Amerikaans warenhuis daalt $ 9 miljard dollar in waarde door Pride-collectie

Mensen woedend om kinderkleding met vlinders en regenbogen

Het Amerikaanse warenhuis Target heeft zichzelf flink in de vingers gesneden met een nieuwe collectie. De Pride-collectie van de keten viel niet in goede aarde, waardoor het bedrijf afgelopen week 9 miljard dollar in waarde is gedaald dankzij woedende klanten. Dat meldt Outkickeen alternatief nieuwsplatform dat naar eigen zeggen een tegengif is tegen de mainstream media.

Vanwege Pride Month in juni besloot het warenhuis een speciale Pride-collectie te lanceren. Daarin zaten onder andere zwempakken met een ‘tuck-friendly’ kruis voor transgender vrouwen, unisex kleding, koffiemokken met vrolijk vormgegeven slogans als ‘superqueer’ en een lijn kinderkleding met zeemeermensen, vlinders en een sporadische regenboog. Fox News deelde al eerder foto’s van de merchandise.

Lees verder>>>

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

5 reacties op Amerikaans warenhuis daalt $ 9 miljard dollar in waarde door Pride-collectie

  1. Peter. zegt:

    Manangers ,denk dat deze zijn langste tijd wel gehad heeft .Normaal denken doen er steeds minder .

    Geliked door 1 persoon

  2. Fran zegt:

    Wat vinden die aandeelhouders nu van de politieke standpunten die de ceo’s en directies van die bedrijven innemen en uitvoeren?
    Waarvoor zijn die bedrijven eigenlijk op aarde?

    Geliked door 1 persoon

  3. Boike zegt:

    De ratten van Target hadden een klok horen luiden, maar wisten niet waar de klepel hing.
    Ze pasten een marketing truc toe: “inspelen op een maatschappelijke ontwikkeling”.
    De Main Stream Media stonden bol van de activiteiten van het homoalfabet.
    Daar wilden ze dus heel graag op inspelen, maar vergaten hun huiswerk te doen.
    Ze zetten de duivelse narrenkap op en gingen vrolijk dansend voor de fanfare uit.
    Maar de ratten hadden niet in de smiezen, dat het duivelse propaganda was.
    Een propaganda, die niet breed door de klanten werd gedragen.
    Het merendeel van het kopend publiek is namelijk niet van het homoalfabet.
    De meeste mensen moeten helemaal niets hebben van het transgender gedoe.
    Dus in plaats van een marketing hype, werd het een fiasco.
    Een fiasco kost altijd heel erg duur.
    Het vertrouwen van de klanten was zwaar geschonden.
    Hoeveel marketing moet je er tegenaan gooien, om dat vertrouwen terug te winnen ???
    Met de narrenkap op voor de fanfare uitlopen is nog nooit een goed idee geweest.
    De wijze les leert terughoudendheid betrachten i.p.v. meelopen met de waan van de dag.

    Geliked door 1 persoon

  4. Wim zegt:

    Zie ook de boycot van Bud Light bier in Amerika, toen dat op de woke tour ging. De verkoop daalde dramatisch, de mensen daar pikken het niet.

    Geliked door 1 persoon

  5. Ravian zegt:

    .”Sinds we deze collectie hebben gelanceerd, krijgen onze teamleden steeds vaker te maken met bedreigingen. Ze voelen zich niet meer veilig op de werkvloer”

    Dat krijg je er van als je pedofilie verkoopt, dan loop je het risico klappen op te lopen, en geheel terecht overigens.

    Geliked door 2 people

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s