1. De vertalingen/artikelen op deze site geven niet per se de mening van de vertaler/webmaster weer.
2. De eigenaar van deze site is niet verantwoordelijk voor de inhoud van reacties op artikelen.
3. Antisemitische, anti-Joodse, anti-Israëlische, antizionistische en racistische comments worden op deze site niet getolereerd!
4. Op deze site wordt met open vizier gediscussieerd en er wordt NIET op de man/vrouw gespeeld! Dat recht heeft alleen de webmaster.
5. Appeasement van en propaganda voor de islam is ongewenst, evenals het PVV- en Wilders-bashen!
6. De webmaster behoudt zich het recht voor om zonder opgave van redenen comments te verwijderen en/of reageerders een ban te geven.
Indien u “E.J. Bron”, dat bij WordPress is ondergebracht, leest en reageert op de “E.J. Bron”- artikelen, doet u dat vrijwillig en is uw IP-adres en emailadres – indien u dat vermeldt – bekend en wordt opgeslagen. Ook de (nick) naam waaronder uw post wordt opgeslagen. “E.J. Bron” zal uw gegevens nooit aan derden doorgeven, tenzij op uw eigen nadrukkelijke verzoek. Indien u zich opgeeft voor het ontvangen van de nieuwe artikelen per email, zal “E.J. Bron” ook die gegevens nooit aan derden geven. We houden uw gegevens privé, tenzij de wet of rechterlijke macht ons dwingt uw gegevens aan hen te verstrekken. Datalekken in het systeem vallen onder de verantwoordelijkheid van WordPress.
De commentaren op “E. J. Bron” worden gemodereerd. Webmaster E. J. Bron heeft andere verplichtingen naast het beheer van zijn weblog. Als er dus eens een commentaar doorheen glipt dat op enige manier niet door de beugel kan, dan betekent dat niet dat het commentaar de goedkeuring van de webmaster heeft
Sympathisanten van de website "E.J. Bron" kunnen doneren via een bankoverschrijving. Mail naar bron.contact@gmail.com voor het rekeningnummer.
Bij voorbaat dank!
Webmaster E.J.
Geweldig mooi nieuws, moet ook maar overwaaien naar ons hier, net als alles altijd overwaait naar hier zoals linkse hobby’s vooral. Nu maar eens dit soort goed iets.
LikeLike
Menig politicus en acteur, twee woorden voor één persoon, wil er niet meer aan herinnerd worden dat ze twee jaar geleden betrokken waren bij de vaccinatiecampagne. “Duitsland stroopt de mouwen op” was de naam van het spel. Lachende, blije mensen lieten ons een pleistertje op hun bovenarm zien. Een prikje en je had het goed gedaan.
Nu doen ze er alles aan om de foto’s van het internet te laten verdwijnen. Google helpt ze, duckduckgo niet.
LikeLike
We leven momenteel in hele rare tijden.
Als een minderheidsgroepering opeens een hoop kabaal gaat maken, zijn er altijd weer idioten, die menen, dat er iets groots in beweging is gezet. Ze overschatten de situatie en menen mee te moeten gaan in de hysterie.
Zo ook Budweiseer. De nieuwe leiding deed geen echt marketing onderzoek, maar zette de narrenkap op en ging vrolijk dansend voor de fanfare der transgender-idioten uit.
Maar de grote massa, waar Budweiser zijn business vandaan haalt, hebben niets met het transgender-gedoe. En dat zeker in niet Amerika, in de Zuidelijke staten, waar de bevolking nogal conservatief en “baptistisch” (calvinistisch) is. Het is daar bijna net zo erg als op de bijbelbelt bij ons.
De bevolking aldaar staat beslist niet te trappelen op acceptatie van het transgenderisme. Integendeel, ze zullen het afwijzen. Vereenzelvigen met een product, dat het promoot, is dus wel het laatste, dat ze zullen doen.
Zaken doen is niet zo eenvoudig. Je succes hangt voor een belangrijk deel af van je kennis en inzicht in de markt. Een verkeerde beslissing kan desastreus uitwerken. Het probleem bij Budweiser is daarvan een prima voorbeeld. Aan kennis en inzicht in de markt ontbreekt het bij de feministe, Alissa Heinerscheid, de recent benoemde vice-voorzitter, kennelijk nogal.
Er zijn een aantal goede vuistregels. Wees voorzichtig met de waan van het moment. Promoot geen religieuze, politieke, of sociale ideologie. Zet je klanten niet voor het blok. Laat keuzes aan de klant. Geef niet af op een concurrent. Zet je klanten niet af. Strijk je klanten niet tegen de haren in, maar kietel ze onder de kin. De klant heeft altijd gelijk, ook al heeft hij het niet.
LikeGeliked door 3 people
Aldi Utrecht heeft eigenlijk een gelijksoortig probleem in huis gehaald. Ze zijn op de toer van de AI (Automatische Intelligentie) gegaan.
Om de winkel te mogen betreden, moet je je identificeren met een QR code. Zo’n 475 surveillance camera’s met 3D scanning houden je in de gaten. Er zijn geen kassa’s. Als je de winkel verlaat wordt het verschuldigde bedrag automatisch van je credit card afgeboekt.
Leuk hè, die hypermoderne technologie. Maar wel erg onmenselijk. De klanten blijven dus weg. Het management had een idioot idee, maar blijkbaar geen kennis en inzicht in de markt.
Je moet je klanten nooit tegen de haren instrijken.
https://nieuwrechts.nl/91271-klanten-blijven-massaal-weg-bij-utrechts-surveillance-supermarkt-aldi-met-475-cameras-
LikeLike
Bud was en is sowieso mierenpis… niks lekkers aan en Bud was ooit gejat
naam Budweiser door Anheuser Busch duitse immigranten,
Budweiser Budvar pils uit Chechslowakie is de echte en smaakt 10 keer
beter. Ik heb ze beide gedronken.
LikeLike
@ stradivotsi 19 april 2023 om 17:16
Amerikaans bier is sowieso niet te zuipen. Maar dat is een andere discussie.
LikeLike
Nike kon zich met deze actie ook nog wel eens goed in de voet schieten.
Ik kocht dat merk al nooit, want als zij willen dat ik zo prominent met hun logo op mijn kleding moet rondlopen, ik van mening ben dat ze mij moeten betalen.
LikeLike
Heel goed nieuws goed voorbeeld doet volgen.
LikeLike
Geen nicht op mijn blik
LikeLike