VIDEO: “This is Greece (Lesbos), not the Middle East!”

 

Geplaatst door:
E.J. Bron
(h/t “Jan”)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

10 reacties op VIDEO: “This is Greece (Lesbos), not the Middle East!”

  1. Ikheberzogenoegvan zegt:

    Ik kan nu alleen maar vloeken wat ik niet ga doen hier.
    Wat ik al vaker heb gezegt op dit blog… de westerse regeringen hebben bloed aan hun handen en wij betalen het gelag.

    Like

  2. Skef zegt:

    Wat een kansparels, ze krijgen hun zin niet dus mollesteren ze de boel maar.

    En wederom dit zie je niet op het journaal……een knuppel in de nek zou ze goed doen.

    Like

  3. Jan zegt:

    Vermoorden is de enige oplossing

    Like

  4. Sjaak zegt:

    WACHT MAAR AF WANNEER ZE GETALLENMATIG OOK BIJ JULLIE
    IN BUURT/WIJK INTREK HOUDEN !

    Like

    • janchik zegt:

      Daar heb ik al jaren last van in mijn prachtwijk Sjaak, 98% allochtonen, waarvan 80% moslim. Vandaar ook mijn “liefde” voor deze aasgieren en barbaren.

      Like

  5. Cathja zegt:

    Schandalig, dat die eilandbewoners zó aan hun lot overgelaten worden! Schoonvegen die eilanden. Desnoods marineschepen aan laten rukken. Die veerboten lossen ook het probleem niet op, want als ze er 2500 per keer meenemen, spoelen er weer weet ik hoeveel aan op de stranden.
    Het houdt maar niet op. Logisch dat die mensen wanhopig worden!
    Wie zou rustig kunnen blijven onder zo’n invasie?

    Like

  6. Hendrik M. zegt:

    Dat geteisem wil ‘onze’ regering hier toelaten….

    Like

  7. koddebeier zegt:

    De Horsten is ook groot genoeg voor een tentenkamp !

    Like

Plaats een reactie