Krantenbezorgers des doods

Screenshot_77

(Door: Erik60)

Deze reportages zul je niet in onze linkse van subsidie verzopen pers lezen. Want het zal en moet politiekcorrect blijven. Onrecht kan ik niet verdragen. Daarom schrijf ik graag reportages die over discriminatie gaan. Niet de politiekcorrecte discriminatie, maar discriminatie die voor de linkse goedmensch uit de verkeerde hoek komt. Het discrimineren en uitsluiten van de autochtone Nederlander op de arbeidsmarkt en elders. Ik had dit weekend een interview met een dame die al zeven jaar krantenbezorgster is. Zij is het zoveelste voorbeeld van discriminatie uit de onwelwillende dominante linkse hoek naar de autochtone bevolking toe. Bij het politiek-correcte volkje telt maar één ding en dat is: zoveel mogelijk winst maken ten koste van de veiligheid en welvaart van de weerloze autochtone Nederlanders.

Het begint nu toch echt wel de spuigaten uit te lopen hier in ons kikkerlandje. Moeten de Nederlanders geen plaats maken voor de Oost-Europeaan, is het nu ook de beurt aan asielzoekers om Nederlanders een schop onder hun kont te geven op de arbeidsmarkt. Zo had ik dit weekend een interview met Sonja (ze wil niet met haar echte naam in het interview). Een dame midden vijftig die al zeven jaar krantenbezorgster is in een Vinex-wijk. Een baan die ze met veel plezier deed, tot voor enkele maanden.  Drie maanden geleden besloot het krantenbezorgbedrijf dat het tijd werd om een zielige vluchteling een baan als krantenbezorger te geven. Ongeacht of ze de Nederlandse taal spreken of niet.  Om mij dat allemaal eens te laten vertellen hoe dat in zijn werk  gaat, zit ik hier op een koude zaterdagmorgen met Sonja aan tafel in haar kleine knusse huisje. Het is niet meer dan een klein zielig hoopje mens dat na maanden getreiter er misschien wel veel ouder uitziet, maar nog steeds erg strijdvaardig is. Toen ze haar derde sigaret in korte tijd opstak, begon ze met bibberende stem haar verhaal.

Weet je, ik ben nog maar enkele weken terug weer beginnen te roken. Was twintig jaar geleden gestopt, maar door alle ellende en misère ben ik weer begonnen. Krantenbezorgers komen en gaan. Dat is nu eenmaal zo in dit harde bijberoep. Want het is een hard beroep. Alle dagen vroeg uit de veren om ervoor te zorgen dat de klanten voor zeven uur morgens hun krant hebben. Om vier uur in de vroege morgen ben ik al op het depot om mijn kranten te sorteren en zo snel mogelijk te bezorgen. Door weer en wind bezorg ik om en nabij de 140 kranten. En ik deed het graag, tot nu toe. Een maand of drie geleden is het allemaal echt begonnen. Toen er plotseling een Arabisch uitziende man het depot binnen liep. Hij was onze nieuwe bezorger. De man sprak geen woord Nederlands, maar toch deed de depothouder zijn uitstekende best met heel veel geduld om de man wegwijs te maken in het bezorgen van kranten. Na een week kwamen de klachten binnen. Sommige mensen wilden hem het een en ander vragen, maar zoals ze al snel merkten kende hij geen Nederlands. En dat hadden deze oudere mensen niet zo heel graag. Bovendien had de man een dreigende blik die een normaal mens angst aanjoeg, zoals een flatbewoonster meldde. En gelijk had ze. Maar deze vrouw werd weggezet, net als de andere klagers, als racist. Maar deze Syriër had echt een heel doordringende dreigende blik als hij een vrouw aankeek. Mannen keek hij normaal aan, maar vrouwen was andere koek. Hij bleef steeds langer wachten en geen vrouw in het depot wilde alleen met hem zijn. Hij had iets lugubers over zich en ik besloot hem na te laten trekken door een bevriende politieagent. De schok was groot toen ik vernam dat hij al met het gerecht in aanraking was geweest hier in Nederland.

