Geert, gefeliciteerd met je verjaardag!

Screenshot_235

(Door: Ebru Umar)

Er zijn mensen die leven voor hun verjaardag. Toeters en bellen, familie en vrienden op bezoek. Mensen die je lang niet gezien hebt, vrienden die spontaan binnenvallen voor die vieze en minder vieze taart, gezellige drukte, veel drank, zoete inval – de hele toestand. Na afloop zit je, als het meezit, met een vrolijke kater maar vaker nog met de rotzooi en de prullaria die je cadeau hebt gekregen waarvan je denkt ‘zonde van het geld’.

Maar hey, je hebt wel je verjaardag gevierd. Met vrienden en familie. Met buren die spontaan langskomen.

Iemand enig idee hoe je je verjaardag viert als je al zestien jaar beveiligd wordt? Als je al zestien jaar niet eens zelf je post uit de brievenbus kunt halen, laat staan spontaan een avondje naar de bioscoop kunt? Als je al net zo lang geminacht wordt door je collega’s, omdat het ze uitkomt je een rechts-radicalist te noemen? Als de media je consequent wegzetten als die politicus met Nazi-sympathieën die mensen wil deporteren? Als je niet keurig in de pas loopt door zalvende teksten over de multicul-samenleving te uiten, als je islamitisch tuig consequent islamitisch tuig noemt van Turkse dan wel Marokkaanse komaf, als je tegen migratie bent en voor vrijheid voor állen die zich binnen onze landsgrenzen bevinden?

Lees verder>>>
PowNed

Over E.J. Bron

www.ejbron.wordpress.com
Dit bericht werd geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink .

17 reacties op Geert, gefeliciteerd met je verjaardag!

  1. triumph zegt:

    Geert hou vol en probeer door te gaan jij bent de enige die dit corrupte zootje hopelijk nog een lesje kan leren .Gefeliciteerd man.

    Like

  2. Jan Altena zegt:

    Geert…. gefeliciteerd.

    Like

  3. Meine zegt:

    Felicitaties voor Geert,

    Echter,… Er is voor mij slechts 1 reden om op Geert te stemmen, namelijk dat er teveel mensen zijn, die zeggen dat je NIET op hem mag stemmen. Die mensen snappen democratie niet, die zijn voorstander van dictatuur.

    Like

  4. verwardeman zegt:

    Geert for president , Ebru for vice-president , gefeliciteerd.

    Like

  5. droevige mof zegt:

    De beste wensen, ook van de Duitse patriotten. Met jouw doorzettingsvermogen en jouw moed was en ben je een voorbeeld en een steun voor ons.

    Like

  6. Stef zegt:

    Wat een (H)eerlijke vrouw is dit toch . Wat zou het mooi zijn als zij in de PVV kwam of een eigen partij oprichtte.

    Geliked door 1 persoon

  7. LUCIA zegt:

    Uit het dagboek : Het beste en mooiste cadeau wat je krijgen kunt, is een betere wereld… eentje los van geldgewin maar eentje…van pure liefde, rechtvaardigheid en niets anders.

    Over Ridders en Draken

    Er zijn helaas..
    op de wereld mensen
    waarvan achteloos wordt
    gedacht, hij/zij redt het wel
    omdat ze niet klagen
    maar een last zo groot
    dat voorstellings-
    vermogen hierin
    tekortschiet, moedig dragen
    Wat deze mensen vaak
    bovenal wensen een normaal
    leven… vol leven met
    kleine en grote vreugdes
    gelardeerd soms
    met problemen
    en hier en daar
    verdriet en verlies
    maar de harteklop van leven
    om hen heen
    maakte plaats
    voor een lege, bevroren dansvloer
    zonder muziek & mensen
    verregaande eenzaamheid
    zoals men niet zou wensen
    aan niemand

    Je liefde voor waarheid
    en het volk
    veroorzaakte dat je tot een gevang
    bevroordeeld* werd
    al 16 jaar lang
    door lieden.. die het ook nog
    uit naam van een god
    en een profeet doen
    en ik weet zeker
    dat het een
    interessante vraag zou zijn;
    Geert welke groep
    vind je het ergst
    die domme blinde fanatici
    of je eigen soort mensen???
    Die je keer op keer
    dolken in de rug
    als-maar-weer
    gestoken hebben.
    De-Brute-Brutussen,
    voor wie het
    niet genoeg was
    dat je bevroordeeld was
    jarenlang

