FOTO: Google en “Free Speech” . . .

(Klik op de afbeelding voor groter beeld)

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Jan”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Free speech, Links fascisme, meningsdictatuur. Bookmark de permalink .

7 reacties op FOTO: Google en “Free Speech” . . .

  1. Astrid zegt:

    Ik gooi na iedere internet-sessie de cookies van Google en Youtube eruit. Ik haat die ongewenste mededelingen op mijn scherm, die me melden dat ik ”vandaag nog de voorwaarden van Google en YouTube MOET goedkeuren”. Stelletje privacyverkrachters!

    Kijken wie het het langst volhoudt, haha!

    Like

  2. Marlies zegt:

    Ook de caches verwijderen! Alle beelden die je ooit hebt gezien, staan z.g. tijdelijk opgeslagen. Het zou het gemakkelijker maken en sneller om die beelden later weer te downloaden. Gaat ze geen pest aan, dus weg ermee.

    Like

    • Astrid zegt:

      Ja, de library caches leeg ik natuurlijk ook regelmatig, daar wordt de computer meteen weer een stuk sneller van. Daarnaast de firewall en de stealthmodus instellen, plus de optie ‘niet volgen’ aanvinken.

      Geliked door 1 persoon

  3. Jan zegt:

    Google in bed met antisemieten

    Google Partners with Anti-Semitic Islamists



    http://imamsonline.com/imams-online-digital-summit/

    Like

Plaats een reactie