Thilo Sarrazin: “Islamitische mannen zijn gewoon gewelddadiger”

screenshot_61

(Vertaling: E.J. Bron)

“Als er een miljoen moslims het land binnenkomen, is dat een probleem.” Deze zin was te horen in de nieuwe serie van de RTL-televisiediscussie “Der heiße Stuhl”en wel van niemand minder dan Thilo Sarrazin (foto). “Een jaar na Keulen – hoe veilig is Duitsland?” was de titel van de tv-uitzending, die betrekking had op de meer dan duizend seksuele overvallen door hoofdzakelijk seksdaders uit Noord-Afrika in de omgeving van de Dom van Keulen tijdens Oudejaarsnacht 2015/2016.

ongecensureerd-at

Vier tegenstanders tegen Sarrazin

En in deze uitzending probeerden vier personen (waaronder de moslima Khola Maryam Hübsch, die ongelovigen geen hand geeft, en de parlementariër van de Groenen, Kai Gehring, die Duitsland het liefs aan de voeten zou leggen van de illegalen) Sarrazin erin te laten lopen (wat niet lukte), terwijl diegene die op de stoel zat, antwoorden gaf.

Op deze stoel waarschuwde de voormalige SPD-politicus en nu bestsellerauteur van meerdere boeken herhaaldelijk voor de massa-immigratie van moslims naar Duitsland. Wat betreft Sarrazin is het vooral het ontbrekende respect van de Mohammedanen tegenover vrouwen, dat voor hem het fundamentele kwaad vormt en hoewel met dat in de goedmenschelijke samenleving niet wil horen, zei hij voor de camera: “Islamitische mannen zijn gewoon gewelddadiger dan alle andere groepen, dat is een feit!”

Situatie in Duitsland onveilig

Ook draaide hij niet om de hete brei heen en nam onmiddellijk een duidelijk standpunt in: “Ik beschouw de situatie in Duitsland als onveilig. Wanneer een miljoen islamitische mannen het land binnenkomen, zonder toegang tot vrouwen, dan is dat een probleem.” En ter vergelijking noemde hij concrete cijfers. In de Duitse hoofdstad Berlijn zouden op dit moment zowel 300.000 moslims als 300.000 Polen wonen, “maar de Polen zorgen niet voor zulke problemen”.

Moslims hebben “vrouwenprobleem”

En wat betreft Thilo Sarrazin is het “vrouwenprobleem” van de Mohammedanen de belangrijkste oorzaak waarom Duitsland steeds gevaarlijker wordt. Want sinds 1 januari 2015 wonen er nog eens 1,3 miljoen extra “islamitische mannen in het land”, die dringend naar een vrouw verlangen.

Weliswaar had Sarrazin het, hoewel hij zelf niet “in het hoofd van islamitische mannen zou kunnen kijken”, over het algemeen over jonge mannen die graag iets zouden willen hebben met meisjes, maar “wie hier in Duitsland bescherming zoekt, moet zich ook gedragen. Criminelen moeten consequent uitgezet worden”.

Resumé

In zijn totaliteit moet men Thilo Sarrazin´s tv-optreden als gelukt beschouwen, want hoewel de meest belachelijke aanvallen door zijn “vier tegenstanders” op hem neerdaalden, bleef hij steeds zakelijk en competent. En dat hij tijd vrijmaakte om op te treden in een tv-uitzending die kan rekenen op een miljoenenpubliek, toont aan dat Thilo Sarrazin altijd nog iets met dit land heeft. Of politici à la Merkel echter ook maar iets van hetgeen Sarrazin schrijft of zegt ter harte nemen, is een andere vraag.

Bron:
www.unzensuriert.at

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in asielwaanzin, Duitsland, gezond realisme, Illegalen, Immigratie, Islam, Islamisering, Moslims. Bookmark de permalink .