    Voor politiek gewin
    ende vermaeck
    complotteerden ze,
    ja ik durf
    het te zeggen
    en niet te vergeten….
    ultiem stamverraad..
    Voorgedrukte formulieren,
    ja echt???
    Dames liggen die ook klaar??
    Als u het 25e slachtoffer bent
    van verkrachting
    in uw buurt!!!
    Met allerlei gepolitiseerde
    macht en truukjes
    werden sporen uitgewist
    en feiten betwist
    Een rechtszaak
    op stelten liep,
    door een veel geplaagd man,
    zijn leven heen.
    Zijn vrouw en katten
    en liefde voor zijn volk
    houden hem op de been
    (en uiteraard zijn
    niet aflatende vechtlust)

    Al jarenlang loopt een proces
    waarvoor iedere rechtstaat
    zich zou moeten schamen
    en dat terwijl
    niemand van het volk
    nog gelooft in gerechtigheid
    en scheiding der machten
    onder de Brutus-baronnen,
    globalistische vampieren
    die nog beter dan
    Dracula uw nek,
    de fiscale vertaalslag daarvan
    … Uw Portemonnee… vonden

    En iedere keer denk ik
    tussen dichterlijke
    wens en waan in
    draaide de aarde maar ineens
    de andere kant op,
    figuurlijk dan.
    In een keer een
    flits van verlichting
    door iedereen heen
    een soort philips 100 watt
    gloeilamp.. ineens
    in je brein
    en de Waarheid aller Waarheden
    die als een trein
    door je dendert
    alles onthullend
    voor een betere wereld
    waarin mensen weer volledig
    vrij zijn om te denken/doen,
    zonder manipulaties van
    overheden en kerken.
    Een wereld waarin mensen
    die niets gedaan hebben
    niet meer gevangen zitten.
    Een wereld met gerechtigheid

    Een wereld waarin ridders en draken
    duidelijk worden, de eersten gelauwerd,
    de laatsten verslagen
    voor Geert en voor ons allen
    Dat is mijn wens voor jou Geert
    Jij en je vrouw.gefeliciteerd!!!

    Omdat er zoiets als dichterlijke vrijheid bestaat, bedacht ik het woord “Bevroordeeld” een samentrekking van bevroren en veroordeeld, dat vind ik namelijk het meest toepasselijk om Geert Wilders zijn situatie te beschrijven.

    Like

  8. LUCIA zegt:

    Overigens mooi artikel, schitterend geschreven!!!

    Like

  9. Lost Johnny zegt:

    Ik heb het een jaartje mogen ervaren, de vrijheid van meningsuiting en het recht op deelname aan de politiek. Ik heb nog steeds op mijn netvlies de grote groep noord Afrikanen ( de krant noemde het demonstranten en schatte hun aantal op 500) die openlijk aangestuurd door andere verkozenen van het toen verse Groen Links de aanval inzetten op het moment van de eed aflegging. Ik heb de andere partijen gezien die het geweld zagen maar het prima vonden, omdat het hun bijzonder goed uitkwam. Ik kan me herinneren hoe er politie begeleiding was die ook ronduit vijandig was en de absurditeit dat ik in mijn eigen land op de vlucht moest voor een immense groep buitenlanders die de criminaliteit als goddelijk recht zien.
    Ik heb mogen meemaken hoe ambtenaren weigerende hun werk te doen als ik hun medewerking nodig had en daarin werden beschermd door hun superieuren, hoe artsen bijna mijn vrouw en ongeboren kind lieten doodgaan.
    Ik heb mogen meemaken hoe ineens een roedel noord Afrikanen mij in het ziekenhuis op de kraamafdeling de gang blokkeerden en mij even om de beurt feliciteerden met mijn dochter…
    Ik heb de deur in mijn gezicht gekregen toen ik aangifte van bedreiging wilde doen, ineens was de politie niet beschikbaar en ging letterlijk voor mijn neus het loket dicht.
    Ik heb mogen vernemen dat mijn familie werd aangevallen, dat gedurende ruim een jaar al mijn post steevast was geopend. Ik heb met een gelden geweer naast mijn bed geslapen. Mijn werkbaarheid is met de jaren tot vrijwel nul gereduceerd, de geest overbelast in alertheid en de woede van de onmacht. Ik heb geprobeerd te emigreren maar dat is praktisch niet mogelijk gebleken. Mij rest het afwachten en de hoop dat ik ergens mijn rust zal vinden over de lijken van hen die ik verantwoordelijk acht. Aan de horizon schijnt de verlossing….

