VIDEO Pieter Lakeman: De intensieve zorg werd onder kabinet Rutte bijna gehalveerd

 

 

Pieter Lakeman

Geplaatst door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)

h/t “Tistochwat”

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Bananenmonarchie Nederland, Barbarisme, Krankzinnigheid, kwaadaardige opzet, Rotzakken, Rutte, verloedering, Volksvijandigheid. Bookmark de permalink .

36 reacties op VIDEO Pieter Lakeman: De intensieve zorg werd onder kabinet Rutte bijna gehalveerd

  1. delamontagne zegt:

    Maar het was toch zo dat ze “andere wegen” waren ingeslagen om tot betere bezuinigingen te kunnen komen……….

    Geliked door 4 people

  2. Tistochwat zegt:

    Vanaf 12:30

    Afvoeren, die krankzinnige smeerlap Rutte!

    Geliked door 3 people

  3. delamontagne zegt:

    De laatste zinnen van Video:

    …..was in belangrijke mate bedacht om het eerdere fout in de gezondheidspolitiek van de Kabinetten
    Rutte te bedekken…………….
    Dat was ’t helaas………….

    Als je dit zo hoort zeggen dan denk je toch eerder aan dictatoriale, tyrannieke, ONDEMOCRATISCHE landen.
    Maar het blijkt Nederland te zijn.

    Geliked door 4 people

    • guusvelraeds zegt:

      De dood van 100.000 jongeren was redelijk om dat doel te bereiken. Dan stokt de adem in je keel als dit tot je doordringt. Dit schorem staat bovendien te huilen bij de 200 plus doden van de MH17 ramp die gebeurde in een door het westen opzettelijk gedestabiliseerd land.

      Geliked door 5 people

    • Nemesis zegt:

      ja de wegen om miljarden uit de zorgpotten te graaien en wij maar ieder jaar meer en meer en meer betalen voor wat, voor die krankzinnige smeerlappen.

      Geliked door 3 people

    • Tineke zegt:

      Nederland,dit ontzettend “gave”land met de beste gezondheidszorg van de wereld,aldus Pinokkio !
      Donder hem maar in de “hofvijver” en duw m effe een halfuur koppie onder !

      Geliked door 4 people

      • delamontagne zegt:

        ZIEKENHUIS BEDDEN PER 1000 INW.

        Duitsland 8.1
        Frankrijk 6.1
        België 5.1
        England 3.6
        NL 2.3
        Dan had ik ’t al de afgelopen jaren toch niet verkeerd wat betreft de ZORG in Fr.
        Maken er hier meer gebruik van dan in ons voorgaande leven in NL, maar ja wij zijn oud !
        Toch heb je hier NL-ers die ZEUREN en nooit tevreden zijn.
        Zo kennen we een oude man hier ( veel ouder dan ik, dus OUD ), spreekt geen woord Frans na al die jaren en moest tijd terug met spoed naar hospital.
        Bleek niks ernstigs en de verplegers/sters waren ‘m blijkbaar beu en zeiden later ( was al avond ) dat hij naar huis kon.
        Hij riep:”No Wife, no car……..” de enkele Engels woorden hij weet, maar nu de clou………………..
        er kwam een ambulance taxi voor meneer en hij werd GRATIS naar huis vervoerd, afstand +- 45-50 km.

        Geliked door 4 people

      • Tijl Uylenspiegel zegt:

        @delamontagne
        Dat speelt al langer in Nederland, patiënten worden steeds vroeger naar huis gestuurd en bij steeds meer ingrepen geld een zogenaamde dagopname; ’s morgens komen, ingreep verrichten en ’s middags weer naar huis.
        Mij overkwam dat eens bij een schoonmaakoperatie aan mijn knie, dat gaat via dezelfde methode als een meniscusoperatie maar duurt wel twee tot drie keer langer.
        Eerst was er sprake van drie dagen opname, later werd dat bijgesteld wegens een tekort aan bedden naar twee dagen en uiteindelijk werd het noodgedwongen toch een dagopname.
        Je ligt dan tussen merendeels meniscusoperaties en de zaalverpleegkundige weigerde het verschil te zien. Ze wilde me eerst al om 13.00 uur naar huis sturen, dat heb ik geweigerd.
        Men had mij op de recoverafdeling een zware verdoving gegeven dus ik had nog steeds weinig pijn. De afspraak was dat ik met speciaal vervoer naar huis gebracht zou worden maar de verpleegkundige vond dat maar onzin en belde een gewone taxi.
        Tja daar sta je dan, terwijl de taxi voor kwam rijden raakte de verdoving aardig uitgewerkt maar ja je hebt A gezegd dus dan maar B ook.
        Zo’n taxichauffeur zet je logischerwijs bij de deur af, ik moest echter met de trap naar de eerste etage… Kan er nu na zoveel tijd nog kwaad om worden!
        Daar ging ik dan; op mijn kont tree voor tree naar boven !!
        Later heb ik er van de orthopedisch chirurg en de reumatoloog uitgebreid excuses voor gekregen en het had nooit zo mogen gaan maar ja daar heb je dan weinig meer aan.

        Geliked door 2 people

      • delamontagne zegt:

        Hoe die “zorg” nu is in NL weet ik niet, tenminste niet uit ervaring.
        Het is er in 2006 veranderd en toen woonden wij al hier.
        Wat je schrijft van die knie operatie ? ? ! !
        Een paar jaar terug had ik een vergelijkbare, weliswaar kleine operatie aan m’n pols.
        Dat was voor Carpaal tunnel syndrome.
        Ik werd toen plaatselijk verdoofd ( halverwege werkte die niet meer en kreeg ik snel zo’n mondding op en viel in verdoving, dus niet meer bij kennis. )
        Maar ik kreeg wel allerlei procedures zoals bij een “echte” operatie.
        Zo’n ziekenhuisjurk aan etc. en de rest van de dag in ziekenhuis……
        Weet niet of dat te maken heeft omdat ik hartpatient ben, maar ik hoorde van iemand uit NL die ook zo’n soort carpaal operatie had gehad, dat hij erna gewoon op de gang moest afwachten voordat hij naar huis kon.
        Wat jij schreef is toch wel erg schandalig om zo behandeld te kunnen worden.
        Wat ik van die man hier schreef is echt niet verzonnen.
        Hij voelde zich onwel, had jaren eerder een operatie gehad voor Aneurysma en moest onmiddellijk naar ziekenhuis.
        Maar bleek loos alarm.
        Wel erg in contrast wat je zelf meemaakte.
        Sterkte voor komende dagen [ weken ? ]

        Geliked door 1 persoon

  4. Tineke zegt:

    Wat ie eigenlijk wil zeggen is STEM NIET OP RUTTE EN ZIJN BANDIETEN!

    Geliked door 3 people

  5. guusvelraeds zegt:

    Pieter Lakeman zag al in een vroeg stadium dat het met de import van verrijkers helemaal mis zou lopen. Hij schreef hierover een essay “binnen zonder kloppen”. Maar dit werd door de
    goegemeente weggewuifd als te ver doorgedacht en onzin. Zij die de samenleving gingen verbouwen naar hun ideologie waren te overtuigd van hun eigen gelijk.

    Binnen zonder kloppen – volledige tekst – boek niet meer te krijgen

    Geliked door 2 people

  6. guusvelraeds zegt:

    Gelukkig hebben we nog genoeg geld om de klimaatramp af te wenden.

    Geliked door 1 persoon

  7. M.A.L. Sion zegt:

    Lakeman heeft het over een psychiatrisch onderzoek voor het hele team van Rutte.
    Dat gaat niet ver genoeg. Iemand die 60% van de bevolking die hij moet vertegenwoordigen bewust ziek wil laten worden (ziek wil maken?) is niet goed bij zijn hoofd. Dat kan vastgesteld worden zonder onderzoek.
    Deze idioot dient met spoed opgenomen te worden en mag nooit meer in actie komen in welke overheidsfunctie dan ook.

