De corrupte . . .

Screenshot_23

(Door: Thomas Heck – Vertaling: E.J. Bron)

Hallo,

Ik ben Ursula von der Leyen.

Ik heb de adviseursaffaire (met mijn zoon) goed doorstaan en bewijzen met succes laten vernietigen. Ik wist weliswaar nergens van, maar dat maakt nu niets meer uit. Want ik word gedekt door mijn machtige collega´s.

Nu gaat het verder op EU-niveau. Ik hoef geen woning zoeken in Brussel. Ik heb in het kantoorgebouw van mijn instantie een appartement laten inrichten en kan daar wonen zonder huur te betalen. Dat grapje heeft in totaal € 72.000,- gekost.

En desondanks krijg ik een huurbijdrage van € 4185,- in de maand. Zakgeld zeg maar. Mijn maandinkomen? € 28.000,-

En jullie betalen alles.

Wees net zo sluw als ik.

Jouw Ursula.

Bron:
https://heckticker.blogspot.com
Door: Thomas Heck

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

 

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in belangenverstrengeling, Brussel, corruptie, Elite, Eurofielen, Europese Commissie, EUSSR, Hypocrisie, Krankzinnigheid, nieuw fascisme, Rotzakken, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

6 reacties op De corrupte . . .

  1. Jan zegt:

    The inconvenient truth about Ursula von der Leyen

    In 2015, well before the procurement scandal erupted, von der Leyen faced plagiarism accusations in connection with the thesis she wrote when she studied medicine.

    Several years earlier, similar accusations had forced one of her predecessors as defense minister, Karl-Theodor zu Guttenberg, to resign. In 2013, Annette Schavan, another Merkel confidante who served as education minister, was also forced to step down after evidence emerged that she had plagiarized passages in her thesis.

    https://www.politico.eu/article/ursula-von-der-leyen-biography-career-inconvenient-truth/

    En het gehele Duitse leger heeft zij naar de kloten geholpen

    Zij mocht haar titel behouden want ook deze kneus moest naar Brussel
    https://www.faz.net/aktuell/politik/keine-taeuschungsabsicht-von-der-leyen-behaelt-doktortitel-14115562.html

    Geliked door 2 people

  2. vangie1206j zegt:

    Jouw Ursela von der Leyen,??
    Ik heb geen kennis of familie met die naam.
    Verder is dit arrogante mormel rede voor een keiharde NEXIT.

    Geliked door 2 people

  3. delamontagne zegt:

    Het Coronavirus werd door de EU-verantwoordelijke politici onderschat, gaf Ursula von der Leyen toe.
    Ze gaf toe dat alle politici van de EU het virus hadden onderschat en de impact van het gevaar door de epidémie niet juist hadden ingeschat.
    Dit zei ze in een intervieuw Woensdag 18 Mrt aan het Duitse Dagblad “Bild”.

    “Ik denk dat wij allen, die geen experts zijn, vanaf het begin het coronavirus hebben onderschat”zo zei zij tegen het Dagblad.
    Maar ondertussen is het duidelijk geworden dat het om een virus gaat dat ons voor langere tijd gaat bezighouden.
    BRON:
    Ouest-france.fr

    Like

  4. Rensk. zegt:

    Ze hebben er recht op hoor, want ze werken heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hard. (uitspraak van Timmermans)

    Like

  5. verwardeman zegt:

    Du bist ein geferliches madchen , du Ursula du …………..
    Aber hoffendlich erwachen den Duitschen und Europeer fruh genug befor du
    richtig scheise machen kanst , du Ursula du ….

    Like

Plaats een reactie