    Als je oppositie bent in een land waar iedereen het recht heeft op vrijheid van meningsuiting en godsdienst en daar niet op aangevallen of gediscrimineerd mag worden en jou mening is niet die van de machthebbers dan ben je vogelvrij en rechtenloos….vrijwild.

    Dus ja, ik begrijp tot op een bepaalde hoogte wat Geert Wilders moet doormaken.
    Maar ook de hel went…ze sloopt de menselijkheid, leven op woede is geen leven.
    Ik weet ook dat de ervaringen van een relatief korte periode levenslang door dreunen, in slaaploosheid, in een constante alertheid en in het totaal verlies van vertrouwen in overheid en justitie, in de eigen wetten en in hen die ervoor moeten waken dat iedereen in vrijheid kan leven.
    Dat is dus niet zo.

    Ik kan me maar enigszins indenken wat Geert Wilders te wachten staat als hij ooit stopt met de politiek, maar ik denk dat hij alleen al om geestelijke gezondheid niet meer kan stoppen. Als je 16 bent opgejaagd is dat je levenspatroon, en dat is onomkeerbaar.
    Een leven in openheid en rust word dan een hel in de eigen beleving.

    Iedere politicus die in de afgelopen decennia is verkozen heeft dat te danken aan de terreur en het stilzwijgen van zijn voorgangers en voorgangsters….aan de ambtenaren die politiek bedrijven en terreur als middel steunen. aan de pers die het legitiemeerd…
    Triest is het als je leert in een vrij land dat gelijkheid nastreeft te leven en je komt erachter dat het een grote leugen is. Nooit is er een politicus opgestaan om de kernwaarden van Nederland te verdedigen, om democratie ook daadwerkelijk in praktijk te brengen….om de grondwet een waarde te laten behouden.

    En dat is wat ze vrijheid noemen…lafaards…

    Like

    • LUCIA zegt:

      Wat vreselijk Lost Johny dat jij en je gezin zulke, ja ik kan het niet anders noemen misdadige behandeling hebben ondergaan, ik wordt altijd woest als ik onrechtvaardigheid in overdrive tegenkom waar dan ook en jouw geval als ik het zo hoor is er een van. Ik heb zelf ook zo mijn ervaringen waar 3 jaar van mijn leven gestolen is door een zwaar gestoorde stalker en ik bijna vermoord ben in mijn eigen huis, de politie deed overigens geen reet .
      Ik ben toen een aardig bedrag kwijt geraakt aan beveiliging die ik uit eigen portemonnee heb moeten betalen het leven was vreselijk en ik ben jaren erna in een behoorlijke post-traumatische stress situatie terecht gekomen. Ik kon niet meer slapen en ook amper eten, dat heeft ook een hele poos geduurd m.n. het feit dat er gewoon in mijn huis ingebroken werd en ik ternauwernood kon ontsnappen, heeft behoorlijke sporen achtergelaten je huis voelt dan nooit meer echt veilig aan.
      En je vertrouwen in de mensheid is dan ook een stuk minder maar je moet door, gelukkig ben ik nu in rustiger vaarwater, hoewel ik moet zeggen dat door Covid weer heel veel vergeten toetsen ingedrukt raken/worden.
      Ik ben ook heel veel illusies net als jij kwijtgeraakt en wil hier ook weg, je betaald je blauw als burger en we hebben politie die ons hoort te beschermen maar door de vuile globalisten gereduceerd is tot een bonnen brigade, want ieder probleem in dit fucking land wordt “opgelost” met boetes…. er komt een dag dat als je genoeg geld hebt, je een heel dorp kunt uitmoorden omdat betalen dan de enige vorm van straf is en wordt .
      Ik hoop dat jij en je gezin ooit eens ergens kunnen vertoeven waar menselijkheid nog niet weggedrukt is door geïnstitutionaliseerde onverschilligheid .

