Vaccineren als nieuwe verkoop-hit? 150 concerns veranderen marketingcampagnes in vaccinatiepropaganda

“Vaccineren is het beste recept.”

(Vertaling: E.J. Bron)

150 wereldbekende concerns hebben zich nu voor het karretje van de globale vaccinatiepropaganda laten spannen en hun actuele marketingcampagnes desbetreffend aangepast. Blijkbaar moeten ook de laatst overgebleven ongevaccineerden met nadruk de naald ingedreven worden, over het waarom kan alleen maar gespeculeerd worden. Als men van de gevaccineerden nieuwe afzetmarkten verwacht, moet men in ieder geval snel zijn. Want gezien de aan snelheid en intensiteit toenemende bijwerkingen is het twijfelachtig hoe lang de gevaccineerde überhaupt nog consument kan zijn.

Vaccineren tot iedere prijs

Dat nu plotseling fastfood restaurants of producenten van bakproducten nu openlijk en blijkbaar zonder enige bedenkingen en regulering reclame mogen maken voor medische en farmaceutische producten, laat de de perfiditeit van de campagne zien. Volgens het economisch tijdschrift “Horizont” wordt de campagne nu in Duitsland gepland. Met het volgende doel:

Het boosteren begint weliswaar eindlek op tempo te komen, desondanks zijn er in Duitsland nog miljoenen vaccinatie-sceptici. De aangekondigde vaccinatieplicht zal bij hen de bedenkingen in geval van twijfel eerder versterken dan verzwakken. Daarom is er een nieuwe golf van solidariteit nodig – net zoals in het voorjaar van 2020, toen iedereen gezamenlijk één lijn trok en thuis gebleven is. Met dit verschil dat het nu om vaccineren gaat.”

De campagnes zijn daarbij dermate onbehouwen, dat ze blijkbaar vooral “gewone mensen” moeten aanspreken. Bijvoorbeeld Dr. Oetker, die via Twitter schrijft:

Het maakt niet uit of jullie ananasvijanden of ananasliefhebbers zijn, van gepaneerde, rechthoekige visfilets houden of jullie pizza liever zelf maken: #LaatJullieVaccineren.”

Na propaganda voor LGBTQ nu voor de corona-vaccinatie

Dat de gezondheid en een intact immuunsysteem sowieso niet belangrijk is, is tijdens het hele vaccinatiedebat duidelijk geworden (braadworst, McDonalds menu of gratis bordeelbezoek voor de spuit respectievelijk het “schadelijke sterke immuunsysteem bij Covid”. Daarom verbaast het niet dat fastfood ketens zoals Burger King of McDonalds nu propaganda voor de vaccinatie maken. Evenals de snoepgoedproducenten Katjes en Rittersport of autofabrikanten zoals Mercedes of BMW.

Zodoende maken de zich in dienst van de staat en de elites bevindende grote concerns een ommezwaai, weg van de alomtegenwoordige “Diversity- en LGBTQ-propaganda” in hun marketingstrategieën, naar de corona-propaganda. Deze zou echter nog wel een duidelijk winstgevender kunnen zijn. En ondraaglijker voor mensen die nog rechtuit kunnen denken.

Bron:
unser-mitteleuropa.com

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

28 reacties op Vaccineren als nieuwe verkoop-hit? 150 concerns veranderen marketingcampagnes in vaccinatiepropaganda

  1. Henk der Niederlánder zegt:

    Als je dat hiertegen af zet is het een kwestievan de laatste gekken aan de sspuit helpen.

    Waarom ze vaccinatie nooit kunnen verplichten, al willen ze ons doen geloven van wel!


    Alles moet uit de kast getrokken worden om het laatste beetje verzet proberente doorbreken.
    Ik vraag me af hoeveel deze bedrijven betaald krijgen om dit te promoten.

    Like

  2. Bert zegt:

    Ik ben het nog niet tegen gekomen in een reclame.
    Maar wel achterlijk dat ze zich daarmee bezig houden.
    Ben & Jerry was hier vooral mee bezig over BLM en klimaat.
    Nou de rest dus ook nog.