36 reacties op Thilo Sarrazin: “Islamitische mannen zijn gewoon gewelddadiger”

  1. Mirjam zegt:

    Bij het lezen van dit artikel in het Duits kwam ik deze link tegen, welke gaat over Arabische criminele clans die Berlijn domineren, de politie is er machteloos tegen.

    http://www.spiegel.de/sptv/spiegeltv/spiegel-tv-magazin-ueber-kriminelle-araber-clans-in-berlin-a-1125572.html

    Like

    • Drs.P. zegt:

      Libanese zwaar criminele clans zijn verhuisd uit Libanon naar Duitsland, zitten ook in Hamburg. Dit is zeker niet van de laatste jaren maar al 36 jaar aan de gang sinds de start van de Libanese burgeroorlog. De enige manier om dit gespuis op te ruimen is een goed geoefend leger inzetten en al die gasten afknallen, grote opruiming houden!!! Maar ja, allemaal zieligerds natuurlijk en die moeten geholpen worden met uitkering, huis en inboedel vinden de slinkse slijmballen.
      Dus Duitsland wordt helemaal van binnenuit, langzaam maar steeds sneller opgevreten door deze zware criminele booslim kanker.
      Opereren is hier de enige oplossing, dit kankergezwel er helemaal uitsnijden en vernietigen dus!!!!

      Like

  2. Luchtpint zegt:

    Dat islamitische mannen gewelddadiger zijn, ligt aan hun cultuur van barbarij. Hoe dikwijls zie ik niet – als het weer eens ramadannedingdongdoe wordt – nieuwsitems met reportages waar er massaal schapen worden geslacht in het bijzijn van jongetjes van 6 jaar en ouder ? Jong geleerd is oud gedaan, toch ?

    Ik vind dat dus niet om aan te zien. Ik kan nog geen muis killen. Moslim kinderen worden blijkbaar voor dierenleed op jonge leeftijd immuun gemaakt. En dan moet ik er toch niet raar van opkijken dat ze zo behendig met een mes kunnen omgaan later ? Of anderen hun keel oversnijden ?

    Lijkt me volkomen logisch.

    Like

  3. Theresa Geissler zegt:

    Sarrazin is inderdaad een bevlogen, bedachtzaam en helder denkend mens. Goede eigenschappen voor een ware Realist!
    By the way en min of meer off topic: Goh, “Der heisse Stuhl!” Dus dat programma bestaat nog steeds.Het al me altijd bijblijven, dat er zeker 20 jaar geleden een socioloog in zat, die met de stelling kwam: “Schaf Kerstmis af, want het aantal zelfmoorden rond de feestdagen is niet te tellen!” Hoe mer nadruk er gelegd wordt op de feestelijkheden, hoe minder diegenen, die om welke reden dan ook buiten de boot vallen, het kunnen verdragen.
    En tja….Het spijt me, maar dat vind ik nog steeds een waarheid als een koe!

    Geliked door 1 persoon

    • Tistochwat zegt:

      @ Theresa 14 december 2016 om 21:40

      Het ís ook gewoon waar.
      Die “verplichte gezelligheid” is voor velen, die die “gezelligheid” NIET hebben, een ware kwelling en zij zijn dan ook opgelucht als het weer januari is.

      Maar dat wil niet zeggen dat Kerstmis moet worden afgeschaft om de islamiet te behagen.
      Zelf haal ik nog geen dennennaald in huis – geen zin in dat gedoe – maar voor degenen die wél Kerstmis willen vieren, moet de mogelijkheid blijven bestaan om helemaal uit hun dak te gaan.
      Rijmt nog ook.

      Geliked door 1 persoon

      • BertG. zegt:

        Wat ik bijzonder irritant vind zijn al die radio en tv oproepen die het de hele dag door uitschreeuwen dat niemand met de kerst alleen mag zijn.
        Buiten alle kerst liedjes die je hele dag door hoort op de radio, dat gaat ook storen als je de hele dag de radio aan heb staan.