      Like

      • Lost Johnny zegt:

        Er zijn goede mensen, Covid heeft weer een goede filtering gemaakt binnen mijn kennissenkring en je ziet wie er gezond verstand hebben en wie slaafs de media en de regering volgen, een regering die stond te lachen toen Wilders in Januari in het parlement vroeg of Nederland maatregelen ging nemen…

        Weg gaan….maar waar, en elders ben je zonder geld op oudere leeftijd een overbodig iets. Ik heb gekeken wat financieel haalbaar zou zijn, maar binnen Europa is er niet veel.
        Noord Spanje, Portugal en daarna moet je naar het oosten…en geld…
        Je hebt stabiliteit nodig, en landen die hun eigen bevolking als voorwerp zien kunnen we ondertussen blind opnoemen, landen die staan voor hun eigen volk zijn er nauwelijks.
        Waar je ook heen verhuisd, als er een verkiezing komt en de verkeerden winnen zit je binnen korte tijd met een massa aan moslims of afrikanen want dan heeft de waanzin de overhand. Een tweede kans is er niet, wetten worden snel aangepast om anderen weg te houden van de macht, en als zoals in de VS of hier in Nederland toch nog iemand door het cordon heen komt dan word die vermoord of het land barst uit in rellen en aanvallen op anders denkenden. Democratie werkt alleen als iedereen de regels en normen respecteert, iets wat hier dood en begraven is met een inlegvelletje.

        Ik geloofde ooit in samenwerking, dat het beste idee de weg was om te bewandelen, dat het niet ging om van wie het kwam maar dat het er kwam, als keuze….ergens in je jeugd kreeg je vroeger die imprint, werden de leugens over een eerlijke samenleving je met de paplepel ingegoten. En dat we trots mogen zijn op ons koningshuis…ingevoerd in 1814 omdat er nu eenmaal een symbool moest zijn….om te overheersen middels een sentiment….jaren geleden heb ik mijn stamboom uitgezocht, en historisch gezien kan ik met oude rechten in het kwadraat aansprak maken om koning te zijn, net als vele honderduizenden Nederlanders….mensen moeten een gezonde eigen trots hebben en bij gebrek aan eigen trots worden anderen verheerlijkt. Dat is wat slaven doen, net als structureel ergens op stemmen omdat met arbeider is, omdat men bij de middenklasse denkt te horen, omdat men voor dieren is of groene dingen….Omdat opa ook zo stemde….noem het maar op, zelf denken en tot conclusies komen is geen gemeengoed, volgen zoveel makkelijker, of een stemwijzer invullen. En zo word toekomst voor en deel bepaald, door de lamme takken en de uitvreters na bewezen wanprestaties te laten voortbestaan. Waar vind je zoiets?

        Na de vlucht is er een periode van angst geweest, niet je naam durven noemen, zoveel mogelijk Nederland vermijden, maar het vreet zich hoe dan ook door je heen en maakt gaten. Uiteindelijk sloopt het alles. Het onrecht, de machteloosheid, de eenzaamheid, want je bent verlaten in de samenleving die over gelijkheid en vrijheid zo hoog opgeeft…

        Als ik lees over een kind dat door een groep ernstig is mishandeld dan kan ik je de aankomende 20 jaar uittekenen, en in het kwadraat als het allochtonen zijn en het slachtoffer blank. Therapieën, psychologen, een alfabet aan pillen, tegen achterlijke bedragen ergens met kleurtjes je emoties in rondjes en vakjes op papier zetten….maar het helpt geen barst. andermans vreten, klant ben je. Voor hen die dit soort zaken is overkomen helpt geen therapie, een andere omgeving, rust en leren jezelf te verdedigen en jezelf bewapenen geeft wel die rust. Niet langer hulpeloos zijn, niet langer machteloos zijn, en leven op een plek waar mensen niet wegkijken maar in actie komen als er onrecht plaats vind. Waar een gast welkom is maar een ongenode gast gestrekt het pand verlaat. Als je in een land leeft waar je aanvallers meer hulp krijgen dan jij dan is er geen plaats meer voor normaliteit, dan heeft er een gekte gewonnen.

        Het advies wat ik voor iedereen heb: zorg zelf voor je eigen veiligheid, zorg zelf voor je eigen gezondheid en als je kunt, zorg dan dat je met gelijk gestemden te maken hebt en niet met volgers en vrijwillige slaven.

        Het enige wat in dit land de waarheid is zijn de lidwoorden tussen de andere woorden.