    Like

  3. jan-47 zegt:

    boycotten die handel

    Geliked door 2 people

  4. Klaas zegt:

    Geliked door 2 people

  5. saddy zegt:

    Je kunt met je benen stemmen maar ook met je portemonnee

    Like

  6. pepo Copyright zegt:

    Degene die zich wilde vaccineren hebben zich al een tijdje geleden gevaccineerd.

    De on gevaccineerde hebben hier bewust over nagedacht en hoe langer in de tijd hoe méér ze dit gaan weigeren.

    Daar zal geen campagne tegen opgewassen zijn.

    Geliked door 2 people

  7. Boike zegt:

    De maatschappij wordt stap voor stap grimmiger. De gelijkenis van deze tijd met de tijd van vlak voor WO-2 wordt alsmaar duidelijker.

    Ik vertrouw erop, dat er spoedig een lijst beschikbaar komt van bedrijven die zich verlagen tot dergelijke discriminerende praktijken. Met die lijst in de hand is het tamelijk gemakkelijk om de producten van die duivelse schoften te boycotten. Ik hou er al rekening mee, dat de producten van die schurken-bedrijven reeds besmet zijn, om ons ook via het voedsel te transhumaniseren.

    Geliked door 1 persoon

  8. Cathja zegt:

    Hier word ik nou straal misselijk van! Als ik dit soort ‘grappen’ in de supermarkt tegenkom, boycot ik het voorgoed. Ze lijken wel gestoord, al die bedrijven! En dan die rare slogans….. Zum kotzen!

    Like

    • Bert zegt:

      Er blijft wel steeds minder over wat je dan nog kan aanschaffen.
      Hier een lijst van bedrijven hier mee bezig zijn.
      Het zullen er vast nog veel meer zijn.
      De Lidl staat daar ook bij.
      Daar kwam ik toch nooit omdat het daar altijd vreselijk druk is met wat ik mee neem.
      Vodafoon, Shell, Michelin banden, Persil en vele andere waarvan de meeste wel iets van hebben of van kopen.
      En heel veel andere merken hebben daar ook wel via via iets mee te maken.
      Boodschappen doen gaat dan wel heel erg moeilijk worden om dat uit te zoeken.
      Iedereen koopt ook nog steeds kaas terwijl dat altijd halal is.
      Dus tot hoe ver gaan principes dan. Koop dan ook geen kaas meer.

      https://image.gscdn.nl/image/afb8190d1d_Screen_Shot_2021-12-07_at_14.53.33.jpg?w=600&s=ae39008311927a9eba44483635ff0b8c

      Like

      • Cathja zegt:

        @Bert op 8 december

        Eerlijk gezegd wist ik dit allemaal niet, en inderdaad, het wordt zeer lastig om nog boodschappen te kunnen doen.
        Pluis jij wel allemaal uit waar je je boodschappen haalt dan? Het gaat kennelijk om heel veel bedrijven die aan de verkeerde kant stonden. Op de markt (o.a. bij de kaasboer) kom ik ook al jaren niet meer. Het wemelt van de niet-Nederlanders die zichzelf belangrijker vinden dan anderen. Ze kijken je rechthebbend aan.
        Principieel boodschappen doen is dus niet gemakkelijk meer. Steeds duiken er weer nieuwe dingen op waar we niets van wisten, en die je dwingen tot het maken van keuzes. Hoelang kun je je principes nog volgen?

        Like

      • delamontagne zegt:

        Nou lees ik je verontrustende bericht over “Lidl”, maar vooral over de kaas.
        Die zou altijd “Hallal” zijn.
        Ik heb net zo’n pakje NL-kaas opengemaakt maar kan nergens op verpakking vinden dat Hallal is. [ dat moet er toch opstaan ? ] Ik ben n.l. een Fanatieke moslim/islam/hallal verafschuwer……….
        Wat Lidl betreft, zijn die winkels bij jullie ook zo groot en uitgebreid als hier ?
        Ik koop ook bij Lidl vanwege het bier om de paar weken want is in andere stad.
        Dat Franse bier is niet te zu$%ên, niet te drinken vind ik.
        En de Lidl hier verkoopt Duits bier.
        Ik vind het een prachtzaak, lijkt wel Le Clercq.

        https://www.lidl.fr/catalogue-de-la-semaine/catalogue-de-la-semaine-du-15-12-au-21-12/view/flyer/page/1

        Geliked door 1 persoon

      • Bert zegt:

        Voor zover ik weet is alle kaas wat hier verkocht wordt halal.
        En dat staat er niet op.
        Dit moet hier al eens vermeld zijn ergens.

