FOTO: Typisch islamitisch strandplezier

Screenshot_7

Geplaatst door:

E.J. Bron

(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

16 reacties op FOTO: Typisch islamitisch strandplezier

  1. Cathja zegt:

    Sjonge, wat uitermate fijn dat je er zó ‘bloot’ bij mag lopen! Nou, zij hoeft zich in elk geval niet in te smeren, want de zon kan nergens bij, behalve dat kleine stukje van d’r gezicht dan. Ik neem aan dat manlief erbij staat in zijn korte broek? Fijn hè, die zon op je huid?
    Drie jaar geleden was ik in Zwitserland, en daar kwamen een man en (mag ik aannemen) zijn vrouw voorbij. Het was zéér warm! ‘Meneer’ droeg een heerlijke korte broek, lekker luchtig shirt, en ‘mevrouw’ droeg een blauw gewaad, met zo’n gaasje voor haar gezicht, omdat ze nu eenmaal wel moet uitkijken waar ze loopt natuurlijk. Het contrast kón niet groter zijn! Ik kreeg op slag een bloedhekel aan die man én ik zette mijn hekel aan de islam verder voort. Iedereen die voorbij gelopen was, draaide zich om en keek het stel na.
    Maar volgens mij interesseert het ze geen bal hoe ze er bij lopen. Zoals allah en mootje het willen, is het goed.
    Denken ze.

    Like

  2. maria zegt:

    Ik moet er niet aan denken! En dat ook nog zonder eten en drinken…. Maar het kan nog gekker hoor!

    Wel hartstikke romanties met zo’n mooie baardmans erbij, brrrrrr!
    Maar van dit gezinnetje heb je niet zo veel last als van hun tiener-neefjes die het strand terroriseren. Maar deze maand even niet, dankzij de ramadan!

    Like

  3. treintrien zegt:

    Die man in het rood zit ook al te kijken.
    Zo van: Dies is goed maf!

    Like

  4. delamontagne zegt:

    Ziekelijk zoiets te zien. Maar er zijn ergere.
    Ergens in Belgie????? maar niet aan de kust?

    Like

  5. Theresa Geissler zegt:

    Ja, ik weet het.
    Op zulke (kleding)voorwaarden zou ík als Moslima al helemààl niet meer naar het strand willen.
    Je gaat er door van de benauwdheid en de hitte; de ultieme foltering!
    We vragen ons zo vaak af welke vrouwen zich tot de Islam bekeren. Ik geloof warempel dat ik nu nóg een type gevonden heb: De masochiste!

    Like

    • Theresa Geissler zegt:

      3de zin van boven : door=dood.
      Sorry, het is hier ook 33 draden C.

      Like

    • Tiny zegt:

      Als ze zo nodig in die verpakking willen lopen, gun ik ze de hitte van harte,

      Like

    • Joannes den Hollander zegt:

      Theresa 14.33 Vrouwen die zich tot de islam laten bekeren zijn volgens mij vrouwen die hier om allerlei redenen onmogelijk aan een man kunnen komen. Lelijk als de nacht, vaak gepaard gaande met een minderwaardigheidscomplex, psychiatrische aandoeningen en een zeer negatief zelfbeeld.

      Ik had nooit kunnen bevroeden dat u een moslima bent.

      Like

  6. bigljohn zegt:

    Zag ik het goed ? Heeft die moslima blote voeten in open sandaaltjes ? Mag dat zomaar van haar man ? Moet ze toch oppassen (denkt haar man) dat de mannelijke strandbezoekers niet hevig opgewonden raken van haar. En dan die blote armen, half ontbloot ja ! Volgens mij denkt ze aldaar dat ze sex-apeal heeft. Haar aanblik oogt al schuldig ! Hoe zou ze al die kinderen gekregen hebben als ze altijd die vodden aanheeft ? Een kunstje wat Hans Klok niet kan evenaren. De ooievaar misschien, of ze heeft ze gevonden in een schoenendoos !

    Like

  7. treintrien zegt:

    Haha.
    De rebellenjochies hebben het ook warm:
    http://cheezburger.com/7651721984
    Zou die roze string opgevuld met zwarte sok nou tot het reguliere uniform horen?

    Ik denk niet dat ik nog één islamietje (pun intended) kan zien, zonder hieraan te denken 😉

    Like

  8. luckybee zegt:

    Wat in haar hoofd zit moet langzamerhand wel gaar kokend. In het MO moet ongeveer 50 graad celsius heet zijn.

    Like

  9. Dr. Kwast zegt:

    Waarom valt ze niet dood neer.

    Like

  10. Hoezo warm? Hier in Nederland heb je ze ook die zo erbij lopen… met die wamte…

    Like

  11. koddebeier zegt:

    Waarom is die ingepakte trol dan toch op het strand ??? ROT OP !!

    Like

  12. h.hansma zegt:

    jaja, en dan te bedenken dat die ingepakte mummies ook nog deodorant weren ? heb bij het ROC gewerkt met allerlei moslimculturen. Kennelijk is dat te westers. Hete vrouwen noem ik het maar, jak !

    Like

Plaats een reactie