        Leer vechten binnen de mogelijkheden van jou kunnen, er zijn vele soorten wapens en vele manieren, word weerbaar en werk vanuit de stilte. Erkenning krijg je niet, maar genoegdoening is ook een mooi ding….

        Maar boven alles, je hebt maar een leven, een lichaam en JIJ bent de baas, al het andere kun je overwinnen en op termijn vernietigen. De rollen omdraaien. Er word vaak gesproken over schuld, en vele slachtoffers twijfelen aan zichzelf, geven zichzelf de schuld van wat hun is overkomen. Is dat niet absurd? Dat komt door de indoctrinatie binnen de samenleving, iedere dag via vele kanalen worden we “her of bij opgevoed”, een “samenleving” die niet met de eigen fouten wil worden geconfronteerd want dan is het perfecte plaatje niet meer mooi, dan is de ideologie besmet, het eigen falen bevestigd. Dus worden slachtoffers subtiel door simpele suggesties tot daders gemanipuleerd….en daders tot slachtoffer gemaakt.

        Dat is waarom afkomst van daders en beschrijvingen vaak niet worden gegeven, waarom pedofielen anoniem worden gehuisvest en het huisadres van politici bijna nooit te vinden is. Omdat het slachtoffers zijn van een slechte wereld die hun niet begrijpt…

        ….en waarom is voor de burger in Nederland het bezit van een wapen een crimineel feit en in andere landen in Europa een grondwettelijk recht…..

        Omdat we als mensen niet erkend worden, maar geregistreerd zijn als “onderdanen”.

        Like

      • Stef zegt:

        Beste Lucia, ik ken het gevoel. En woon daarom sedert enige tijd in het mooie Poolse land. We bekijken op afstand hoe snel de boel in Nederland tot chaos lijd.
        Hier laten de mensen dit nooit gebeuren en de meesten zijn goed op de hoogte van wat er in Het westen aan het gebeuren is.

        Like

  10. Bob zegt:

    Geert gefiliciteerd. Je bent de enige met jouw partij
    die voor de goed willende burger opkomt.
    Fefeliciteerd met zo’n groep groep mensen met
    wie je voor het goede strijdt.

    Like

  11. Gienekehado zegt:

    Geert alsnog GEFELICITAART en ik hoop dat jullie een mooie (verjaar)dag hebben gehad!

    Like

  12. Julia zegt:

    Van harte gefeliciteerd Geert. Laten we hopen dat u maart a.s. een heel mooi verjaardagscadeau wacht als eindelijk alle slapende onderdanige schaapjes wakker zijn geworden en zich realiseren wat de afgelopen decennia de regering ons heeft gebracht. Geen woningen, geen geld voor goede gezondheidszorg, geen geld voor onze veiligheid, geen geld voor onderhoud aan bruggen en wegen, weg bezuinigde dijkbewaking, genocide onder ouderen en torenhoge lasten om de miljarden bij elkaar te harken die doorgesluisd worden naar de EU en de zuidelijke lidstaten, ongekende dictatuur en totale controle, ontnomen vrijheden, faillissementen van veel sectoren, schandalig hoog banenverlies, wanbeleid rondom de migratie, geen macht meer over criminaliteit en probleemwijken, weggeven van soevereiniteit naar Brussel, corrupte rechtstaat, faciliteren en subsidiëren van terroristische groeperingen en organisaties, de lijst van wanbeleid en onverantwoorde bezuinigingen is te lang om op te noemen. Kortom tijd voor een partij zoals de PVV om het stokje over te nemen die eigen land en volk op de eerste plaats stelt. Geert na jaren vrijheidsberoving waarin u en uw echtgenote hebben moeten leven gun ik u van harte deze eer.

    Like

  13. Peter zegt:

    Geert van harte,en als kado krijg je weer mijn stem.

    Like

  14. Bas zegt:

    👍
    Geert Wilders
    @geertwilderspvv
    ·
    2 u
    Ik sta op dodenlijsten van Al Qaida + de Taliban. Een Pakistaanse geestelijke heeft twee fatwa’s over me uitgesproken. Duizenden moslims hebben me met de dood bedreigd. Ik woon al 16 jaar als ‘n halve gevangene in ‘n safehouse. Geen Rutte, geen rechter, niemand krijgt mij klein.

    Like

Plaats een reactie