Deze Syriër was al veroordeeld voor verkrachting, aanranding en een roofoverval. Ik was verbijsterd. Zo iemand kon ongestoord als krantenbezorger werken. Dit was een heel gevaarlijke situatie, die elk moment kon escaleren bij een van de klanten. Ik besloot het de depothouder te melden. Dat had ik beter niet gedaan. Het hek was van de dam. Ik werd uitgemaakt voor racist en rotte vis. Om er nog een schep bovenop te doen, vertelden de depothouders me doodleuk dat deze man mijn wijk ging overnemen en dat het voor mij einde contract was. Maar ik weigerde; dat wilde ik de mensen in mijn wijk niet aandoen. Ik loop daar al zeven jaar in de vroegste uurtjes. Soms zie ik daar wel eens een vrouw naakt lopen, of met een doorschijnend slaapkleedje aan en ze wuiven hun man uit in een nachtjapon. Bovendien kun je in alle chique huizen binnen kijken en staan er veel dure auto’s op de oprit. Die auto’s kunnen me gestolen worden. Maar ik ben heel bezorgd om de vrouwen. Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat er een aanranding plaats vind.

De ruzies verhevigden, omdat ik weigerde op te stappen. Ik ben iemand die terugvecht, weet je; ik besloot nog dieper te graven. De Arabier die mijn wijk wil overnemen, gaat veel minder betaald krijgen dan ik; ik heb, of beter gezegd, ik had zo om en nabij de € 220,- euro in de maand. Dit om drie uur per dag in weer en wind de kranten te bezorgen. Nu is dat al meer dan twintig euro minder. Ze zijn het me beu aan het maken, zodat ik opstap. Maar mijn opvolger zou maar € 145,- euro per maand verdienen + dat het bedrijf nog een subsidie tegemoet kan zien van vadertje staat.

Ik ben er kapot van. Ik heb dit werk nodig, omdat ik maar een klein weduwepensioentje heb. Ik kom er bijna niet van rond. Mijn wijlen echtgenoot was maar een gewone hardwerkende arbeider die op zijn werk verongelukt is. De pesterijen werden erger en erger. En waarom? Het is allemaal familie van elkaar;  de depothouders en de andere bezorgers zijn neven en nichten. Tien dagen geleden besloot ik er toch de brui aan te geven, maar er gebeurde iets dat mij m´n vechtlust teruggaf. Die morgen kwam ik het krantendepot binnen. Ik zag twee Somalische vrouwen staan. Zij waren in de plaats gekomen van twee bezorgers die op verlof waren. En ik moest lachen toen ze in gebrekkig Nederlands eisten dat alle mannen het depot moesten verlaten. Zo gebeurt het nog steeds dat alle mannen van deze tokkie-familie zwijgend het gebouw verlaten. En weet je? Deze Somalische vrouwen hebben minder dan de vaste bezorgers. Het is nog maar een kwestie van tijd voordat alle Nederlanders vervangen zijn en het allemaal moslims zijn die bij jou de krant bezorgen. Hoe het allemaal zal aflopen dat weet ik niet; maar ze krijgen me niet klein. Ik blijf waar ik ben, voorlopig toch. Maar het is vreselijk om te zien hoe er met ons Nederlanders gesold wordt. Wij zijn in dit land niet meer dan tweederangsburgers geworden. Ik besef dat er twee soorten goedmenschen zijn. De ene is een zakkenvuller van het ergste soort en wil zoveel mogelijk vluchtelingen in het land, omdat ze er zelf beter van worden. En de anderen zijn de kontlikkers van links. Zij voeren gewillig de bevelen uit, omdat ze bang zijn hun baan te verliezen en omdat ze niet beter weten. De bezorgers des doods zijn in aantocht en links Nederland kijkt weg.