        Like

      • ieznogoedh zegt:

        Nou, wat die feestdagen betreft en dan al die zieligerds die er op de een of andere manier problemen mee hebben dat ze alleen zijn of niet uitgenodigd worden of wat er ook allemaal mis is in hun leven, kan ik slechts zeggen: mensen hou op met zielig zijn, hou op met zeiken, hou op met anderen lastig te vallen met jullie problemen en leef je leven. Zit je in de put? Geef jezelf een schop onder je reet en ga door en vind jezelf en je probleempjes niet zo belangrijk. Neem geen voorbeeld aan allahtonen die bij uitstek het gekwetst en slachtoffer zijn weten uit te melken, daarbij in niet geringe mate geholpen door de linkse kerk.
        Nederland wordt zo langzamerhand een land van gekwetsten, slachtoffers en stumpers.
        Het laatste fenomeen in die orde is dat slachtoffers van een medische misser standaard slachtofferhulp krijgen, terwijl juridische bijstand wellicht een beter idee zou zijn. Natuurlijk, maak watjes van alle mensen want dan zijn ze makkelijk onder de duim te houden. Kennelijk kunnen mensen tegenwoordig helemaal niets meer verwerken zonder dat er een of andere goog aan te pas komt.
        Enfin, wat de hete stoel betreft, helaas niet gezien, maar gisteravond op de Duitse TV wel een paar programma’s om te laten zien dat het leven zonder mislims ook geen sinecure was en is. Een programma over verkrachtingen, uiteraard zonder de mislimische verkrachtingen de boventoon te laten voeren (overigens, voor elke verkrachter is er wat mij betreft maar een straf, eraf met die hele handel en voor mannen die menen een vrouw zomaar even te kunnen betasten gewoon die hand eraf, dan is het allemaal zo over). Dan was er nog een programma over hoe sexistisch men in Duitsland wel is.
        Dat allemaal om te laten zien dat mislims niet erger zijn dan Duitsers. De MSM hebben over een tijdje heel wat te verantwoorden en hebben dan ook recht op een plaatsje in Neurenberg II of een 14e Juli.

        Like

      • BertG. zegt:

        Ik heb er ook geen problemen mee, maar het wordt je wel een beetje door je strot gedouwd als je de radio aan heb staan.
        En dan wordt het vervelend. Ik vermaak mij verder wel, wel of geen kerst.
        Maar misschien ga ik dit jaar wel voor het eerst in jaren weer een boom opzetten.
        Alle spullen daarvoor liggen nog ergens op zolder.
        Gewoon als statement, omdat het nooit mag verdwijnen.
        Ik heb zelf nog oude antieke kerststal poppetjes liggen, ik moet alleen dan even een stalletje in mekaar knutselen.

        Like

    • Ron zegt:

      Ik neem aan dat je dit over kerstmis in tweede instantie niet serieus meent.

      Kerstmis afschaffen, dan heb je de meeste moslims aan je kant want die willen ook allemaal kerstmis afschaffen. Trouwens ook de rest wat met het christelijke of joodse geloof te maken heeft.
      Dan heb je waarschijnlijk ook het hele linkse ‘weg met ons’ zooitje ook aan je kant want die willen ook niets liever dan kerstmis afschaffen om de moslims een plezier te doen.
      Als je deze twee grote groepen hebt die het hierin met je eens zijn, gaat er dan geen alarmbel rinkelen?

      Like

      • Theresa Geissler zegt:

        @Tistochwat en @Ron: Nou, nou, nou…..Rustig maar, hoor! Zoals ik al zei: Dit was halverwege de jaren ’90, toen niemand er nog weet van had, hoe de kaarten anno 2016 zouden liggen.
        Maar daarom heb ik intussen nog wel genoeg meegemaakt, -en ben in verband daarmee op die “feestdagen” gedrukt- om die stelling nog steeds te kunnen meevoelen.
        Persoonlijke kwestie.
        Dat merken jullie niet altijd aan me, hier op de site; voornamelijk als er daarbuiten weer nieuwe frustraties op je afkomen -waarvan we nu onder andere bijvoorbeeld hebben kunnen lezen, dat sommige (alle) Pegida NL-gangers er absoluut niets van willen weten! (Star, verblind, verafgodend stelletje.)
        En de feestdagen kom ik tegenwoordig meestal goed door, doordat Hr. Bron, die schat, dan gewoon ‘aan de knoppen” blijft.
        Goed, goed,uit patriottische overwegingen morrelen we niet aan de “feestdagen,” mee eens!
        Maar anders…..

