Verschil? . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t F.G.

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Verschil? . . .

  1. lone zegt:

    goeie want gewoon waar :
    dezelfde soort aandachtshoe*erij — maar nu gelegaliseerd .

    Geliked door 1 persoon

  2. ronjaspers zegt:

    Ik kan mij niet herinneren dat ik iemand toestemming heb gegeven,om die foto van mij in mijn regenjas hier te plaatsen.

    Geliked door 4 people

  3. Ravian zegt:

    Dit is feitelijk al jaren geleden begonnen, toen islamieten hun zwaar minderjarige “bruiden” in Nederland mochten importeren, en dus onder het moto “vrijheid van geloof” straffeloos kinderen mochten neuken.
    Dat is waar de Nederlandse samenleving de gladde helling op is gegaan, en dit soort zieke zaken is wat je daar van krijgt.
    En denk echt maar niet dat dit het eindstation is, we zijn pas net begonnen met glijden…

    Geliked door 2 people

Plaats een reactie