Door:
Erik60
(voor www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in "goedmenschen", "Integratie", "Nuttige idioten", "Verrijking", "Weg met ons!", Allochtonen, Appeasement, burgermoed, cultuurrelativisme, discriminatie, Graaien, Hypocrisie, Immigratie, islam-collaboratie, Islamisering, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, landverraad, Linkse Kerk, Moslims, Multiculti, nieuw fascisme, Overheid, political correctness, Rotzakken, tolerantie/intolerantie, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

26 reacties op Krantenbezorgers des doods

  1. Frans de Wit zegt:

    Dat hebben ze mij al ruim 40 jaar geleden geflikt hoor met die gastarbeiders, die kwamen zogenaamd hier het werk doen wat wij te vies vonden. We stonden gewoon op straat omdat die gasten gewoon goedkoper waren voor de werkgevers. Wij moeten alles perfect leren, zoals de Nederlandse taal e.d. nu zie je zelfs ongeschoolde krachten, die nu ineens geen diploma voor dat zelfde werk hoeven te hebben. Nee mensen het wordt elke dag gekker hoor. Wij zijn derde rangs burgers. Wij moeten ingeschreven staan voor b.v. een huis te krijgen, urgentie punten behalen en noem maar op. We worden gewoon aan het lijntje gehouden. Maar ja zo is het nu eenmaal in de wereld, de gene die de meeste ellende en overlast bezorgen krijgen de meeste aandacht. 😦

    Like

    • toestroom zegt:

      met dank aan de PVDA en de VVD 1973

      Like

      • Tom Hendrix zegt:

        @toestroom: 23.16. uur, op 02/02. En niet vergeten CDA en D66! Beste mensen de politiek lost NIETS meer op. En links, of minder links, het maakt niet echt veel meer uit, CDA,VVD,PvdA en D66, kan men zo met elkaar inwisselen hoor. De enige optie is vooralsnog om op de PVV te stemmen.

        Like

  2. Sjaak zegt:

    Het eigenlijke probleem ligt bij ons zelf ! Wij betalen van ons belastinggeld
    de hele mud aan zetelpoepers in gemeentehuizen die ook nog met hun
    grote bek zich opspelen al zijn ze god in persoon !
    Maar in realiteit zijn ze onze werknemers en de hele romslomp die ze daar
    bewerkstelligen is real genomen een aart van vennoodschap om dat het
    openbaar Geld is ! ERGO is iedereen die belasting betaald een aandeel-
    houder die het recht heeft op een jaarverschlag en een open boekhouding !
    En evenzo hebben aandeelhouders een stemrecht !
    Zouden we hier namelijk wakker worden en van dit recht gebruik maken,
    zou naar meerheidsbesluit garandeerd deze zelfbedieningkas en kromme
    rechtsregularien een einde vinden !
    En nu worden deze rechtsregularien van een burgermeester en zijn
    Mainstream gestreken mede – raadhuispoepers naar
    Haagse linkse strontknikkers van alle kanten doorgedramt !
    EN DAT ALLES OMDAT WE ONS VAN DEZE KAFFERS
    WOORDENLOOS-KLAAGLOOS-HUN SMEERLAPPERIJ
    DOOR DE STROT LATEN DRUKKEN !
    WIR SIND DAS VOLK ! WIJ ZIJN HET VOLK !

    Like

  3. IkHebErZoGenoegVan zegt:

    Ode aan Drs. J.G.H. Hans Janmaat – CD

    Like

    • Thomasson zegt:

      @IkHebErZoGenoegVan Drs J.G.H. Janmaat krijgt nu vele jaren na zijn dood eerherstel. DAT VERDIEND HIJ!!! Hij zag de toekomstige onheil al in de jaren ’70 aankomen. Maar niemand wou hem geloven. Hij werd verguisd en aangezet als Neo-Nazi, Fascist enz.. Jammer genoeg had hij geen ervaring met politiek. Hij wist niet zijn Centrum Partij schoon te houden van zeer twijfelachtige figuren waaronder echte Neo-Nazis. Fout nr. twee: Hij had te hechte contact met de zwarte weduwe Van Rost van Toningen. Deze twee fouten waren niet enkel voor hem fataal, maar voor heel Nederland. Had hij dezelfde beleid als Pim Fortuin of Geert Wilders, dan zou hij beslist meer succes hadden en wij minder Islam in Nederland.