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Ron 15 december 2016 om 00:51

        [quote] Kerstmis afschaffen, dan heb je de meeste moslims aan je kant want die willen
        ook allemaal kerstmis afschaffen. Trouwens ook de rest wat met het christelijke of joodse geloof te maken heeft. [/quote]

        U heeft mijn reactie kennelijk niet goed begrepen.
        MIJ hoort u niet zeggen dat Kerstmis afgeschaft dient te worden; INTEGENDEEL! Hetzelfde geldt voor Sinterklaas, Pasen, enz.
        Het feit dat ik zelf nooit iets doe aan dergelijke feesten, wil niet zeggen dat ik aan de kant van de islamiet en de linkse “weg met ons!” landverradersbende sta!

        Dus dat uw geklets over een “alarmbel die bij mij zou moeten gaan rinkelen”, is klinkklare onzin.

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Ron 15 december 2016 om 00:51

        Of richtte u zich met uw commentaar tot Theresa Geissler?

        Like

      • Tistochwat zegt:

        @ Theresa Geissler 15 december 2016 om 08:05

        Ik heb geen moment gedacht of gesuggereerd dat jij een voorstander zou zijn van het afschaffen van Kerstmis. Ik ben het “alleen maar” met je eens dat die verplichte feestelijke Kerstdagen voor velen verre van feestelijk zijn. Ik ben één van die mensen voor wie Kerstmis het gevoel van verdriet juist sterker maakt. Maar nogmaals: ik gun anderen de vreugde tijdens de kerstdagen van ganser harte!

        Like

      • Ron zegt:

        @Tistochwat op 15 december 2016 om 12:45
        Of richtte u zich met uw commentaar tot Theresa Geissler?

        Dat laatste klopt. Uw reactie stond er nog niet toen ik op de knop “Beantwoorden” klikte.
        Ik zal in het vervolg even @Theresa melden als het antwoord voor haar bedoeld is om verwarring met andere antwoorden te vermijden.

        Vergissen is menselijk dus verder geen probleem.

        Like

    • Luchtpint zegt:

      Ik heb er zelf ook geen zin meer in. Al jaren niet. Hoe groter het contrast is tussen de opgefokte lol en het feit dat er voor sommigen niets te lachen valt, hoe erger voor hen. Leuk voor de verkoop, denk ik dan, dat die kan opgesmukt worden, maar dat heb ik niet NODIG, net zoals tijdens de rest van het jaar. Wie het leuk vindt, moet er maar van genieten, daar niet van.

      Zelf voel ik me dan wel zo slecht nog niet, maar ik ben wel het type dat zo ongeveer alle voorgekauwde omgangsvormen en bezweringsrituelen straal negeert. En als je het dan tegen wil en dank elke dag onder je neus geduwd krijgt, dan wordt het ergerlijk. Ik pleit zeker niet voor afschaffen, maar ik heb zelf geen zin om de hond van Pavlov uit te hangen. Meer is het niet.

