VIDEO – Naftali Bennett boort vijandige Sky News presentator de grond in: “Are you kidding me?”

 

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

15 reacties op VIDEO – Naftali Bennett boort vijandige Sky News presentator de grond in: “Are you kidding me?”

  1. Edwin Lauxen zegt:

    Naftali, Je krijgt vast geen baan bij de N.O.S 😉

    Like

  2. Hier mijn email zojuist aan ambasadeur Haim Divon

    Beste ambassadeur Divon

    Allereerst succes gewenst met de strijd in het onschadelijk maken van de vele islamitische terreurgroepen die Israel en de vrije seculiere westerse beschaving met een 1400 jarige demonische cult van de dood in haar existentie bedreigen. .

    Het onder druk van Condoleezza Rice genomen besluit om de terreur gebieden in het zuiden grenzend aan Egypte blijvend weer te verlaten moet dringend en onvermijdelijk terug gedraaid worden, de arabieren die willen emigreren daartoe gefaciliteerd en net als het gebied ten oosten van Jerusalem ook voor nieuwe westerse kolonisten toegankelijk gemaakt. Daarin steun ik Caroline Glick en haar one state solution.

    Zelf zet ik mij al jaren 14 uur per dag 7 dagen per week in om met name het nieuws rond Israel in relatie tot de wereldwijde islamitische oorlog aan mijn 2.400 Facebook vrienden te sharen.

    Facebook heeft echter mijn account maandag 21 juli om 17.30 disabled met daarop een zwart wit foto van de ruines van Palmyra .

    Op mijn request om mijn account weer te enablen heb ik van Facebook geen reactie meer ontvangen.

    Ik heb hierover emails gestuurd aan leden van de Eerste en Tweede Kamer waaronder die van de PVV en meneer Wilders. Maar ook aan Pamela Geller Robert Spencer Bert Bron, Likoed Nederland en vele andere sites zoals Bare Naked Islam, Gateston, Creeping Sharia, enz.

    Ook minister president Mark Rutte heb ik een dergelijke dringende email gestuurd.

    Uiteraard wil ik mijn facebook account dringend terug om mijn strijd tegen de islam en voor israel te continueren. Ondertussen ga ik verder op https://plus.google.com/u/0/108986434401998860626/posts

    Like

  3. catharina zegt:

    Het linkse wensdenken is nog zo verankerd in vele geesten dat de waarheid die Naftali en het Joodse volk leeft, te beangstigend is om binnen te laten komen. Het gezicht van dat vooringenomen NOS-wezen Hoogstraten staat iedere dag “droeviger” terwijl zij haar langdurige verslagen van “de Palestijnse ellende” uitmeet. ZIj kent de “leugen “inmiddels maar o.g.v. haar salaris verspreid ze een andere leugen. Zo rollen de NOS-wagens…….

    Like

  4. cat zegt:

    Naftali a Hero. Klink klare taal die het Westen niet wil horen of wil begrijpen. Israel geeft ons een voorbeeld:how to deal with crazy, mad, bood thursy muslims: bomm them ! And protect yourselfs. Maar ach, wij willen hier zo graag over praten en debatteren, bla bla bla.
    ben de islam spug en spug zat. Ook de linkse meute.

    Like

  5. DIT noem ik nu een realistisch onderbouwd antwoord! Beter kan het niet…. Ze moesten zulke hersenloze presentatoren onmiddellijk ontslaan!

    Like

  6. Pingback: GEWELDIGE VIDEO: “ARE YOU KIDDING ME?” | eunmask

  7. Trucker zegt:

    Ik zie daar een volgevreten met make up bewerkte islamofiele linkse nicht zitten die zijn morele verontwaardiging uit over het “disproportioneel gebruik” van geweld…
    Die raddraaaier zit daar enkel omdat hij dagdagelijks gemanipuleerde feiten en/of regelrechte leugens verkoopt en dan bedoel ik niet enkel in relatie tot Israël.
    Het IDF gebruikt de mate van geweld die ze nodig achten en houd de slachtoffers beperkt.
    Indien hamas geen menselijke schilden zou gebruiken was het dodenaantal minimaal.

    Like

    • paulzwueste zegt:

      Trucker. Je hebt net als ik ook de beelden op de achtergrond gezien van de inslaande Israélische missels! Kijk, dáár gáát het om. Verder is het gelul en de buitenproporsionele leugens van deze met hormonen volgevreten USA-rotzak van generlei belang.
      Israël gaat door en zij kunnen bonen vreten. So what!? Israél heeft USA eindelijk kort en bondig duidelijk gemaakt dat zij niks meer met dat USA-soort te maken willen hebben.
      Dit hadden zij al jaaaren geleden moeten doen. Israël kan uitstekend voor zichzelf zorgen. Eindelijk!!!!!

      Like

  8. Ach, deze skynewsman heeft ook een hypotheek af te lossen…

    Like

  9. Jan zegt:

    Hamas’ artillerie in huis schiet op Israëlische tank

    Like

    • Trucker zegt:

      vraag me af of reters (om maar één de bekeste te noemen) dit verdelen aan de nieuwsredacties.
      Hoewel de vraag stellen is ze beantwoorden.
      Bedankt Jan, deze nog niet gezien.

      Like

      • Trucker zegt:

        AAAAAAAAAch REUTERS natuurlijk wat gebeurd hier mijn keyboard laat me afgaan als een gieter 😦

        Like

  10. Jan zegt:

    Bennett nog eens tegen dom element van Skynews:

    Bennett to Skynews: “When buses exploded in London, they gave out candies in Gaza”

    Like

Plaats een reactie