        Ik ken geen Frans bier, is dat echt zo vies?
        Bier is toch bier zou ik denken.

        Geliked door 1 persoon

  9. Jan zegt:

    Gratis pizza als je de naald in je arm laat zetten.

    WATCH: California mother says her 13-year-old son’s public school pressured him into getting vaccinated, telling him “don’t say anything.”

    Like

  10. johannes zegt:

    mooi dan is tenminste duidelijk welke producten we in de schappen laten liggen als het er zo levensgroot op staat

    Like

  11. Julia zegt:

    Misselijkmakende bedrijven maar ja ze zullen er wel een flink centje voor krijgen. Voor mij geen enkel produkt van dit soort misselijkmakende bedrijven waaronder uiteraard veel multinationals zitten. Zij zien de macht die zij krijgen in de nabije toekomst vandaar dat eerst alle klein en midden bedrijven om zeep moeten worden geholpen. O.a. in Noord Holland waar een mooi familiebedrijf jaren populair was supermarkt Deen is vervangen door het lichtblauw van AH dat als eerste aan alle linkse deugregeltjes mee werkt en flink verdient aan de vaak te dure levensbehoeften. De mensen zouden dit soort ketens moeten boycotten zodat ze vanzelf wel weer hun biezen kunnen pakken.

    Like

  12. Bas zegt:

    Wybren van Haga:

    Overledenen onder de 50 jaar in Nederland in 2020:

    #COVID19 : 137
    Accidentele vergiftiging : 179
    Verkeersongeval : 241
    Hart en vaatziekten : 562
    Zelfdoding : 800
    #Kanker : 1526

    Like

  13. oprechtegeus zegt:

    Dr. Oetker kan de naam nu met recht veranderen in “Dr. dood”. Hoe haal je zulks in je hersenen!!

    Like

  14. ronjaspers zegt:

    Veel multinationals bedrijven zijn aangesloten bij de NWO kliek,dus is het niet vreemd dat ze de dodelijke corona vaccinazi,s promoten.

    Like

  15. Bob zegt:

    Ze moeten wel erg met de ongevaccineerden
    in hun maag zitten, anders was dit niet
    nodig geweest.
    Gaan de gevolgen van Mengele spuit nu
    al zichtbaar worden.

    Like

  16. Zijlstra zegt:

    Dr. Oetker of de oprichter van dit bedrijf heeft nog Joodse roofkunst in bezit.

    Like

  17. Johan zegt:

    Check op finance.yahoo.com het bedrijf > klik op holders (aandeelhouders) en zie wie de eigenaren zijn. Veelal zijn de grootaandeelhouders Blackrock en Vanguard investeringsfondsen. Dit zijn fondsen van het kartel.

    Like

  18. Wappieman zegt:

    @droevige mof
    Was het toen niet zo dat feitelijk elke Duitser nazi
    of sympathisant MOEST zijn ?
    Ik vrees als je niet VOOR hen was , je TEGEN hen was , en dat je dat vroeg of laat op het bureau van
    de Gestapo uit kon gaan leggen !
    Zie ik dit verkeerd , of is mijn vermoeden juist ?
    Ik denk dat zo’n 70 procent van de Duitsers maar
    ” meedeed ” om geen gelazer te krijgen , precies zo
    als nu met dat kut-coronaprikkie !

    Like

  19. Pingback: Woolworth in Duitsland stapt naar de rechter: 2G schending van gelijkheidsprincipe, beroepsvrijheid en eigendomsgarantie | E.J. Bron

Plaats een reactie