      Like

      • paulzwueste zegt:

        Nou, dat weten we dan met z’n allen weer.
        Met dank voor het feit dat u dit op zo een voorzichtige wijze, en ook zo zorgvuldig, met ons allen wilde delen.
        Persoonlijk ben ik weer heel veel meer wijzer geworden… en heb ik mij daardoor kunnen realiseren dat er ook anderen zijn, wiens leven tijdens de Christelijke feestdagen juist daardoor niet zo rooskleurig kan zijn als het zich zou kunnen laten vermoeden…

        Maar gelukkig zijn er toch ook nog vooruitzichten aan de einder die nog hoop geven.
        Zo is het weten dat ook deze mooie Christelijke-Feestdagen weer voorbij zullen gaan een gedachte die u zeker zal sterken in uw vastberaden voornemen de komende Zalige Kerstdagen volkomen te negeren als zijnde een gegeven dat moet, en zàl blijven bestaan om de heilloze islam, die hier trouwens niets te zoeken heeft, dwars te zitten.
        Dàt en dàt alleen moet uw doel zijn.
        Herhaal dit als een mantra tijdens deze voor u zo verfoeilijke dagen en nachten.
        Maar u kunt meer doen…
        Stuur iedereen een Kerstkaart, alléén de moslims niet.
        Dit zal u veel geestelijke voldoening geven. Maar er is nòg meer…
        Maak die moslims duidelijk dat als zij hier eenmaal weg zijn u er persoonlijk voor zult zorgen dat het Kerstfeest nooit meer gevierd zal worden.
        Misschien zullen ze daardoor verdwijnen en kunt u eindelijk uw gang gaan.
        Wie weet?

        Like

      • Luchtpint zegt:

        Ik heb de kerstdagen en alle poeha die er rond hangt niet nodig om fundamentele kritiek op de Islam te uiten, noch om het als een zgn. symbool tegen de Islam te beschouwen. En voor ik het vergeet te vermelden, er zijn voldoende christenen die heel de tralala er rond van binnenuit kapot maken voor Kerstsymboolchristenen zoals jij.- door bijvoorbeeld GEEN kerstbomen te willen zetten in het openbaar, of alle verwijzingen naar de christelijke oorsprong ervan te verwijderen, zgn. om pro-actief “moslims niet te beledigen”, e.d. Kunnen ze bruggetjes gaan bouwen naar de Islam toe. Lekker laf.

        Ik stel voor dat je die zelfvernietigende christenen eerst gaat neerbliksemen met je gedram vooraleer je mensen zoals ik daar op gaat aanspreken, meneer de dappere strijder met je groot gelijk. Ga eerst eens aan die mede-christelijke halvezolen hun oren trekken om ze wat verstand bij te brengen. Maar dat lukt zeker weer niet goed, of wat ?

        Like

      • Luchtpint zegt:

        Doet me en passant denken: wie heeft er alle flauwekul geïntroduceerd om bijvoorbeeld Halloween aan mensen op te dringen ? Een festijn van nota bene Ierse oorsprong dat vooral als een soort mega-commercieel festijn in de VS wordt beschouwd en dat onnozelweg naar Europese landen is overgewaaid om commerciële redenen. Minder dan 10 jaar geleden bestond dat fenomeen hier niet eens, en nu ineens wel. Zelfde flauwekul met Valentijnsdag, waar 20 jaar geleden hier in Europese landen niemand zich mee bezig hield. Dus kan je Kerstmis dan gaan omschrijven als iets militant christelijk anti-islamitisch ? Je maakt er meer van dan het in werkelijkheid is.

        “Zo is het weten dat ook deze mooie Christelijke-Feestdagen weer voorbij zullen gaan een gedachte die u zeker zal sterken in uw vastberaden voornemen de komende Zalige Kerstdagen volkomen te negeren als zijnde een gegeven dat moet, en zàl blijven bestaan om de heilloze islam, die hier trouwens niets te zoeken heeft, dwars te zitten.”

        Serieus belachelijk, eigenlijk.

        En daar voegt U dan gemakshalve aan toe: “Dàt en dàt alleen moet uw doel zijn.”

        En dat terwijl ik zit te denken dat het als symbool eigenlijk quasi niets voorstelt en dat ik me niet verplicht voel om zomaar te doen wat de meeste mensen doen of zichzelf verplicht opleggen, zonder al te veel nadenken. En dat ze het mogen hebben van mij omdat ik niemand iets verbied, daar leest U gewoon – lekker gemakkelijk – over. Dus persoonlijk “moet” ik zelf helemaal niets. Gaat U mij bij wijze van spreken verplichten om dat allemaal WEL te doen ? Hoe bent U dat van plan ? Door mij een geladen pistool tegen mijn hoofd te houden, of zo ? Lacheeeeeeuuuuuuu !

        Bovendien wordt het onsterfelijk belachelijk vanaf het moment dat U schrijft:

        “Maar u kunt meer doen…Stuur iedereen een Kerstkaart, alléén de moslims niet.
        Dit zal u veel geestelijke voldoening geven.”

        Voorwaar militant en revolutionair: stuur kerstkaarten naar christenen en maak een statement van jewelste, is uw redenering. Dat doe ik eigenlijk elk jaar al, zowel voor mensen die zichzelf vermoedelijk christenen noemen, als atheïsten die zich met de eindejaarssfeer bezig houden. En dat doe ik hoofdzakelijk om van het gezeur af te zijn, zodat ik achteraf niet moet horen met stellige verontwaardiging dat “je me geen kaart hebt gestuurd dit jaar”. Zover ga ik dan toch nog, desondanks, en tegelijk bewijst het dat het sturen van de obligate kaarten gewoon een onderdeel van het ritueel is, en niet meer dan dat. Wat klinkklaar bewijst dat het één grote komedie is.

        Als U dan zo revolutionair probeert te zijn, zou het dan niet logischer en militanter zijn dat U bijvoorbeeld zou propageren om massaal goedkope kerstkaartjes te bussen in huizen waarvan U weet dat er moslims wonen, gewoon om opzettelijk tegen hun kar te rijden en ze te jennen op die manier ? Dat zou dan pas van kloten getuigen, en niet wat voor slappe kost U daar suggereert.

        Like

      • paulzwueste zegt:

        Luchtpint zei U?
        Ik moest even wennen want ik kende u nog niet zo goed, en ik moet zeggen uw woorden gaan dwars door mijn hart.
        Beleeft u dan helemaal geen plezier aan het optuigen van ’n mooie Kerstboom?
        Neuriet u dan geen Kerstliedjes als u de Kerststal voor de dag haalt en de beeldjes voorzichtig uit het vloeipapier te voorschijn haalt…?
        Kom, kom Luchtpint, zo’n harteloos iemand kunt u eenvoudigweg niet zijn.

        Daarom, probeer geen Luchtpint te zijn tijdens onze mooie Christelijke feestdagen.
        Laat God in uw hart neerdalen en wees een LICHTPUNT in plaats van een Luchtpint…!

        Like

      • paulzwueste zegt:

        Goh, nou zeg…

        Ik had toch zo gehoopt op een weerwoord van Luchtpint, maar noppes.
        Spijtig.
        Ook ’n beetje raar, want hij heeft eerst ’n heel boekwerk gewijd aan het ridicule van Paul Zwueste zelf, en nu hij door mij werd betiteld als “Lichtpunt” i.p.v. Luchtpint hoor ik niets meer.
        De ontroering zal hem te machtig geworden zijn…

        Like

      • Luchtpint zegt:

        Beleeft u dan helemaal geen plezier aan het optuigen van ’n mooie Kerstboom?

        Nee

        Neuriet u dan geen Kerstliedjes als u de Kerststal voor de dag haalt en de beeldjes voorzichtig uit het vloeipapier te voorschijn haalt…?

        Nee, wegens geen kerstboom willen plaatsen

        zo’n harteloos iemand kunt u eenvoudigweg niet zijn.

        Zit ik mij af te vragen wie ik er een plezier mee zou doen, als iedereen die zich met de kerstsfeer kan vermeien er al een overdosis van binnenkrijgt in het openbaar. En voor mezelf de schijn ophouden door een kerstboom te plaatsen, zou ik mezelf daarmee een plezier doen ? Ik dacht van niet. En dat was ergens de kerngedachte van mijn betoog in de eerste plaats. En bovendien moet je dan nog eens tot de traditioneel juiste datum wachten tot je het ding weer kan opbergen met de accessoires. Puur tijdverlies.

