1. De vertalingen/artikelen op deze site geven niet per se de mening van de vertaler/webmaster weer.
2. De eigenaar van deze site is niet verantwoordelijk voor de inhoud van reacties op artikelen.
3. Antisemitische, anti-Joodse, anti-Israëlische, antizionistische en racistische comments worden op deze site niet getolereerd!
4. Op deze site wordt met open vizier gediscussieerd en er wordt NIET op de man/vrouw gespeeld! Dat recht heeft alleen de webmaster.
5. Appeasement van en propaganda voor de islam is ongewenst, evenals het PVV- en Wilders-bashen!
6. De webmaster behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen comments te verwijderen en/of reageerders een ban te geven.
Indien u “E.J. Bron”, dat bij WordPress is ondergebracht, leest en reageert op de “E.J. Bron”- artikelen, doet u dat vrijwillig en is uw IP-adres en emailadres – indien u dat vermeldt – bekend en wordt opgeslagen. Ook de (nick) naam waaronder uw post wordt opgeslagen. “E.J. Bron” zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, tenzij op uw eigen nadrukkelijke verzoek. Indien u zich opgeeft voor het ontvangen van de nieuwe artikelen per email, zal “E.J. Bron” ook die gegevens nooit aan derden geven. We houden uw gegevens privé, tenzij de wet of rechterlijke macht ons dwingt uw gegevens aan hen te verstrekken. Datalekken in het systeem vallen onder de verantwoordelijkheid van WordPress.
De commentaren op "E. J. Bron" worden gemodereerd. Maar E. J. Bron heeft ook nog een full time baan naast het beheer van zijn weblog. Als er dus eens een commentaar doorheen glipt dat op enige manier niet door de beugel kan, dan betekent dat niet dat het commentaar de goedkeuring van de webmaster heeft
Voeg je bij 1.287 andere abonnees
Sympathisanten van de website "E.J. Bron" kunnen doneren via een bankoverschrijving. Mail naar bron.contact@gmail.com voor het rekeningnummer.
Bij voorbaat dank!
Webmaster E.J.
Rot maar op met AH hun zooi. Ik kom er helemaal niet meer dan hebben zij ook niets als stakeholder van het WEF.
LikeGeliked door 8 people
Was er laatst toevallig. Nog maar 1 gewone kassa de rest zelfbediening. Ik weet niet meer waarom ik daar was. Moest wel belangrijk zijn want ik mijd de AH al een tijdje ivm electronisch betalen.
LikeGeliked door 1 persoon
Goed zo Andre, stemmen met je beurs noemen we dat, veel effectiever als het stemhokje…
LikeGeliked door 5 people
Ik ga om die reden nooit naar AH en Lidl.
Ik betaal liever wat meer zonder al die apps op mijn telefoon.
Dit is precies hoe ze mensen met zachte hand een richting in duwen.
Ik ga nergens kopen waar ik een app nodig heb of waar ik niet cash af kan rekenen
LikeGeliked door 2 people
Sinds wanneer heb je bij AH en Lidl een app nodig?
LikeLike
A H is Adolf Hitler het is een wefwinkel van de insecten kwekers
LikeGeliked door 3 people
Digitaal zegeltjes sparen bij Appie Happie ?
Dat zootje kan wel gek worden.
Het enige wat ik óóit gespaard heb zijn : sigarenbandjes, sigarettendoosjes en postzegels. Met de eerste twee stopte ik toen ik plm. 12 jaar was en postzegels sparen deed ik tot wen aantal jaren geleden toen kon iedereen z’n eigen zegel maken met een foto van hem/haar erop !
Ik zag de meest afzichtelijke zegels voorbij komen, momenteel weer één met een vent waarvan men zegt dat hij “koning” heet, ik heb er niks mee (met die vent) dus ik stuur geen post meer, maar alles per email.
(hoewel : eerlijk = eerlijk, soms stuur ik wel eens een kaartje naar een bevriend persoon, mét een zegel erop)
LikeGeliked door 2 people
Appie kan de pot op met de digitale trucjes.
Appie heeft de narrencap opgezet en loopt nu als een idiote zot vrolijk dansend en zwaaiend met agenda 2030 in de hand voor de ruttige fanfare, om de klanten de digitale zegeltjes door de strot te duwen.
Helaas is de grootgrutter de eerste en belangrijkste les uit de master-class MARKETTING vergeten.
Kom uit je ivoren toren en kijk niet op je klanten neer,
Zet je klanten op een voetstuk en zie hun behoeften, belangen, wensen, verlangens, problemen en moeilijkheden. En kom met een passend antwoord.
Zakenman, jouw belangen zijn niet het dienen van een ruttige overheid, maar wel het dienen van je klanten.
Waar komt je bussiness vandaan ???
Juist ja, van je klanten.
Wat zijn klanten ???
Moeilijkwe vraag hè ???
Wat is het Engelse woor voor klant ???
Client ???
Nee, dat is Amerikaans.
Het Enhelse woord voor klant is “CUSTOMER”.
Dat is afgeleid van “custom”.
Wat betekent custom ???
Weet je het niet ???
Wel, custum betekent gewoon of gewoonte.
Een klant, een customer is dus een gewoontenaar.
Iemand, die uit gewoonte bij jou komt kopen.
Daar hoef je helemaal niets voor te doen.
Hij komt vanzelf.
Een klant, een customer, een gewoontenaar, moet je eren.
Die moet je onder de kin kietelen.
Als je een gewoontenaar tegen de haren in strijkt, gaat hij nadenken
en bedenkt dat hij zijn business ook elders kan onderbrengen.
Enig idee hoe duur het kost, om een nieuwe klant te maken ???
Iedere klant is koning, behandel hem als zodanig.
Een klant heeft altijd gelijk, ook al heeft hij het niet.
Dwing een klant, een gewoontenaar, nooit of te nimmer.
Duw een klant, een gewoontenaar, nooit iets door de strot.
Zet je klanten op een voetstuk en zie hun behoeften, belangen, wensen, verlangens, problemen en moeilijkheden. En kom met een passend antwoord.
LikeGeliked door 6 people
De reclame met de irritante schoonmoeder / moeder vind ik geen succes maar het is denk ik opzet dat die dame irritant is
LikeLike
Ik hoop van harte dat zoveel mogelijk mensen daar niét aan mee doen.
Boycot AH met z’n allen, dat is de énige manier. Lekker langs de boeren en tuiders, contant betalen en op de fiets.
Drie vliegen in één klap😀
LikeLike