Vrienden voor het leven . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

7 reacties op Vrienden voor het leven . . .

  1. karton zegt:

    Mag ik hopen dat hun leven niet ál te lang meer duurt ? Van een enkeling is ‘t gelukkig al beëindigd.

    Geliked door 1 persoon

  2. Alice zegt:

    Het bloed druipt er vanaf 😣.

    Geliked door 1 persoon

  3. skippy zegt:

    ….terroristen vanaf dag 1 dat ze het politieke veld op kwamen, en totaal ondemocratisch.

    Ik heb geen woorden meer over, geen berhoefte noch zin in discussie, luisteren naar hun standpunten waar de mijne worden weggeschreeuwd, moeite doen om iets uit te leggen. Het is nutteloos gebleken, ik stem straks nog een keer voor de PVV in de EU verkiezingen, en als het dan niet veranderd wil ik graag eender welke oorlog omarmen, laat maar komen, lijdzaam en braaf toekijken werkt niet.

    De zon schijnt, de lucht is blauw en Groen Links terreur mag wat mij betreft onder de zoden en heel gauw.

    Ik zegh het niet gauw, maar de politie mag wat mij betreft die met scherp op die ‘DEMONSTRANTEN” schieten.

    15 mei…..we wachten af.

    Geliked door 1 persoon

  4. Peter. zegt:

    Dat dit anarchistenclubje nog niet uit de 2e kamer is verwijderd mag een raadsel heten, Grote bek tegen Wilders en Baudet, het zijn zelf de grootse boeven ,Duivendak ,, Bolle Frans ,die Marokkaan met zijn Nederlands aangenomen naam ,Halsema en haar criminele familie in Amsterdam ,met pek en veren op een strontkar horen ze .

    Geliked door 1 persoon

  5. Ravian zegt:

    Extremistisch tuig…

    Geliked door 2 people

  6. ronjaspers zegt:

    Smerig terroristisch uitschot,sterf en brand in de hel.

    Geliked door 2 people

  7. scherpschutter1943 zegt:

    Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig

    Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie