Bewijs . . .

Er is geen bewijs dat de vaccins ook maar één leven hebben gered… Er is echter genoeg bewijs dat ze aan velen een einde gemaakt hebben!!!

Geplaatst/vertaald door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

6 reacties op Bewijs . . .

  1. johannes zegt:

    ik ben blij dat ik die rotzooi niet in mn lijf heb in elk geval , hoef ik me daar geen zorgen over te maken, precies de reden waarom ik het niet nam
    Wat er niet in zit kan ook geen schade toebrengen…..

    Geliked door 3 people

  2. Julia zegt:

    Zet dat kale hoofd van Kuipers er bij die vent is doorgeslagen en een misdadiger tegen de menselijkheid het die met zijn nieuwe wet nog meer onderdrukking door dramt. Uiteindelijk zat deze kale rotzak ook al binnen het OMT waar hij zijn dicatuur toen al liet zegevieren.

    Geliked door 2 people

  3. Ravian zegt:

    Yep, en tevens genoeg bewijs dat ze er aan nog veel meer een einde gaan maken.
    We zitten pas in de beginfase van deze massamoord, de meeste slachtoffers moeten nog gaan vallen.
    Hoog tijd de verantwoordelijken op te hangen dus.

    Geliked door 4 people

    • apollonia652014 zegt:

      Of dat gaat gebeuren is nog maar de vraag. Zolang leger, politie en rechters etc tot de wef club d666 behoren zullen ze overal mee wegkomen.

      Like

  4. Alphons Mantel zegt:

    Europees Bureau Bijwerkingen (EUDRA Vigilance) meldt 45.000. doden door extreem veilig vaccin

    Like

Plaats een reactie