    Geliked door 3 people

    • Harry zegt:

      Inderdaad , M.A.L.Sion !

      Rutte heeft het geluk heel natuurlijk , makkelijk te kunnen liegen , met daarbij de kunst om het rustig uit te kunnen leggen , daar trappen nog steeds heel veel mensen in .
      Waarschijnlijk heeft ie zijn leven lang geoefend .
      Op een echte visie kun je hem ook niet betrappen , hij vertaalt enkel de -veelal dwaze- ideeën van anderen , die het ook niet snappen .
      Het is meer een soort acteur die de dingen enigszins succesvol uit weet te dragen .

      Respect ook voor Lakeman !
      Ook rustig .
      MAAR KUNDIG !
      En dat kun je van Rutte niet zeggen .

      Geliked door 1 persoon

  8. Piet Snot zegt:

    Ik rook bijna mijn leven lang al, heb ontzettend veel asbest remvoeringen schoon geblazen met een compressor zonder bescherming en heb zelf, zonder dat ik het wist, asbest, eboniet plaatjes gezaagd voor open haarden op een zaag tafel zonder bescherming.
    Afgelopen half januari hebben ze long foto’s bij mij gemaakt, en daar was werkelijk niet het minste op te zien of te vinden.
    Dus hoe zit het nou precies. Ben ik dan echt een uitzondering? Ik zelf denk van niet.

    Geliked door 3 people

    • Lucky zegt:

      Je bent geen uitzondering, mijn vader was ook een roker en had tevens veel met asbest geklust en zijn longen waren tot het laatst nog goed en sterk.

      Like

    • Monalisa zegt:

      U heeft dan mazel, mijn opa rookte niet, was wel stoker op een stoomboot maar had wel longkanker, de gene voor kanker krijgt u mee bij de geboorte, bij de 1 openbaart het eerder dan bij een ander. Ook ik heb de dingen gedaan die u beschreef. Maar ben wel een long patiënt dus aan de pufjes, zonder kanker.
      Er zijn mensen die de dodelijk variant COPD krijgen door het werk zoals u beschreef, ook door het roken 60 stuks 🚬🚬 van deze per dag, deze ziekte brokkelde u leven in 5/6 jaar af naar de dood. Het is geen pretje als je zulke mensen ziet lijden en happen om zuurstof de eerste jaren gaat het achteruit, dan komt de zuurstoffles en al u thuis blijft van wegen de benauwdheid, komt de machine met 20 meter slang aan de beurt. En dan word het een lijdensweg, als u mensen ziet stikken.

      Geliked door 1 persoon

      • Piet Snot zegt:

        Alles wat ik gedaan heb aan zogenaamde levensbedreigende activiteiten is langer dan 35 jaar geleden, misschien wel 40 jaar geleden.
        Dan had ik allang wat moeten hebben.
        De gemiddelde tijd dat zich iets ontwikkeld is veel korter.
        Ik ben gelukkig met de goede genen geboren, denk ik dan maar.

        Like

      • Monalisa zegt:

        Dat klopt, bij ons is het 50 jaar geleden en meer, remvoering van grote wagens deden we toen zelf ook het klinken er van, maar velen die dat ook deden zijn er niet meer. ze zij niet oud geworden bij 65 jaar en minder

        Like

    • Monalisa zegt:

      In het plaatsje Goor is het halve dorp aan asbest kanker overleden, velen werkten in de asbestfabriek die daar staat.