      Like

  4. Bob Fleumer zegt:

    Mijn hart huilt om Nederland dat door zijn eigen regering om zeep wordt geholpen.

    Like

    • Anneke zegt:

      Mijn hart huilt al zo lang om ons eens zo mooie landje. Maar ik heb nog steeds het idee dat het merendeel van de bevolking niet weet of begrijpt dat deze regering bij ons in dienst is en dat deze regering door ons wordt betaald via de belastingcentjes. Dus met andere woorden, het volk is machtig en zij kunnen deze regering ontslaan wegens wanprestaties, want deze regering denkt totaal niet aan zijn bevolking.

      Like

  5. W.H.J. Reiss zegt:

    Bij de PTT pakjes rijden veel Turken als zelfstandige (ZZPer). En die kopen dan busjes en daar zitten dan andere Turken in. En allemaal spreken ze GEEN Nederlands !
    Hoe lager de beloning aan de onderkant hoe meer men aan de bovenkant kan graaien. Dit land is zo diep gevallen. En van de FNV moet ik kotsen.

    Like

  6. keeskaaskop zegt:

    Alles van islamieten in de samenleving boycot ik, zoals islamiet aan de kassa, kapper, dus ook een krant van een islamiet zal ik weigeren. Dan maar geen krant. Als straks heel Nederland islamitisch is, doei Nederland!

    Like

  7. Frerik zegt:

    Vreselijk schrijnend verhaal en heel dapper hoe deze dame vecht. maar helaas heeft ze het al verloren. Ze zegt dat ze niet wil dat de dames verkracht worden door deze verrijkende mensen maar ik denk dat het goed zou zijn dat er de ene aangifte na de andere moet plaatsvinden voordat er es iemand wakker gaat worden. Als het toch gaat gebeuren dan ook maar heel gauw. maar dan wel bij mensen met een hoge komaf en inkomen want dat zijn juist degenen die stemmen op de gutmensch en is het ook veel minder erg als hun dat overkomt.

    Like

  8. lucky bee zegt:

    De meeste moslims hebben wij aan Lubbers en van Agt van de CDA teverdanken om grote firma zo als Fillips aan goedkope werkkrachten te helpen , Hoe goed koop ze zijn dat zien wij nu eerst.Naasten liefde? nee zelfś moord is dat.

    Like

    • BertG. zegt:

      Had John Lennon daar ook niet mee te maken, of was dat Bob Geldoff.
      Je weet het af en toe niet meer.
      Volgens mij waren zelfs de Kennedy’s hier bij betrokken, maar ik kan er naast zitten.
      Allemaal de schuld van (doorstrepen wat niet van toepassing is)
      [ ] Marxisten
      [ ] Katholieken
      [ ] Common Wealth
      [ ] Goddeloze
      [ ] Gelovigen

      Like

  9. Wachteres zegt:

    Het wordt mij steeds meer duidelijk hoe gruwelijk kwaadaardig onze regering is.

    Het interesseert hen geen donder of we met elkaar naar de verdommenis gaan.

    Dikbetaalde banen, om die reden alle eisen van de EU inwilligen en lak hebben aan hoe de gevolgen van hun beleid voor het volk uitwerken.

    En het volk zwijgt, het wil niets zien of het laat alles maar over zich komen.

    Mon Dieu, ayez pitié de moi et de ton pauvre peuple.

    Like

  10. vanhetgoor zegt:

    Als ik mij goed herinner is het zo dat een Syriër die veroordeeld is voor iets waarbij de straf langer is dan 14 dagen geen verblijfsvergunning kan krijgen.

    Like

    • Thomasson zegt:

      @vanhetgoor …De regel geldt niet voor de laatste tsunami vluchtelingen uit Syrië, Irak, Ertitrea enz. Deze vluchtelingen zijn voor onze politici en onze overheid “Heilige koeien” men mag ze niet aanraken!!!. De Gutmenschen in de politiek zijn radeloos …ze moeten, kost wat het kost, bewijzen hoe goedhartige ze zijn! …Hoe menselijk! …Al gaat het ten koste van hun eigen land en eigen bevolking…Al is hun gedrag tegenover hun eigen bevolking monsterachtig ….Denk maar aan de wijze hoe ze met zieken, gehandicapten en bejaarden omgaan? ..Denk ook aan de groeiende armoede onder de Nederlandse bevolking. Dus m.a.w. deze Syriër en andere vuil van zijn soort heeft hier al een gespreid bed. IEDEREEN DIE GRAAG VERANDERINGEN WILL BEWERKSTELLIGEN, MOET HET ZELF DOEN!!!. In maart, tijdens de verkiezing, krijgen wij kans deze onrecht weer recht te zetten. Denk maar aan de Grieken …Ze hebben de partijen die voor de EU kruipen, massaal naar huis gestuurd. WAAROM KUNNEN WIJ NIET HETZELFDE DOEN?

      Like

  11. jitskesez zegt:

    Dit is op Voice in the Desert herblogden reageerde:
    Het is gewoon gruwelijk hoe werkgevers alles maar mogen en kunnen dezer dagen.

    Like

  12. Tempelier zegt:

    En zo worden we iedere dag besodemieterd , Het is de hoogste tijd dat we terug gaan “knokken” helaas zal dat niet alleen lukken van achter je pc, laptop of mobiel.

    Like

  13. Hier worden ook de pakketjes,kranten en zelfs de meeste reclame-folders door buitenlanders gebracht!We worden ,zoals ze mij 15 jaar geleden al om mijn oren gooiden,overgenomen.Langzaam maar zeker!Onze kinderen hebben geen toekomst meer in dit verdorven land!

    Like

  14. Fred zegt:

    Ach dat is allemaal maar tijdelijk tot ze een vaste werkloosheids- of invaliditeitsuitkering vastkrijgen. Dan laten ze dat krantenbezorgersbaantje heus echt wel snel vallen om op hun luie reet te gaan zitten. Eventueel aangevuld met ristelen en stelen, natuurlijk. Het probleem is dan natuurlijk dat de nieuwe lichting “asielzoekers” al klaar staat om de krantenbezorgersfakkel over te nemen. En de vicieuze cirkel is dan weer rond. Zolang het volk niet op straat komt, en, conditio sine qua non, daarbij één en ander handhardig gaat aanpakken, zal er NIKS veranderen.

