FOTO . . .

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t – tekst: “Balkanske priče”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

18 reacties op FOTO . . .

  1. Ruud zegt:

    Ik ben van mening dat niet de islam maar diegenen die haar faciliteren nu als eerste gestopt moet worden. Veel effectiever lijkt mij. Landverraad is nog altijd een misdrijf.

    Geliked door 6 people

    • A.J. de Koning zegt:

      U heeft helemaal gelijk maar wie zal het voortouw nemen, ik ben met pensioen maar zal graag mee demonstreren zoals ik bij het proces van Geert Wilders ook al gedaan heb en schrijf nogal wat mails , ook naar kabinetsleden en figuren als Frans Timmermans die ik verafschuw en hoewel hij wel heeft teruggeschreven schiet je er natuurlijk niets mee op, maar je hebt het idee dat je iets gedaan hebt. Ik denk nu terug aan mijn jonge jaren en wat een heerlijke tijd we hebben gekend.

      Geliked door 8 people

    • koosv8 zegt:

      Beide mag ook, en stoppen met kinderbijslag.
      Subsidies, en aanverwante uitkeringen.

      Harder en langer doorwerken voor een lager pensioen. Er is één soort slaaf in de hele EU EN dat zijn de BLANKEN. zoete lieve Gerritje.

      Geliked door 5 people

  2. delamontagne zegt:

    De toekomst van NL ?, niet de mijne.
    En wat had de heer Rutte enkele jaren geleden gezegd ?
    ; “WIJ ZIJN MET MEER [ oorspronkelijke autochtonen ] ”
    En dan denk ik “nu nog wel “……………….

    Geliked door 5 people

    • Steven zegt:

      Om met meer te zijn hoef je een strijd nog niet te winnen.
      De helft in Nederland zijn al halve wijven en staan liever op de HOMO boot te dansen.. die rennen al weg als je een schijnbeweging maakt… dus.. agressieve haatkoppen die elkaar bijstaan of bange solidaire Nederlanders… wie gaat die strijd winnen denk je?

      Geliked door 3 people

  3. A.J. de Koning zegt:

    Het lijkt me vreselijk om jong te zijn, de wereld is helemaal gek geworden. De enige hoop is dat jongeren gaan inzien dat ze moeten strijden tegen de islam omdat anders de wereld verloren is. Hoe is het mogelijk dat een dergelijke ideologie ons zover heeft kunnen brengen, er moeten toch nog een aantal mensen zijn met verstand die kunnen nadenken want degenen die de islam aanhangen denken in ieder geval niet na. En er zijn een hoop mensen die zeggen “’t zal mijn tijd wel afduren” en daarin konden ze zich wel eens vergissen.

    Geliked door 7 people

  4. J. C. Th. Köhler zegt:

    Het voordeel van zo’n boerka is wel dat je die wijven niet hoeft te zien.

    j.c.th.kohler@ziggo.nl

    Geliked door 2 people

  5. Jan zegt:

    Postorderbruidjes

    Geliked door 1 persoon

  6. waarom kozen ministers voor immigratie?

    Like

  7. Jan zegt:

    Foto doet mij aan een veemarkt denken

    Geliked door 2 people

  8. Pietersen zegt:

    Ben even een molotov-cocktail aan het maken…

    Like

Plaats een reactie