      Like

    • Piet Snot zegt:

      En dan heb ik ook nog 20 jaar in een huis gewoond die ze gesloopt hebben vanwege zogenaamde asbest aanwezigheid.
      En op een mooie zomerse dag, terwijl ik lekker op mijn balkon zat in het zonnetje, kwamen er zomaar ineens mannetjes in witte pakken in bouwliften mijn balkon en dakgoten uit zuigen en schoonmaken, vanwege asbest.
      Zonder aankondiging stonden ze daar voor mijn neus mijn balkon uit te zuigen.
      Ik heb er nog foto’s van gemaakt, leek wel iets uit een film.
      Een betere methode hadden ze niet kunnen bedenken om de mensen goed bang te maken.

      Like

      • Monalisa zegt:

        In oude huizen zat meestal asbest maar de voorlichting in de jaren 60 tot 90 was nihil.
        Kijk naar boerderijen nu mogen ze die platen laten liggen, slopen en vervangen.

        Like

    • Republikein zegt:

      Ik denk zelf dat je er “aanleg” voor moet hebben, misschien iets wat in je DNA zit.

      Like

    • Tistochwat zegt:

      Piet Snot 22 maart 2020 om 07:26

      Ik denk dat jij tot de sterken behoort.
      Zo zijn er wel meer.
      Het is maar net wat je bij je geboorte hebt meegekregen.

      Like

    • guusvelraeds zegt:

      Er zijn uitzonderingen. Een oom van mij 40 jaar in de mijn aan het kolenfront. Roken als een ketter. Pijp roken, sigaren en sigaretten en tussendoor kauwde hij op pruimtabak om de tijd op te vullen voor de volgende pijp, sigaret of sigaar. Werd 92 jaar en had bij zijn laatste longcontrole volgens de longarts longen als een paard. Maar evengoed roken zou ik niemand aanraden.

      Like

  9. Gerrit zegt:

    Zeer goede informatie via de Heer Bron.Dank!. Alles draait alles om geld. Dat zie je bij de vermindering van het aantal bedden in de ziekenhuizen. Bezuinigen op ziekenhuiszorg en de verpleeghuizen via die P.V,D.A boef van Rijn. En die mag weer terugkomen. ZEEER bekwaam zegt Rutte.

    Geliked door 1 persoon

    • Tistochwat zegt:

      Gerrit 22 maart 2020 om 12:01

      Een zeer bekwame, gewetenloze moordenaar, net als de mohammedaanse vrienden van Rutte.
      Wie zijn ouders laat barsten, is een sadistische, harteloze, kille smeerlap.

      Geliked door 1 persoon

  10. Tijl Uylenspiegel zegt:

    Kennelijk is iedereen ineens vergeten dat deze zelfde Pieter Lakeman dezelfde is als de man die DSB om zeep geholpen heeft.
    Waarom ? DSB deed niks anders dan de andere maar grotere banken.
    Omdat hij een kans rook om een bank om te laten vallen, en het is hem nog gelukt ook en zo stond hij aan de basis van de bankencrisis.
    Bij ABN/Amro of ING zou dit nooit gelukt zijn maar omdat de DSB kleiner was lukte het hem wel.
    Natuurlijk flikte de DSB smerige trucjes maar de anderen deden exact hetzelfde en keken schijnheilig de andere kant op.

    Like

    • Piet Snot zegt:

      Dat ben ik helemaal niet vergeten, maar dat heeft niks met dit onderwerp te maken.
      Ik zelf haal er maar 1 puntje uit, over het roken en andere ongezonde bezigheden.

      Like

    • Lord of Hosts zegt:

      Precies, dat was het eerste waar ik aan dacht. De Judaskus van Pieter. De DSB-Bank moest kapot gemaakt worden en deze smerige streek zal Pietermans geen windeieren gelegd hebben. De man had overduidelijk een opdracht…
      Tegelijkertijd kreeg ING een 10-miljard-injectie van onze overheid om overeind te blijven. Op koste van de belastingbetaler, dat dan weer wel.
      Wie zouden (wereldwijd) de aandeelhouders van ING zijn? Moeten machtige personen zijn…

      Geliked door 1 persoon

Plaats een reactie