    Like

  15. Thomasson zegt:

    ERIK. Het verhaal van de krantenbezorgster verbaast mij niet. Ze is nog een arme vrouw die slachtoffer is geworden van de multiculturele samenleving. Dit land wordt al meer dan 40 jaar geregeerd door pathologische gehersenspoelde psychopaten,, voor wie het vernietiging van eigen volk en eigen land staat voorop. Niets doen ze meer vreugde dan te zien hoe hun eigen volk wegkwijnt onder het juk van de geïmporteerde islamitische ongedierte. Men probeert schuldigen te vinden. Maar de schuld ziet in de hele politieke lijn; links en rechts. Ze zijn allemaal even verrot en even pathologisch. Niemand in de politieke arena is ervan bewust hoe gevaarlijk zijn de mensen die Nederland als vluchtelingen of asielzoekers bereiken. Dat de Syriërs de meest gevreesde soort Arabieren zijn. Dat de acties van ISIS in Syrië en Irak heel normaal zijn en passen perfect bij de mentaliteit van deze volkeren. Niets voor hen is te gruwelijk of bizar; zelfs kannibalisme. Dat de zgn. “vluchtelingen” uit Afrika zijn negers met liters bloed van onschuldige mensen op hun handen …Voordat ze hierheen kwamen, sprokkelden ze hun geld door het afhakken van ledematen met hun machetes. De “asielzoekers” in onze AZC’s worden door Arabische OPEC landen en terreurorganisaties gefinancierd. Ze zijn de Soldaten van Allah. Na een incubatietijden” in de AZC’s beginnen ze – als virussen of bacteriën – hun schadelijke werking. Zo ook de Syriër die binnen de kortste tijd serieuze misdaden zoals aanranding en verkrachting heeft begaan.
    Natuurlijk mag hij in Nederland blijven! …Natuurlijk mag hij en zijn soortgenoten de plaats van Nederlanders op de arbeidsmarkt innemen …Wie moet de Nederlanders verdedigen? Ze worden door politici en overheid als menselijk vuil behandeld. Autochtonen zijn tweede rangsburgers zonder rechten. Het enige recht dat voor hen is behouden, is …vrije verkiezingen. Ze hoeven niet onder het juk van vijandige leiders te leven. Ze hoeven ook niet hun stem te geven aan politici die ze zo minachten. Wie wil verandering, moet vijandige politici WEGSTEMMEN..Stuur ze naar huis. Ze hebben genoeg rottigheden in de 20ste eeuw uitgevreten …In de 21ste eeuw is er geen plaats meer voor ze.

    Like

  16. Thomasson zegt:

    Het verhaal van de krantenbezorgster verbaast mij totaal niet. Nog een arme vrouw die slachtoffer is geworden van de multiculturele samenleving en politiek-correcte “levensbeschouwing”. Dit land wordt al meer dan 40 jaar geregeerd door pathologische gehersenspoelde psychopaten, voor wie het vernietiging van eigen volk en eigen land staat voorop. Niets doen ze meer vreugde dan te zien hoe hun eigen volk wegkwijnt onder het juk van de geïmporteerde Islamitische ongedierte. Men probeert schuldigen te vinden. Maar de schuld ziet in de hele politieke lijn; links en rechts. Ze zijn allemaal even verrot en even pathologisch. Niemand in de politieke arena is ervan bewust hoe gevaarlijk zijn de mensen die Nederland als vluchtelingen of asielzoekers bereiken. Dat de Syriërs de meest gevreesde soort Arabieren zijn. Dat de acties van ISIS in Syrië en Irak heel normaal zijn en passen perfect bij de mentaliteit van deze volkeren. Niets voor hen is te gruwelijk of bizar; zelfs kannibalisme. Dat de zgn. “vluchtelingen” uit Afrika zijn negers met liters bloed van onschuldige mensen op hun handen …Voordat ze hierheen kwamen, sprokkelden ze hun geld door het afhakken van ledematen met hun machetes. De “asielzoekers” in onze AZC’s worden door Arabische OPEC landen en terreurorganisaties gefinancierd. Ze zijn de Soldaten van Allah. Na een incubatietijden” in de AZC’s beginnen ze – als virussen of bacteriën – hun schadelijke werking. Zo ook de Syriër die binnen de kortste tijd serieuze misdaden zoals aanranding en verkrachting heeft begaan.
    Natuurlijk mag hij in Nederland blijven! …Natuurlijk mag hij en zijn soortgenoten de plaats van Nederlanders op de arbeidsmarkt innemen …Wie moet de Nederlanders verdedigen? Ze worden door politici en overheid als menselijk vuil behandeld. Autochtonen zijn tweede rangsburgers zonder rechten. Het enige recht dat voor hen is behouden, is …vrije verkiezingen. Ze hoeven niet onder het juk van vijandige leiders te leven. Ze hoeven ook niet hun stem te geven aan politici die ze zo minachten. Wie wil verandering, moet vijandige politici WEGSTEMMEN..Stuur ze naar huis. Ze hebben genoeg rottigheden in de 20ste eeuw uitgevreten …In de 21ste eeuw is er geen plaats meer voor ze.

    Like

Plaats een reactie