Spijt . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Htskday”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

12 reacties op Spijt . . .

  1. delamontagne zegt:

    Ik ken er een die geen spijt heeft zich niet met die Troep te hebben laten inspuiten……………!
    Wie ………….?
    Ikzelves

    Geliked door 4 people

  2. Harry zegt:

    Ik ken niemand die spijt heeft , maar dat kan toeval zijn !
    Als ongevaccineerde zeggen mensen soms wel dat ze ook de spuiten niet genomen hebben , maar op een of andere manier hangt niemand dat graag aan de grote klok .
    Ik ken ook iemand , die niet gevaccineerd was , maar wél ernstig ziek geworden is , in coma gelegen zelfs en die is nog steeds blij dat ie die spuit niet genomen heeft .
    Ze scholden hem uit , hij was gek en zo .
    En nu komen steeds meer gevaccineerden hem vertellen dat ze het nu
    toch wel begrijpen !
    Mensen laten zich veel te gemakkelijk beïnvloeden door de overheid .

    Geliked door 3 people

    • delamontagne zegt:

      Als ik de reacties van o.a. hier op Blog vanaf begin volg, heb ik min of meer begrepen dat in NL de “DWANG” groter was dan hier in Fr.
      Maar je laatste zin ( nou die ken ik ook, onbegrijpelijk soms )
      Zo ’n echtpaar hier, hebben 2e huis en kwamen ’22 in de lente hierheen.
      De man ( had zich pas ervoor in NL die giftroep laten toedienen ! ) hier aangekomen werd gelijk doodziek en moest met Ambulance naar Ziekenhuis, week ingelegen, bloedproppen in bloed.
      Mnden later kwamen de Boosters, ik kreeg mailtje vanauit NL:”B.., heb jij ook al je boosters gehaald ? “…
      Ik schreef terug:”Nee ik ben geen speldekussen en die oppeppers van de overheid hoef ik niet.

      Like

  3. Julia zegt:

    Tot op heden niemand wel veel gevaccineerden die spijt hebben doordat zij o.a. door de giftige vaccinatie veel gezondheidsklachten hebben gekregen.

    Geliked door 3 people

  4. bobzelf zegt:

    SPIJT HEBBEN ?? WHAHAHAHAHA SPIJT HEBBEN ??

    IK BEN ALLEEN MAAR VRIENDEN KWIJT GERAAKT
    OMDAT IK . DIE LUL MET DIE GROTE MUIL IN ATHENE
    NIET VOOR EEN SPUIT GING .
    EN MIJN MEISSIE NIET. EN DOCHTER NIET. EN MIJN ZUS NIET EN BABOUSKA NIET

    EN AL MIJN GRIEKSE OUWE BURRTJES OOK NIET .
    ZELFS NIET TOEN ZE IEDERE MAAND EEN BOETE KRETEN
    MET INHOUDING VAN HUN ZEG MAAR AOW HIER

    IK DOE NU ALS OUWE LUL DUS ZEG MAAR 67 JAAR AAN SPORT..
    VOETBAL CRICKET EN RUNNING LONG DISTANCE

    NOOIT IN MIN HELE LEVEN TOT MIJN 72 E

    IS ER IEMAND IE IK KEN . DOOD NEERGEVALLEN DANWEL DOOD OMGEPLEURDD
    DAN WEL OPGENOMEN MET EEN INFARCT IN HOOFD. DAN WEL HART

    WAAROM PLEUREN ZE DE LAATSTE JAAR DAN WEL BIJ BOSJES OM . EN ALLEMAAL “”GEVACCINEERD “”

    VRAAG ER NIET NAAR. U KRIJGT .NOOIT GEEN ANTWOORD

    OVERDODEN ??? WAAR . WANNEER. ZE ONTKENNEN ALLES .

    ZO IS DE ZIEKTE VAN “”PLOTS “” ONTSTAAN

    EN NIEMAND LEGT DAT DOODSHOOFD. MR. NEURENBERG 2.0
    DIE NIEUWE DR . MENGELE

    “”HET VUUR AAN DE SCHENEN “””

    DE NIEUWE SPUIT KOMT ERAAN . IK ZWEER HET U ..

    IK ZOU ALVAST IN DE RIJ GAAN STAAN WHAHAHAHHAA

    NEDERLAND “”DE FAMIIE OETLUL “”

    Geliked door 5 people

    • Htskday zegt:

      Gisteren nog bij ons in de straat, een gezonde vent, ongeveer een jaar geleden prikjes gehaald, daarna het hele jaar allerlei klachten, gisteren dus de pijp uit.
      Verband met de prikjes?? wordt niet over gepraat, wij zeggen maar niks..

      Vrienden?
      Ik had er al weinig, nu helemaal nul!!
      Nieuwe “vrienden”… onvindbaar…
      Allemaal het zelfde.. allemaal linkse hersendoden.
      Ze zoeken het zelf maar uit..
      Maar gezellig is anders…

      Geliked door 4 people

  5. Boike zegt:

    Ik ken geen mensen, die spijt hebben zich niet te hebben laten prikken.
    Ik ken wel heel veel mensen, die spijt hebben zich wel te hebben laten prikken.

    Geliked door 5 people

  6. koddebeier zegt:

    Ehhhhhhhhhhhh, Niemand !!!!

    Geliked door 3 people

  7. D. G. Neree zegt:

    Ik ken niemand die spijt heeft. Wel andersom, spijt dat ze zich hebben laten inenten. Ik ken ook meerdere mensen die slecht reageerden op de spuiten en ik ben geen dokter, maar in mijn omgeving toch wel veel “onverklaarbare” doden. 2 mensen met plotselinge kankeruitbraak (binnen enkele weken dood) en ik hoor van mensen die ik ken dat ze ‘plotseling’ zijn overleden. De zuster van een vriendin is laatst om onverklaarbare reden neergestort met haar zweefvliegtuig. Ze is op haar hoofd terecht gekomen waardoor er niet te achterhalen was of ze een herseninfarct had, maar ze was een ervaren vlieger. het was bij een vliegvel nabij Arnhem.
    Enfin, geen enkele spijt dus en ik kijk met verwondering terug op de afgelopen drie jaar toen de wereld veranderde in een combinatie van een openluchtgevangenis en een krankzinnigengesticht. Mocht er straks weer een nepnoodtoestand uitgevaardigd worden dan krijg ik nu al lachkriebels, hoe verschrikkelijk het ook is.

    Geliked door 2 people

  8. Léon van Duren zegt:

    GEEN!!

    Geliked door 1 persoon

  9. Lis zegt:

    Geen mensen die spijt hebben dat ze zich niet hebben laten prikken. Ook geen mensen die spijt hebben dat ze zich wel laten prikken. Maar wel veel ‘onverklaarbare’ doden, gevallen van ernstige hartaanvallen, herseninfarcten, kanker en mensen die zich meerdere keren per jaar ziek melden. Terwijl deze ‘ongeprikte’ al jaren kerngezond is, zelfs geen verkoudheid gehad de afgelopen jaren.

    Like

Plaats een reactie