op de daaropvolgende Donderdag op. Schoon op. Meteen de eerste week kwam ik al tekort. Sindsdien is het alleen maar verder achteruit gegaan. Elk jaar minder centjes in de buidel van uienleer. Even een zijstraat, de huur ging vroeger met 2,5 of 2,6 procentjes omhoog. Dat doen ze nu nog maar er wordt vergeten dat dit nu met de euro dubbel zo hard gaat. eerlijk zou zijn om die procentjes te halveren!!!
    ik woon nu in een seniorenflat van 49 vierkante meter en betaal een kale huur van 432 euro.
    Omgerekend is dat 950,40 gulden centjes. ik woon in een gat in oost Groningen. Ik betaal trouwens niet de hoofdprijs, want de sociale woonstichting mag de huur zomaar ineens verhogen naar het wettelijk vastgesteld maximum van 610 euro. Je zou ze haast dankbaar zijn!!! Dat houd in dat ik niet meer rond kan komen. Mijn totale plaatje aan vast lasten bedraagt op dit moment 965,43 euro. Ik heb geen mobiel. Kan ik gewoon niet betalen. Ik heb wel schulden, dus die moeten ook nog elke maand betaald worden. das 140 euro er bovenop. Zo het begint te knijpen. Serieus te knijpen. Ik heb geen mogelijkheden meer om mijn financiële situatie te verbeteren, of ik moet me op het criminele pad begeven. Wat is het volgende? Dat ik op pad ga om diegene die ik voor dit alles verantwoordelijk houd eens ter verantwoording roep? Gaat niet prettig worden. Ik ben trouwens niet de enige. Mijn conclusie na tien jaar Rutte en bak ellende daarvoor is dat in de tweede kamer en de eerste kamer allemaal dieven, leugenaars en moordenaars zitten. Ik ben al oud en niet meer in staat om ook maar enig gewicht in de schaal te leggen, maar wat mij betreft wordt dat hele zooitje, ook de ambtenaren die als rasechte NSB’ers alles uitvoeren tegen de muur gezet en zonder vorm van enig proces afgeknald. Ze vragen erom.

    Geliked door 1 persoon

  3. Julia zegt:

    Rutte de beroepsleugenaar die de hielen likt van de EU bazen maar wel eigen volk in de kou zet, bedriegt en naait. Ik kan verder geen goeds verzinnen als dat hij alleen het wel voor elkaar krijgt alles weg te wuiven met zijn valse lach. Dat is knap als je weet dat je de boel staat te bedonderen.

    Like

Plaats een reactie