        Zou ik werkelijk zo’n grote harteloze smeerlap zijn als U het eventueel probeert voor te stellen ? Van dat soort redeneringen krijg ik het helemaal ! Een mens kan toch niet gewoon zijn eigen redeneringen volgen in deze samenleving, die zichzelf zo tolerant lijkt te vinden, want wie dat wel doet lijkt dan meteen boosaardig, een terrorist-in-wording. Jongejonge toch ! Wat trekken mensen toch snel conclusies !

        Ik kan nog net begrijpen dat u het goed met anderen voorheeft. En zelf dring ik mijn mening daarover niet op aan anderen. U moet echter niet denken dat u tegen mijn kar kan blijven rijden in de foute veronderstelling dat mensen zoals ik dan gewoon hun mond houden, want let’s face it, u bent begonnen met heel mijn idee te ondermijnen en dat hebt u ondersteund door een heel setje “foute” karaktereigenschappen te impliceren. Allemaal veronderstelling, niets dat op feiten wijst mbt tot wie ik ben. Als u dat overal met mensen doet, dan hoop ik maar dat je nog mensen te vriend kan houden op lange termijn.

        Maar goed, u hebt dus zonder al te veel nadenken het nodig gevonden om te reageren op een terloopse opmerking van mijnentwege die aansloot bij die van Theresa en waar ik eigenlijk geen verdere discussie over wou hebben. Leuk gepolariseerd hebt u dat. Bent u nu tevreden met uzelf dat u zich zo fijn op de borst kan kloppen omdat u zo lekker volautomatisch hebt gemoraliseerd over het hoofd van anderen heen ? U mag een standbeeld voor uzelf oprichten, dan. Bij voorkeur daar waar iedereen het kan zien, om uw ijdelheid nog wat extra te strelen.

        Like

      • paulzwueste zegt:

        Ja, allemaal leuk en aardig en bedankt voor je rechtschapenheid.
        Maar hoe vindt je mijn vondst om jou Lichtpunt te noemen in plaats van Luchtpint…?

        Goed hè? Ja, ik weet het. Ik ben heel erg creatief en ik dacht er jou ’n plezier mee te doen.

        Like

      • Luchtpint zegt:

        Hebt U ooit wel eens gehoord van ironie en zelfspot ? Want ik krijg de indruk van niet, te oordelen aan het feit dat u uw eigen suggesties zo hoogwaardig vindt en uw vermeende capaciteiten dusdanig overschat om anderen tot “betere” gedachten te bewegen.

        En daarmee is wat mij betreft zo’n beetje alles gezegd. Tabee.

        Like

      • paulzwueste zegt:

        Alles al gezegd…?
        En het werd net zo gezellig..,.,

        Like

  4. Jan Wandelaar zegt:

    +++
    applied to the Egyptian authorities to build a church, angering members of the Muslim community. +++
    http://www.express.co.uk/news/world/743469/muslim-mob-destroys-christian-village-church-building-days-before-cairo-bombing
    ++++++

    Geliked door 1 persoon

  5. Dat ligt aan de cultuur en aan de voor hun opvoedkundige koran.

    Like

  6. Golden Girl zegt:

    paar miljoen islamitische mannen die dringend naar een vrouw verlangen, als een Duitse vrouw ze niet wil dan pakken ze gewoon een vrouw, zielig hoor zo ver van huis en dan ook nog eens geen
    s e x , ik heb medelijden met ze …….ga naar je thuisland daar zitten al die vrouwtjes te hunkeren naar een man, want die zitten bijna allemaal in Europa

    Like

  7. Wij hebben er hier een andere naam voor: DOMMEKRACHTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Like

Plaats een reactie